Hoe plannen... Werk, paard, man en kind...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTwink

Re: Hoe plannen... Werk, paard, man en kind...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:19

die van 3 hier rent het hardst als we vragen spagethi uit de schappen te pakken ;) Zo rent de oudste het hardst voor een zak aardappelen omdat die lekker zwaar zijn.
Huishouden doen wij samen wel veel aan. Ik kook dan wel altijd want anders komt het niet goed maar stoffen, zuigen en dweilen gaat oftwel samen in de avond of om de beurt. Overigens kan ik niet strijken hahaha dat doet mijn man dan weeer ;)
Nu moet ik zeggen dat het razend druk is hoor. Van in de ochtend tot laat in de avond ben je de hele dag in de weer maar dat hebben we ervoor over.

een paard hatende man zou volgens mij een ramp zijn voor mij :s Overigens wil de dochter ook nog op dansles dus even zien hoe we dat kunnen plannen....wil ze de paarden uiteraard niet opdwingen al doen ze het graaaaaag. (net even geweest en de twee oudste rennen het hardst om ht Twink naar de zin te maken)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:22

Mijn man doet super veel in het huishouden. As we speak is hij met de was boven bezig.

Man man heeft mijn huidige paard voor mij gekocht...hij heeft me met paard uit gekozen, dan moet hij me ook met paard houden..tis af en toe puzzelen... maar we komen er wel uit.

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 20:12

Oke,
Bijrijdster vertelde net dat ze gaat verhuizen en dat ze verder weg gaat wonen. Gaat ze neit meer redden om te komen... Jammer, nu maar op zoek naar een andere.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 20:13

Hier is het af en toe ook puzzelen.
Heb een zoontje van 5 jaar 2 paarden en 3 honden.
Mijn vriend werkt 40 uur in de week en ik 30 uur.
Ik werk altijd in de avond van 5 uur tot 3 uur s'nachts, in de morgen moet ik er dan weer om 7 uur uit om kindlief
aan te kleden en naar school te brengen.
Dan ga ik de honden uitlaten en eten geven, dan me paard doen.
En als ik daar weer van terug ben ga ik meestal even slapen omdat ik dan meestal de avond weer moet werken.
Als ik niet moet werken blijf ik gewoon wakker, dus af en toe breekt de slaap te kort me erg op en lig ik om 8 uur in me bed haha.
Wat er allemaal nog meer bij komt kijken is meestal ook puzzelen, op dinsdag moet mijn zoontje naar zwemles woendag naar de voetbal vrijdag weer naar zwemles en zaterdag ochtend weer naar voetbal.
Ik ga meestal mee naar zwemles en mijn vriend mee naar voetbal.
Tussen alle bezigheden door krijgen de honden natuurlijk ook nog heel veel aandacht, daar sporten we namelijk ook nog 2 dagen in de week mee dus al met al een druk schema.
Het huishouden wordt ook tussen door gedaan of als ik een dag vrij ben.