wauw, het einde, wat een mooi stuk om te lezen! Heb groot respect voor je, want volgens mij is het 3e jaar echt enorm zwaar geweest voor je. Maar echt top dat je er nu zo tegen aan kijkt! Enne: positief blijven geniet van het leven, dan komt de rest vanzelf
ook hier héél herkenbaar! ik werd ook vreselijk gepest op de middelbare en ben daar vreselijk onzeker door geworden. inmiddels ben ik 24 en heb ik echt schijt aan wat mensen van mij vinden. als ze me niet leuk vinden zoals ik ben hebben ze gewoon pech gehad
top dat het een stuk beter gaat!
Letizia
Geplaatst: 27-04-10 19:57
Hey Ingmar, wat knap dat je dit op (en van je af) kan schrijven, ik ken je verder niet buiten om de keren dat je even het zeeuwentopic door komt stuiteren, maar je kwam op mij over als juist een extraverte jongen, bijzonder om dan te lezen hoe jou jeugd is geweest! Bedenk goed dat je leven nu alleen maar mooier kan gaan worden, de slechtste tijd heb je gehad, nu lekker genieten (maar niet door slaan he )
Wat een rot jeugd heb je gehad zeg, ik ben zo blij dat het een stuk beter gaat nu! Respect dat je dat allemaal hier durft te plaatsen en erover durft te praten! Hier ook best wel herkenbaar trouwens. Het is grappig (of eigenlijk net niet) hoe veel jouw verhaal lijkt op n verhaal wat ik aan t schrijven ben. Kinderen kunnen zo gemeen zijn, maar ze beseffen het vaak gewoon niet dat ze anderen zo veel pijn kunnen doen door te pesten. En inderdaad, het leven wordt alleen nog maar mooier vanaf nu