Het is ongelovelijk...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:21

aaah ik zit hier tenenkrommend! arme jij, doe je zo je best +:)+

sommige mensen kunnen gewoon niet begrijpen dat iets gewoon niet kan! erg frustrerend! ik duim mee dat hij niet meer belt haha!

Daantjuh88

Re: Het is ongelovelijk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:27

pff.... Hoezo doe jij veel moeite! Succes nog, zal wel een ramp worden nog, alles loopt lekker vast! Maar het is een bekent probleem, denk je alles geregeld te hebben, word alles weer ff flink door de war geschopt!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:30

Gelukkig wordt je ervoor betaald ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 16:42

denice schreef:
Gelukkig wordt je ervoor betaald ;)

37 cent per uur...

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:45

waarom zo weinig Vjestagirl? Is het een stage?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 16:46

PineApple schreef:
waarom zo weinig Vjestagirl? Is het een stage?

Jeps. Ik werk officeel 35 uur per week, voor 325 in de maand. Nu werk ik veel meer dan dat, maar officieel krijg ik 37 cent per uur.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:55

Jeetje, die M zou zo een broer van mijn baas kunnen zijn... Gelukkig heb ik vrij weinig met hem te maken (zit op de sales) en hoef al helemaal niks voor hem te regelen. Ik heb soms echt medelijden met zijn assistente... En nu ook met jou!
Leuke ervaring hoor, zo'n stage maar waarom betalen ze je niet gewoon wat meer als je zoveel voor ze doet?!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 16:58

Omdat ik maar een stagaire ben... Ze hebben hier stagaires omdat ze niet meer medewerkers kunnen betalen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 17:45

Zo wordt je dan goed voorbereid op het echte leven!
Welke opleiding doe je?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 19:02

International Leisure Management

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:04

Nou ja, zo leer je in ieder geval wel om met druk en stress om te gaan moet je maar denken :D
Heel vervelend inderdaad, besluitloze mensen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 19:05

Hehehehe druk en stress hebben we met het festival al gehad.

Dit was vooral irritant. Ik had gigantisch hard mijn best gedaan om vanalles voor ze te boeken etc, wil hij toch weer wat anders...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:10

Ben je weggelopen uit the devil wears prada? := dat is het eerste waar ik aan moet denken!

In ieder geval veel sterkte!! M mag blij zijn dat je zoveel hebt uitgezocht en hij kan baden in luxe := denk dat normaal sterfelijke mensen al blij zijn als ze überhaupt aankomen waar ze heenmoeten, ook zonder tijdschriften en warme snacks...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 19:14

Hahahahahahahaha

M is ontzettend veeleisend, en gewent aan het beste van het beste. Degene waar hij mee reist ging alleen mee om belangrijk te zijn zeg maar, en die had morgen terug in Dublin moeten zijn voor een vergadering. Vandaar dat hij heel pissig was dat het niet sneller kon. Maar ja, ik kan een beetje moeilijk die vulkaan wegtoveren...

In ieder geval hebben ze overal first-class reizen, dus met een beetje geluk krijg k maandag te horen dat het 'te doen' was :P

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:48

Vjestagirl schreef:
Omdat ik maar een stagaire ben... Ze hebben hier stagaires omdat ze niet meer medewerkers kunnen betalen.

Misschien moet de Big Boss dan misschien niet zo veeleisend zijn! ;)
Zonder werknemers en stagiaires vliegt jouw boss, als ik het zo hoor, helemaal nergens heen... Maarja, probeer ze dat maar eens duidelijk te maken hè?! :D

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 23:34

hahaha ik wou net zeggen ooeeee the devil wears hugo boss, maar zie datb iemand anders die overeenkomst ook al gemaakt had :D :D

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 23:39

Ilsemarie schreef:
Ben je weggelopen uit the devil wears prada? := dat is het eerste waar ik aan moet denken!

