Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

juline schreef:moet het even navragen hoe de zaak heet maar me ouders zijn nu bezig de badkamer te vernieuwen. Ze hebben in oud gastel een zaak gevonden waar je voor echte dump prijzen gloednieuwe spullen kunt kopen. Grote sauna cabines voor nog geen 1000 euro. Goeie kwaliteit voor bijna geen geld. Je moet alleen voor vervoer zorgen want ze bezorgen niet. Neem aan dat rotterdam oud gastel goed te doen is. Zal straks even vragen hoe de zaak heet ze zijn mp internet te vinden.
Voor onze badkamer (niet heel groot) waren we toch wel zown 10.000 euro kwijt dit is wel inclusief het materiaal en de kosten van de aannemer. Dit kwam mede doordat er veel leidingen verlegt moesten worden en muren gesloopt en later weer opnieuw opgebouwd moesten worden. Dus als je dat al niet hebt scheelt het denk ik al aanzienlijk in de prijs.
Omdat we het nou eenmaal niet altijd even breed hebben, maar gelukkig wel een leuk bedrag terug kregen van de verzekering hebben we er vooralsnog voor gekozen om de keuken te vernieuwen. Zodat deze en ruimer word en waar ik helemaal blij mee ben: er komt een vaatwasmachine!! Deze keuken koste ons ongeveer 5.000 euro met alle inbouw erbij.
En dat voor 4 m2!
!!! Maar als je kijkt wat we hier op verdiend hebben! Dus als je een handige vrienden hebt 

)