Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MerelxG_R schreef:ah bah. Nu moet ik aan iets denken wat mij een paar maanden geleden is overkomen. Ik en mijn vriendin fietste van school, begint mijn vriendin ineens keihard te lachen, ik kijk de kant op waar zij naar kijkt, zie ik een jongen fietsen met zijn broek onder zijn kont. En GEEN onderbroek aan (of een die mega laag zat) en die jongen zat allemaal met zijn piemel te spelen. Dus wij moesten keihard lachen. Die jongen stopt, friemeld nog even aan zijn piemel, draait zich om en komt ons achterna. Dat was wel even schrikken hahah. (Hij ging gelukkig uiteindelijk een andere kant op als ons)
MerelxG_R schreef:ah bah. Nu moet ik aan iets denken wat mij een paar maanden geleden is overkomen. Ik en mijn vriendin fietste van school, begint mijn vriendin ineens keihard te lachen, ik kijk de kant op waar zij naar kijkt, zie ik een jongen fietsen met zijn broek onder zijn kont. En GEEN onderbroek aan (of een die mega laag zat) en die jongen zat allemaal met zijn piemel te spelen. Dus wij moesten keihard lachen. Die jongen stopt, friemeld nog even aan zijn piemel, draait zich om en komt ons achterna. Dat was wel even schrikken hahah. (Hij ging gelukkig uiteindelijk een andere kant op als ons)
Dreeetje schreef:wat een verhaal TS, goed dat je bent weggerend hoor !
Ik heb het een keer gehad toen ik met de hond naar een parkje ging, gewoon smiddags, ik kwam de hoek om en zag een jongentje van een jaar of 11/12, ik beter kijken want hij liep zo vreemd, loopt hij al plassend over het pad heen. Zijn ding in de hand en vrolijk kijkend waar 'het' heen ging.. nou werkelijk, ik heb hem flink laten schrikken:
-hey vies kind doe dat eens op de wc of zal ik even meelopen naar je ouders-,
Hij wist niet hoe hard hij moest rennen.. heb hem ook nooit meer gezien ..
Zo jong en dan al van die fratsen, zet mij aan het denken wat daar later van wordt ..
Creatas schreef:Het moet maar net je reactie zijn natuurlijk, maar; heel ongeïnteresseerd je foon pakken. 0900 8844 bellen *doen alsof kan ook*.
'Ja hallo. Ik zit in die en die trein met een leuterkneuter, pikken jullie hem zo even op, merci.'
óf
evt uiterlijke kenmerken onthouden (gezicht, kleren) en meld m later nog even bij een conducteur oid.
Zou je dus van deze keer ook nog kunnen doen, niemand die het je kwalijk neemt dat je je lens geschrokken bent!
Billy schreef:Ik was een lkeer de honden aan het uitlaten in een park. Ik heb nogal een kudde, dus toen ik een jogger aan zag komen lijnde ik ze netjes allemaal aan
Dus die vent gaat op een bankje zitten en toen ik dichterbij kwam liet hij zich op zn rug rollen, en liet ook zn dingetje zien. Waarop ik de ene LAbrador heb losgelaten al roepend: Kijk Balou: WORSTJE...
Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen![]()
Billy schreef:Ik was een lkeer de honden aan het uitlaten in een park. Ik heb nogal een kudde, dus toen ik een jogger aan zag komen lijnde ik ze netjes allemaal aan
Dus die vent gaat op een bankje zitten en toen ik dichterbij kwam liet hij zich op zn rug rollen, en liet ook zn dingetje zien. Waarop ik de ene LAbrador heb losgelaten al roepend: Kijk Balou: WORSTJE...
Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen![]()