Dat was nou waar ik ook meteen aan dacht. :D
Toevallig heb ik die film laatst op tv gezien, ik kende de titel, maar waar het op sloeg was mij een raadsel.
Tot ik die film zag. :')

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 08:55

En? Is hij al onderweg/aangekomen op plek van bestemming? :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 09:05

Hehehe ze vertrekken vanmorgen pas, en ze zijn vanvond in Dublin.

Het enige nadeel is dat ze nu dus plus minus 12 uur onderweg zijn, waarin hij aaaaalle tijd heeft om naar kantoor te bellen om te kijken wat we aan t doen zijn.

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 09:45

Voor zoiemand heb ik ook gewerkt, redelijk demotiverend af en toe }:0

Vjestagirl schreef:
International Leisure Management

he, dat doe ik ook :D
Ik zat net te denken dat we het vandaag vast over het sluiten van de vliegvelden gaan hebben bij Service management :P

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 10:28

Zo herkenbaar... Collega van mij is gisteren gecrasht in Aarhus, Denemarken... Vliegtuigen uit de lucht, maar nee.. De directie was vast besloten; Mijn collega moest en zou de volgende ochtend op kantoor verschijnen, zelfs als dat een treinreis van ruim 17 uur betekende...

Ik nog gevraagd of ik geen hotel voor hem mocht boeken "Nee, we willen dat hij op kantoor komt morgenochtend" _-:( uiteindelijk via plaatselijke & internationale treinensites zijn route uitgestippeld... Dan bellen voor een reservering... Niemand te bereiken... PRIMA dacht ik, dan bel ik met de agents van onze schepen in Aarhus (zijn een scheepvaartskantoor) en laat ik die eens bellen, en zo geschiedde.. :D Die hebben godzijdank wel op tijd een reservering kunnen maken... Directie klagen "Kost teveel geld, boek hem om & hij moet eerder op kantoor zijn" Ja jammer, dat gaat niet...
Net mijn collega gesproken, hij is inmiddels bijna 20 uur onderweg dankzij vertragingen... compleet versleten, nacht overgeslagen.. Hij heeft nog 1,5 uur voor de boeg, en dan nog een uur rijden vanuit utrecht om naar kantoor te kunnen komen :(:) "Ik kom wel hoor, maar verwacht er niet teveel van... ik ben compleet total loss" hihi

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 10:32

Pinda_Dipje schreef:
Zo herkenbaar... Collega van mij is gisteren gecrasht in Aarhus, Denemarken... Vliegtuigen uit de lucht, maar nee.. De directie was vast besloten; Mijn collega moest en zou de volgende ochtend op kantoor verschijnen, zelfs als dat een treinreis van ruim 17 uur betekende...

Ik nog gevraagd of ik geen hotel voor hem mocht boeken "Nee, we willen dat hij op kantoor komt morgenochtend" _-:( uiteindelijk via plaatselijke & internationale treinensites zijn route uitgestippeld... Dan bellen voor een reservering... Niemand te bereiken... PRIMA dacht ik, dan bel ik met de agents van onze schepen in Aarhus (zijn een scheepvaartskantoor) en laat ik die eens bellen, en zo geschiedde.. :D Die hebben godzijdank wel op tijd een reservering kunnen maken... Directie klagen "Kost teveel geld, boek hem om & hij moet eerder op kantoor zijn" Ja jammer, dat gaat niet...
Net mijn collega gesproken, hij is inmiddels bijna 20 uur onderweg dankzij vertragingen... compleet versleten, nacht overgeslagen.. Hij heeft nog 1,5 uur voor de boeg, en dan nog een uur rijden vanuit utrecht om naar kantoor te kunnen komen :(:) "Ik kom wel hoor, maar verwacht er niet teveel van... ik ben compleet total loss" hihi

Oh klinkt precies als mijn ervaring dus.

Doe je gigantisch je best, zit je uren aan de telefoon en weet ik het wat, niemand te bereiken, allemaal slimmigheidjes verzonnen, ist weer niet goed...

Als k je collega was zou k me ziekmelden.