sommige mensen kunnen gewoon niet begrijpen dat iets gewoon niet kan! erg frustrerend! ik duim mee dat hij niet meer belt haha!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Omdat ik maar een stagaire ben... Ze hebben hier stagaires omdat ze niet meer medewerkers kunnen betalen.
Pinda_Dipje schreef:Zo herkenbaar... Collega van mij is gisteren gecrasht in Aarhus, Denemarken... Vliegtuigen uit de lucht, maar nee.. De directie was vast besloten; Mijn collega moest en zou de volgende ochtend op kantoor verschijnen, zelfs als dat een treinreis van ruim 17 uur betekende...
Ik nog gevraagd of ik geen hotel voor hem mocht boeken "Nee, we willen dat hij op kantoor komt morgenochtend"uiteindelijk via plaatselijke & internationale treinensites zijn route uitgestippeld... Dan bellen voor een reservering... Niemand te bereiken... PRIMA dacht ik, dan bel ik met de agents van onze schepen in Aarhus (zijn een scheepvaartskantoor) en laat ik die eens bellen, en zo geschiedde..
Die hebben godzijdank wel op tijd een reservering kunnen maken... Directie klagen "Kost teveel geld, boek hem om & hij moet eerder op kantoor zijn" Ja jammer, dat gaat niet...
Net mijn collega gesproken, hij is inmiddels bijna 20 uur onderweg dankzij vertragingen... compleet versleten, nacht overgeslagen.. Hij heeft nog 1,5 uur voor de boeg, en dan nog een uur rijden vanuit utrecht om naar kantoor te kunnen komen"Ik kom wel hoor, maar verwacht er niet teveel van... ik ben compleet total loss" hihi