Niet iedereen hier is asociaal hoor! 
Ik woon al mn hele leven in 't hoge noorden en ik leg altijd zo'n balkje neer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet iedereen hier is asociaal hoor! 
Babsiej schreef:Ik leg zelden of nooit zo'n ding neer, ik vergeet t gewoon
Ene keer doe ik het wel, andere keer niet en vind het ook helemaal niet erg als iemand het niet doet, smijt m'n boodschappen er gewoon achteraan en kom vanzelf wel een stokje tegen.
Als ik er bij kan pak ik 'm zelf wel, maar heb hier nooit meegemaakt dat mensen over zoiets kwaad worden.

Consort schreef:Vind het altijd wel vervelend als mijn voorganger vergeet zo'n balkje neer te leggen en vervolgens aan het begin van de band blijft staan wachten. Zijn/haar boodschappen gaan dan richting de kassa en ik heb dan geen kans eerst zo'n balkje neer te leggen.

).

De banden zijn daar heel erg lang en als er veel mensen zijn met veel kleine boodschappen, kan ik vaak al wel op de band leggen, maar kan ik nog niet ver genoeg naar voren lopen om zo'n balkje te pakken en vergeet ik het dus
Maar zodra ik er bij kan leg ik als nog een balkje er tussen.
. En als ze het niet doen dan maak ik me er ook geen zorgen over. Ik zelf leg er alleen een balkje achter als er iemand achter me komt, haha. Iemand zei hier dat ze vond dat bij de Aldi/Lidl mensen juist balkjes vaker neerleggen maar ik vind juist dat bij de Albert Heijn de mensen altijd balkjes achter zich neerleggen.
Charlie_P schreef:whahaha wat een topic...! Ik leg zo'n ding gewoon daar waar het nodig is...Kan me echt niet druk maken of iemand anders dat ding er al heeft neergelegd, of had moeten leggen of weet ik veel. Zolang er uiteindelijk maar duidelijk is welke boodschappen van mij zijn toch?

MiSsY_Me schreef:Of ik mep dat ding gewoon wat harder achter diegene zn boodschappen neer.