Vieze vent in de trein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:48

Bah wat ranzig zeg! :r

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:49

gekke mensen in deze wereld zeg!

ik zou er als ik der tegenover zit ook niet om kunnen lachen denk ik, achteraf wel en dan aan iedereen vertellen _O-

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:49

iek, vies ventje :r
was wrs net zoals jou gwn gaan lopen
nog veel succes met je presentatie voorbereiden dan

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:50

Ieuw :r
wat een verschrikkelijk gore vent zeg :r

Kan best geloven dat je er beroerd van wordt :r

Volgende keer gewoon de conducteur roepen :j

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:52

ah bah :7 . Nu moet ik aan iets denken wat mij een paar maanden geleden is overkomen. Ik en mijn vriendin fietste van school, begint mijn vriendin ineens keihard te lachen, ik kijk de kant op waar zij naar kijkt, zie ik een jongen fietsen met zijn broek onder zijn kont. En GEEN onderbroek aan (of een die mega laag zat) en die jongen zat allemaal met zijn piemel te spelen. Dus wij moesten keihard lachen. Die jongen stopt, friemeld nog even aan zijn piemel, draait zich om en komt ons achterna. Dat was wel even schrikken hahah. (Hij ging gelukkig uiteindelijk een andere kant op als ons) :+

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:53

MerelxG_R schreef:
ah bah :7 . Nu moet ik aan iets denken wat mij een paar maanden geleden is overkomen. Ik en mijn vriendin fietste van school, begint mijn vriendin ineens keihard te lachen, ik kijk de kant op waar zij naar kijkt, zie ik een jongen fietsen met zijn broek onder zijn kont. En GEEN onderbroek aan (of een die mega laag zat) en die jongen zat allemaal met zijn piemel te spelen. Dus wij moesten keihard lachen. Die jongen stopt, friemeld nog even aan zijn piemel, draait zich om en komt ons achterna. Dat was wel even schrikken hahah. (Hij ging gelukkig uiteindelijk een andere kant op als ons) :+

Bah zeg..is ook al zo naar,ik kom morgen me huis niet uit :r

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:54

MerelxG_R schreef:

mijn god, wat bestaan er toch rare mensen :=

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:54

Ik heb het ook gehad in de trein := Stonden stil op een station toen ik een man al even aan zijn broek zag pulken. Dacht (heel onnozel :o ) dat er wel iets niet helemaal goed zou zitten. Verder geen aandacht aangeschonken totdat hij opeens opstaat en met zijn rug naar mij toe naar de deur van de coupe loopt. Ipv dat hij de trein verlaat (stonden namelijk nog steeds op het station te wachten) draait hij zich om en blijft hij achter het glazen schuifdeurtje staan. Mij opeens strak aankijkend haalt hij ook zijn ding uit zijn broek.. 't Zal hooguit een minuut geweest zijn voordat hij wel echt de trein verliet, maar ik wist echt niet waar ik het moest zoeken toen.. :=

Amandavd

Re: Vieze vent in de trein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:56

Ik zou wel even kijken of je ergens op de NS Site een melding kan maken van het gebeuren en op welk traject, hoe laat en welke datum, kunnen ze in ieder geval een beetje opletten.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 22:13

VVDD --> LZP

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 22:20

Ik heb zoiets ook eens meegemaakt in de trein naar Maastricht.
Kerel zag er sowieso al onsmakelijk uit en zat bier te lurken (was 8 uur 's ochtends :roll: ) en op een gegeven moment haalde hij dus ook zijn "gereedschap" uit z'n broek :r
Helaas voor mij was de trein van 8 uur altijd bomvol, kon dus niet even snel naar een andere plek rennen. Zaten echt heel veel mensen omheen, iedereen vond het walgelijk, maar niemand zei iets tegen 'm... Denk dat ze bang waren dat ie zou opspringen en op hen af zou komen := Ik stond in het gangpad, dus heb me maar gewoon omgedraaid, bah.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 22:58

Dat is helemaal apart Vankje. Dat 'ie dat in zo'n bomvolle trein doet.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 23:16

wat een verhaal TS, goed dat je bent weggerend hoor ! +:)+

Ik heb het een keer gehad toen ik met de hond naar een parkje ging, gewoon smiddags, ik kwam de hoek om en zag een jongentje van een jaar of 11/12, ik beter kijken want hij liep zo vreemd, loopt hij al plassend over het pad heen. Zijn ding in de hand en vrolijk kijkend waar 'het' heen ging.. nou werkelijk, ik heb hem flink laten schrikken :Y):
-hey vies kind doe dat eens op de wc of zal ik even meelopen naar je ouders-,
Hij wist niet hoe hard hij moest rennen.. heb hem ook nooit meer gezien ..
Zo jong en dan al van die fratsen, zet mij aan het denken wat daar later van wordt .. :n

HuppeltjeZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 23:44

Dreeetje schreef:
wat een verhaal TS, goed dat je bent weggerend hoor ! +:)+

Ik heb het een keer gehad toen ik met de hond naar een parkje ging, gewoon smiddags, ik kwam de hoek om en zag een jongentje van een jaar of 11/12, ik beter kijken want hij liep zo vreemd, loopt hij al plassend over het pad heen. Zijn ding in de hand en vrolijk kijkend waar 'het' heen ging.. nou werkelijk, ik heb hem flink laten schrikken :Y):
-hey vies kind doe dat eens op de wc of zal ik even meelopen naar je ouders-,
Hij wist niet hoe hard hij moest rennen.. heb hem ook nooit meer gezien ..
Zo jong en dan al van die fratsen, zet mij aan het denken wat daar later van wordt .. :n

