Mijn vriend flirt ook wel is en ik vind dat niet erg. Hebben het er wel is over gehad en als het maar niet te ver gaat. Misschien zijn wij wat vrijer in onze relatie.
Ik geniet er van en ook heel veel van mijn vriend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annemeik schreef:Waarom post je dit topic als je alles gewoon goed vind gaan dan?
Ik zou dit echt not done vinden in een relatie, maar het gaat er wel om welke afspraken je met je vriend hebt gemaakt. Weet hij dat je het niet erg vind als hij dit bij andere vrouwen zou doen? Weet hij dat je dit doet? Als alles dan goed is, oke. Maar niet achter iemand rug om.

_Ella_ schreef:Annemeik schreef:Wel een apart topic voor iemand die nog geen 24 uur lid is van een forum...
dacht ik ook al, zou me niet verbazen als het gewoon een of andere viespeuk is die toe is aan een geil praatje.

annejanssen schreef:Bedankt voor jullie vertrouwen.
Ik ben geen viespeuk en ik heb al weer spijt dat ik er over begonnen ben.
Bedankt voor diegene die wel serius willen reageren.
Jolliegirl schreef:wwillemijn schreef:Als je het beiden leuk vindt om met anderen te flirten/rotzooien, daar heb je speciale clubs voor
En de partners van deze personen?
Daar al aan gedacht?
Ik vind dit toch echt not done...

annejanssen schreef:Voel me helemaal niet schuldog t.o.v. mijn vriend.
Voor mijn gevoel doe ik niets verkeerd.
Kan goed met mijn collega opschieten en vind hem sexueel aantrekkelijk dat is alles. Hoe ver ik hier in ga heb ik zelf in de hand.
Het is gewoon heeel spannend