Soms zie ik het gewoon niet meer zitten...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kim_hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 22:00

wat herken ik veel in jou verhaal! :O
ik was ook erg gesloten, op mn 12e geloof ik ging ik bij de buren een friesje rijden, mn ouders gingen uit elkaar toen ik 13 was, ik wou er niet over praten, en kon alleen maar huilen.
gelukkig hebben hun mij goed opgevangen, kon altijd bij ze terecht, nog steeds!
daardoor durf ik me open te geven bij andere mensen, wat ik in die tijd heb meegemaakt enz.
ook op school, wat ik toen nooit durfde.
ook ik heb last van stemmingswisselingen, heel lastig, maar je leert er vanzelf mee omgaan, aangezien je nog maar 15 bent, heb je een heel leven voor je.
time will heal it meid! ;) Kop op en er is altijd iemand voor je, alleen pratende mensen kunnen geholpen worden, dat is mij 1x verteld, en heb dat goed in mn oren geknoopt!

Anoniem

Re: Soms zie ik het gewoon niet meer zitten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 22:16

ik herken me ook in je verhaal.
Ik wil je heel veel sterkte wensen.
En me pb box staat altijd voor je open.
Ik heb ook nog lang niet alles op regel. Maar het komt goed :)

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 22:21

Ik herken me ook heel erg in dit verhaal, bij mij is ook(als meerdere die reageerden) autisme spectrum stoornis geconstateerd ASS (ik wist het eigenlijk al heel jong) ik heb geen ADHD maar ben wel een HSP-er (hoogsensitief persoon) , een aparte combinatie maar ook dat maakt het dat ik voel wat andere mensen voelen, kan niet tegen teveel en te langdurige drukte, wordt snel moe van te veel fel licht (supermarkt oa, echt verschrikkelijk), sommige harde geluiden kan ik ook niet goed tegen.

Ook ben ik vroeger veel gepest en was altijd het buitenbeentje, werd nooit gekozen, was stil en zonderde me het liefste af om lekker alleen te zijn.
Vanaf de 3e klas ben ik niet echt meer gepest en kreeg toen pas meer ruggegraat en werd wat zekerder van mezelf. Ik slik geen medicijnen omdat ik die simpelweg niet nodig heb, maar ook ik heb het nog best moeilijk met veel dingen. Vooral veel dingen in de sociale omgang die mij regelmatig moeilijk vallen, ook wordt ik snel beïnvloed door andere mensen...dit is helaas moeilijk af te sluiten.

Toch begrijp ik heel goed wat je voelt en ik denk dat je echt zo door moet gaan als dat je nu doet! ;)

Change_

Re: Soms zie ik het gewoon niet meer zitten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 00:10

Hallo,

Ik had jullie reacties niet meer gezien :oo
Heel erg bedankt in iedergeval. Het gaat op dit moment erg goed. En ga het misschien op school wat meer onder de aandacht brengen dat ik niet alleen adhd heb.. Want dat weet ik bijna wel zeker. Al heb ik graag geen stempel dan is het toch fijn dat mensen rekening met je houden.

De laatste tijd gaat het wel goed, heb soms nog een kleine terug val. Maar nu heerlijk vakantie en gewoon helemaal niets doen :D

Heel erg bedankt voor alle advieze en verhalen.. Heeft me erg goed gedaan :)