Haha zoiets gelijkaardigs had ik ook is! :D :')
Ik liep naar het parkje ("speeltuintje") óók met mijn hond :') Zie ik ineens de achterkant van een of ander jongetje van 11 of 12 ofzoo en een straalte water "uit zijn handen" komen :') Nou zat ie gewoon plassen óp de schommel :r Roep ik: Héé jij daar! Toen keek ie verschrikt achter zich, ik weer: Daar moeten wel nog mensen op zitten hé! :( Nou, hij was sneller weg dan dat hij zijn broek optrok en dicht ritste :')

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 23:50

@ TS, jeetje dan sta je zeker te kijken! Gestoorde gast!! _-:( Maar in ieder geval ik fietste zelf zo'n 2 jaar geleden ongeveer op een fietspad langs een industrieterrein. Niet eens zo heel erg afgelegen. Maar goed ik fietste daar op m'n gemakje wel in het donker, maar ben niet zo bang uitgevallen :o
En ineens nou ik wist niet wat ik daar zag, stond er zo'n gast daar. Nog vrij jong helemaal naakt aan z'n jongeheer te trekken! En lachen dat ie deed, nou ik wist niet hoe hard ik moest fietsen toen.
Aangezien er daar in dat dorp heel afgelegen een inrichting staat voor jongeren heb ik toch maar voor de zekerheid de politie ingeschakeld. Die zijn toen gelijk gaan kijken maar konden hem niet meer vinden helaas.

Maar bahbah, echt kan me voorstellen dat je het misselijkmakend vond! :(

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 23:51

echt wat een vreemde mensen heb je toch.. . maar op zo'n moment denk je alleen maar weg weg en denk je er helemaal niet aan om de conducteur te roepen

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 23:59

Het moet maar net je reactie zijn natuurlijk, maar; heel ongeïnteresseerd je foon pakken. 0900 8844 bellen *doen alsof kan ook*.
'Ja hallo. Ik zit in die en die trein met een *leuterkneuter*, pikken jullie hem zo even op, merci.'

óf

evt uiterlijke kenmerken onthouden (gezicht, kleren) en meld m later nog even bij een conducteur oid.

Zou je dus van deze keer ook nog kunnen doen, niemand die het je kwalijk neemt dat je je lens geschrokken bent!

Charis_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 00:00

Creatas schreef:
Het moet maar net je reactie zijn natuurlijk, maar; heel ongeïnteresseerd je foon pakken. 0900 8844 bellen *doen alsof kan ook*.
'Ja hallo. Ik zit in die en die trein met een leuterkneuter, pikken jullie hem zo even op, merci.'

óf

evt uiterlijke kenmerken onthouden (gezicht, kleren) en meld m later nog even bij een conducteur oid.

Zou je dus van deze keer ook nog kunnen doen, niemand die het je kwalijk neemt dat je je lens geschrokken bent!

_O- _O- :')

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 00:03

Gadver, wat een smerige mensen bestaan er toch %) ! En dat zoveel mensen zoiets soortgelijks hebben meegemaakt verbaasd me echt!
Ik heb wel ooit een kerel zichzelf zien "bewerken" in een auto met een vies blaadje erbij. Ben ik maar snel langs gefietst.

Het idee van Creatas is wel geniaal! Alleen jammer dat de meeste mensen zo verbaasd en met stomheid geslagen zijn dat ze niet zo direct kunnen reageren.

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 00:06

Gadverdamme :|

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 00:23

Ik was een lkeer de honden aan het uitlaten in een park. Ik heb nogal een kudde, dus toen ik een jogger aan zag komen lijnde ik ze netjes allemaal aan
Dus die vent gaat op een bankje zitten en toen ik dichterbij kwam liet hij zich op zn rug rollen, en liet ook zn dingetje zien. Waarop ik de ene LAbrador heb losgelaten al roepend: Kijk Balou: WORSTJE...
Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen :D :D

Charis_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 00:27

Billy schreef:
Ik was een lkeer de honden aan het uitlaten in een park. Ik heb nogal een kudde, dus toen ik een jogger aan zag komen lijnde ik ze netjes allemaal aan
Dus die vent gaat op een bankje zitten en toen ik dichterbij kwam liet hij zich op zn rug rollen, en liet ook zn dingetje zien. Waarop ik de ene LAbrador heb losgelaten al roepend: Kijk Balou: WORSTJE...

_O- _O- _O- _O-
*klimt terug op haar stoel*

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 00:30

yep melding van maken je kan zelfs aangifte doen...maar die keus is aan jou.
ik heb het een keer gehad met de vrachtwagen...komt jeep naast me rijden en zit gewoon aan zijn leuter te sjorren....toen ik op de zaak aankwam heeft me baas voor mij politie gebeld ik heb aangifte gedaan moest van me baas tja ik kon er wel om lachen en me collega’s ook....sorry :o

hoe dom kan je zijn als je reklame van de zaak erop hebt staan 8)7

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 00:35

Knap vervelend zo'n gast in de trein. Ik heb ooit onbedoeld zo'n potloodventer een lesje geleerd. De coupe was wel vol en ik was niet alleen, maar niemand durfde iets te zeggen. Ik had het echt niet door, ben visueel gehandicapt maar hoorde wel wat gehijg tegenover me, ik vroeg dus in alle onschuld of mijnheer hulp nodig had. Toen ineens begonnen er allerlei mensen hard te lachen en de man verdween, ik heb me dus later uit laten leggen wat er nu echt gebeurde.
Ik denk wel dat het belangrijk is om alsnog aangifte te doen, of te melden bij spoorwegpolitie. Ik heb het niet gedaan, achteraf heb ik gedacht wat als ik alleen was en het niet zo grappig afliep.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 01:23

Billy schreef:

:')