Alleen naar de bios.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:04

Rebeccaa schreef:
noekje schreef:
en ik denk dat dat soort uitspraken mensen er juist van weerhouden. Vind dat erg jammerlijk. En vind het dapper dat je het gaat doen TS! Waarom zou je niet gewoon eens in je eentje kunnen genieten!

Ik mag toch gewoon net zo goed mijn mening geven als de rest van bokt? Die wordt hier toch gevraagd? Mag er dan alleen maar positief gezegd worden dat het helemaal niet raar is etc, terwijl ik het wel raar vind?

Maar natuurlijk mag je je mening geven :D Dat doe ik hier toch zeker ook?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:04

Ik snap het wel, ik vind het gewoonlijk dat je met meer dan alleen uit gaat. Alleen vriendloos vind ik niet van toepassing hoor
Er zijn ook echt onwijs veel mensen die alleen uit eten gaan, trouwens.

Anoniem

Re: Alleen naar de bios.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:05

Ja oké. Chill. :D Ik voelde me gewoon even aangevallen op mijn mening en wou dat even vragen (:.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:29

Rebeccaa schreef:
Ik persoonlijk vind mensen die alleen naar de bioscoop gaan nogal vriendloos. Ik zou zelf nooit in m'n eentje gaan in ieder geval..

Ik persoonlijk vind mensen de zo denken, zieliger dan de mensen die alleen naar de bioscoop gaan. :+ Snap dat sommige mensen niet alleen willen gaan, het is ook gewoon gezelliger met z'n tweeën, maar dan ben je nog niet per definitie vriendloos. :\

Zelf ga ik niet zovaak naar de bios, maar ik zou zo alleen gaan. Als het een leuke film is, why not?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:29

'Vriendloos' vind ik ook heel kort door de bocht, om de redenen die al genoemd zijn.

Ik vind het jammer wanneer mensen zich zo afhankelijk van anderen opstellen. Zowel wanneer het om concrete dingen gaat ('ik ga niet als er geen vrienden meegaan') als wanneer het om meningen gaat ('anderen vinden het vast raar dat ik alleen ga'). Maar goed, dat is tot daar aan toe, dat moeten ze zelf weten.

Maar ze gaan me een stapje te ver als ze anderen veroordelen die wél in hun eentje gaan. Of daar direct hun (negatieve) mening over klaar hebben.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:39

Bokt gaat alles alleen doen, vakanties .. bios bezoek := (topics vielen me gewoon op).

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, zou het eigenlijk ook niet zo snel doen maar nu ik het zo lees denk ik; waarom eigenlijk niet?
En reacties van mensen als 'vriendloos', ja sorry dan stel ik me altijd opgeschoten groepen zielige jongetjes voor die
toch altijd wel wat aan te merken hebben. (en dan ben ik weer bevooroordeeld :o ).
Lijkt me alleen saai als je op de film moet wachten, maar verder staar je toch naar het beeldscherm? Je kunt natuurlijk
ook een filmpje huren als je echt geen zin hebt om alleen te gaan.

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:40

Om iemand meteen vriendloos te noemen vind ik een beetje raar en krot door de bocht.
Bij een film is het toch de bedoeling dat je die film kijkt en niet hele gesprekken gaat voeren met de mensen die mee zijn?

Oke het is gezelliger als je met meer gaat maar dan nog alleen kan ook prima.

Veel plezier TS! :D

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:49

hmm ik wil ook wel, vanavond hebben al mijn vrienden ook geen tijd.. maar toch.. alleen is zo alleen.. kun je niet napraten enz.. dat is jammer.. Ik vind het overigens juist stoer als mensen alleen gaan, niet "vriendloos"

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:53

Ik vind het ook niet 'stoer', hoewel ik het altijd wel kan waarderen als mensen durven af te wijken van de 'norm'.

Persoonlijk vind ik het doodnormaal om soms dingen alleen te doen en soms met anderen.

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:02

Ik zou het zelf ook nooit doen, maar vind het niet raar ofzo.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 17:04

Zo wat veel reacties! :D Heb ze allemaal even gelezen en ben nu vastbesloten te gaan. Naja om vriendloos te lijken was niet mijn twijfelpunt, kan mij niet interesseren of ze denken dat ik geen vrienden heb. :P

Het hele plan is eigenlijk heel simpel ontstaan, eerst had niemand tijd, nu blijkbaar wel een paar. Maar die zijn franstalig, ik ben meertalig en wil de film in 3D en engels kijken. En daarvoor moet je in ons Duitstalige buurkanton zijn. En zij verstaan geen engels en kunnen de duitse ondertiteling niet lezen.

En toen heb ik maar besloten alleen te gaan. Snappen jullie het nog? :+

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:07

Ik snap het :D en gewoon lekker gaan dus, veel plezier! :))

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 17:08

Hihi dankje :D Zal straks ook maar meteen even een recensie van de film neerzetten. Heb gehoord dat hij slecht is maar ik ben zo iemand die bijna alle films waar slecht over geschreven wordt leuk vind, lekker oppervlakkig waarschijnlijk. :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:33

Ik vind het juist knap ik zou willen dat ik wat meer zekerder was over zoiets. Ik ga dan van alles denken als: dan kijkt iedereen je aan, of ze denken dat ik geen vrienden heb, ik denk ook dat ik me gewoon ongemakkelijk voel. Ik geef toe dat ik anderen die alleen zijn ook 'bekijk' op wat voor personen ze zijn omdat het me boeit wat voor mensen het zijn die alleen gaan. Vaak zijn het jongens van die einzelganger types (om ze even in een hokje te duwen, sorry).

