Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jusi schreef:Hoi, je site is al een heel stuk opgeknapt! Goed dat je hebt geluisterd naar de toips in het andere topic. Er staan nog wat spelfoutjes is, en nog wat kleine dingen (die Vjestagirl al grotendeels aanhaalt), maar je hebt hem al een stuk opgeknapt!
Probeer ook in dit topic iets netter te blijven. Vjestagirl bedoelt niet dat pennymeisje een compliment is, maar dat het een compliment had kunnen zijn omdat je niet wist wat het betekende - straks was het wel iets aardigs en was het bedoeld als compliment.
kayleighdn schreef:Jusi schreef:Hoi, je site is al een heel stuk opgeknapt! Goed dat je hebt geluisterd naar de toips in het andere topic. Er staan nog wat spelfoutjes is, en nog wat kleine dingen (die Vjestagirl al grotendeels aanhaalt), maar je hebt hem al een stuk opgeknapt!
Probeer ook in dit topic iets netter te blijven. Vjestagirl bedoelt niet dat pennymeisje een compliment is, maar dat het een compliment had kunnen zijn omdat je niet wist wat het betekende - straks was het wel iets aardigs en was het bedoeld als compliment.
Zou jij het een compliment vinden als jou site kinderachtig word genoemt??
Citaat:Maar jij wist niet wat het betekende. Wat nou als Penny achtig had betekend dat het een geweldig mooie website was, die direct in de Penny moest vanwege alle geweldige tips? Dan was jij heel boos geworden op iemand, terwijl ze je juist een compliment heeft gegeven.
kayleighdn schreef:judith370 schreef:TS Je kan ook penny zijn zonder dat je roze strikjes in je pony zijn manen knooptJe hoeft geen penny te zijn als je wel strikjes in zijn pony zijn manen knoop.
Ontopic: Er staan wel vrij veel spel fouten in probeer daar op te letten.
Snap jij het dan nog wat ze ermee bedoelt?
Vjestagirl schreef:judith370 schreef:Vjestagirl noemde je site penny omdat er msn taal was gebruikt, je had veel smileys, en sommige info klopte niet. Dan word het aardig penny. Dat betekent niet dat ik je site nu niet goed vind, nu je het verbeterd hebt.
Heeee ik heb niemands site penny genoemd! Dat was ik niet!
.
Je hoeft geen penny te zijn als je wel strikjes in zijn pony zijn manen knoop.
.
. _STS_Angels_ schreef:Zo heb het nu even bekeken en vind het nogal ''penny achtig'' om de redenen die zwenneke beschrijft. Als ik dit zou lezen (zonder ervaring) zou ik het absoluut niet geloven.
Let ook op je spellings fouten
kleinvosje schreef:Ts, je vraagt om tips en advies, dat krijg je van veel mensen, en dan ga je ze afkatten. Dat snap ik dan weer niet...
Maar goed, ik heb net even gekeken, en vind dat er nog steeds taalfouten instaan. Dat is jammer, dat komt de geloofwaardigheid van het verhaal niet ten goede. Daarnaast vertel je niet veel nieuws, het meeste is al terug te vinden op het internet.
Ik mis ook enkele mooie foto's of leuke plaatjes. Niet teveel, mar gewoon bij elk stukje tekst iets. Dan maakt het tot een prettiger leesbaar geheel.
kayleighdn schreef:En over dat msn taal he, de eerste pagine van home stond eerst " Leuk Dat Je Op Mijn Site Kijkt Kijk "Gerust Even Rond" Maar sommige overdrijven dan dat heel mijn site zo iss..
.