Ook heb ik vaak gedacht van: tja maar als ik nou naar die film wil en niemand kan of niemand wil naar die film of vriendinnen die te ver weg wonen en niet 'eventjes' spontaan met me mee kunnen??? Dan is het eigenlijk toch niet raar...maar goed uiteindelijk ga ik toch niet.

Zo is het ook met vakanties, ben altijd vrijgezel geweest in de zomervakatneis. Vriendinnen die met hun vriend gaan of geen geld hebben...ik ga de volgende keer alleen dacht ik dan. Maar op een of andere manier vind ik het altijd maar eng....

Dus ik zou willen dat ik gewoon zonder rare gedachtes/angsten zo de film in kon stappen. Ik denk dat veel mensen het niet doen omdat ze er op een bepaalde manier onzeker van worden, de 'norm' is immers met iemand anders te gaan.

Dus gewoon gaan!!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:35

Ik ben toevallig donderdag voor het eerst alleen naar de bios geweest. Wel in een filmhuis, daar komen zoveel mensen alleen dat het niet eens opvalt. Lekker wijntje erbij, geen pauze, 'samen' met een stuk of 15 andere mensen. Heerlijk!

Dus TS, je hebt groot gelijk gewoon gaan!

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:38

Ik vraag me bijna af of ik raar ben omdat ik meestal alleen naar de bioscoop ga.
Ik kan er namelijk niet tegen als er naast me iemand gaat zitten praten tegen me. Ik kom voor de film en niet voor de gezelligheid, dan ga ik wel wat drinken of uit eten met iemand.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:41

Haha idd! Als het gezellig moet zijn, dan kan ik zeker tien dingen opnoemen die een stuk gezelliger zijn dan samen naar de film - waar je toch je mond dichthoudt. :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:46

Vaak vinden mensen de ' back up ' fijn en dat je niet alleen er naar toe gaat. Alleen is zo alleen zeggen ze vaak. In onze maatschappij wordt ' alleen' denk ik ook vaak als: triest/zielig gezien.... Daarom denk ik dat dus alleen naar de bios door veel mensen ook als triest/zielig geinterperteert wordt in combie met dat ze het gewoon qua gevoel niet zo leuk vinden om alleen te gaan.

Maar wil toch niet zeggen dat het RAAR is als jij dat niet hebt?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:56

Lynn_Nikita schreef:
gewoon gaan, als je graag de film wil zien
wat boeit jou het wat anderen ervan vinden

ik ga bijna nooit naar de bios omdat ik in slaap val, maar als ik niks te doen had en er goede film zou draaien, waarom niet??

Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om in de bioscoop met dat harde geluid in slaap te vallen :D

Nee hoor, TS, niets raars aan!
Zelf heb ik het nog nooit gedaan, maar het zou me ook niet tegen houden als ik een film graag zou willen zien :)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:31

Ik zou het zelf nooit doen en heb het ook nooit gedaan, maar ik denk dat het prima is om te doen hoor!
Als ik iemand alleen in de bios zie, denk ik echt niet 'oh wat sneu' of 'oh die vast geen vrienden', als je zin
hebt om te gaan, gewoon lekker gaan :) .

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:30

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar als ik bv. alleen wil zijn, zou ik dat weer wél doen. En als je die film graag wil zien, gewoon doen! Is echt abosluut niets mis mee, kan toch leuk zijn gewoon rustig filmpje kijken :j

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:10

Ik ben alleen naar de film geweest, alleen uit eten geweest, alleen naar discotheken en kroegen geweest en naar allerlei evenementen. Als ik zin heb om ergens naartoe te gaan en mijn omgeving heeft geen zin/tijd/geld, dan ben ik toch zeker gek om me thuis te gaan vervelen 'omdat anders misschien mensen denken dat ik een loser ben'? Dan gaan thuiszitten vind ik echt nog veel sneuer!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 17:41

Nou ik meld me even! Het viel prima mee, voelde me niet raar, of vriendloos ofzo maar zal het niet zo snel opnieuw doen voelde me namelijk wel behoorlijk eenzaam. :+ Vond het best jammer al die andere mensen te zien die lol hadden met hun vrienden enzo. Maar dat was het enige minpunt, voor de rest is er niets ergs aan! :)

Oja Clash of the Titans is leuk, maar vond hem voor de bios een beetje te kort en vond dat het daadwerkelijk mytisch verhaal achter de film veel te weinig was uitgediept. En ook een paar dingen die niet helemaal klopten, de pegasus komt hij al eerder in de film tegen, terwijl in het echte verhaal de pegasus wordt geboren uit het bloed van de medusa. Maargoed hij kijkt wel leuk weg, de effecten zijn prima, en zonder de 3D zou je niets missen. Leuke film voor een filmavond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:47

Ik ga iedere week alleen. Heb zo'n PUC gehaald. Ik hou ontzettend van naar de film gaan, maar vond het te duur of het was lastig agenda's met anderen af te stemmen. Nu met die pas kan ik onbeperkt, echt super :j

Het is echt mijn avondje-uit. Kan de film uitkiezen die ik wil, wanneer ik wil en hoe laat ik wil :D En ik vind het wel fijn om, vooral bij indrukwekkende films, lekker alleen in de auto naar huis mijn gedachten er nog over te laten gaan.

Natuurlijk is samen gaan ook heel gezellig, maar ik wil geen goede films op groot doek meer missen omdat ik niet iemand heb om ermee naar toe te gaan.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:10

Ik ben nog nooit alleen naar de bios geweest, heb 'n PUC & vriendinnen die hem ook hebben, dus er is altijd wel iemand om mee te gaan & zo niet, dan ga ik niet. Ik vind het niets om daar in je eentje te zitten :Y)