Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: hier weer eens een berichtje van mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:34

Het is je wèl gegund Lonneke. Alleen gaat het niet zoals jij graag wilt. Je ziet nog teveel beren op de weg. En dan kun je gewoon beter niet alleen zijn. Geeft toch niks. Zo gauw er een plekkie is op begeleid wonen dan komt het vast helemaal goed.

Zet hem op meis. Niet té treurig. Je hebt genoeg redenen om door te zetten. Denk alleen maar aan die schatten van kinderen van je.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:45

Waar ben je nu Lonneke? In je huis waar je de laatste keer ook gewoond hebt. Ben je helemaal alleen? Kun je niet even familie of kennissen bellen?

*slaat een warme deken om Lonneke heen*

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 00:20

er is nu iemand van de crisisdienst hier. ze gaan een plekje voor me zoeken want t ggz zit vol, tenminste ze hebben geen isoleercellen over en die moeten ze voor mij wel achter de hand hebben. ik vind jullie echt lief. ik voel me zo eenzaam. ik houd jullie op de hoogte. ze word nu net gebeld door de awn dus ik ben benieuwd

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 00:25

Hou je haaks meid !! Komt goed....

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 00:42

slimmerik schreef:
Hou je haaks meid !! Komt goed....

dank je wel. vind het fijn dat er zo positief word gereageerd. <3

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 00:52

Had je naam ook al een poosje niet voorbij zien komen.

Erg fijn om te lezen dat je weer thuis zat, even verder gelezen, en toch maar weer gebeld.
Goed dat je het zelf aangeeft.
Je komt er wel!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 01:04

isoleercel :\ dat lijkt me echt heel eng, het absolute dieptepunt (ok ik ben claustrofoob dat scheelt ook natuurlijk :+ )

Heel erg om te zien dat ht weer zo slecht met je gaat. Ik hoop dat je er uit komt en dat je gelukkig wordt :j

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 01:25

oh mijn god, de crisisdienst is weg en ik zit nog thuis, totaal ontredderd en in paniek. er is nergens plek en ik kan alleen in de isoleercel terecht in delft. dat wil ik echt absoluut niet dus nu ben ik nog thuis. weet gewoon niet wat ik moet doen. zag net de metro voorbij rijden en dacht even... ik moet nu dus gaan slapen en hopen dat er morgen ergens plek is. ik kan niet meer. dan denk je op tijd hulp in te schakelen en dan krijg je dit. ik weet het niet meer.....

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 01:31

Probeer rustig te blijven, kun je uitleggen waarom je al 2 dagen niet hebt geslapen? Kan me goed voorstellen dat je daardoor nog rotter voelt.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 01:33

lonneke schreef:
oh mijn god, de crisisdienst is weg en ik zit nog thuis, totaal ontredderd en in paniek. er is nergens plek en ik kan alleen in de isoleercel terecht in delft. dat wil ik echt absoluut niet dus nu ben ik nog thuis. weet gewoon niet wat ik moet doen. zag net de metro voorbij rijden en dacht even... ik moet nu dus gaan slapen en hopen dat er morgen ergens plek is. ik kan niet meer. dan denk je op tijd hulp in te schakelen en dan krijg je dit. ik weet het niet meer.....

op je stoel blijven zitten en nergens heen gaan, anders zou ik het ook niet weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 01:37

lonneke schreef:

Waarom wil je eigenlijk dood als ik vragen mag? Heb je veel problemen? Probeer alle positieve dingen in je leven ( zoals een eigen huisje, fijne boktvrienden) eens op een rijtje te zetten.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 01:39

chocobroodje schreef:
Probeer rustig te blijven, kun je uitleggen waarom je al 2 dagen niet hebt geslapen? Kan me goed voorstellen dat je daardoor nog rotter voelt.

ik heb last van stemmen in mijn hoofd die me allerlei nare opdrachten geven. nu zeggen ze dus dat ik maar naar de metro moet gaan.... ik wil gewoon niet :( wil alleen maar rust in mijn kop. slapen gaat ook niet en de crisisdienst kan niets voor me doen omdat er dus iets is aangeboden wat ik niet wil.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 01:40

Lonneke, je kúnt het. Drink even een goed glas water en ga lekker op bed liggen. Heerlijk warm.... nergens aan denken.... slapen.

De lente begint bijna en morgen zie je het allemaal weer anders. Kom op joh !!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 01:45

lonneke schreef:
chocobroodje schreef:

ik heb last van stemmen in mijn hoofd die me allerlei nare opdrachten geven. nu zeggen ze dus dat ik maar naar de metro moet gaan.... ik wil gewoon niet :( wil alleen maar rust in mijn kop. slapen gaat ook niet en de crisisdienst kan niets voor me doen omdat er dus iets is aangeboden wat ik niet wil.

Een warme kop met melk kan helpen.
Ga dan op bed liggen en probeer je gedachtes leeg te maken, ga in je hoofd naar een plek die je fijn vindt het strand bv. Stel je voor dat je daar bent, en druk die nare gedachtes weg. Kom op meidje je kunt het, het is maar 1 nachtje.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 01:49

ik heb net weer gebeld met het ggz maar ze kunnen gewoon niet zeggen of er morgen dan wél een bed in plaats van een isoleercel is. ik ga me toch niet moedwillig dagenlang laten opsluiten in een hok van 3x3 zonder wc ( kartonnen po's)? ik ben nu zo in de war. kan gewoon niet meer helder nadenken. bedankt voor het meedenken.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 01:51

Ik snap dat je je prettiger zou voelen als je bevestiging zou hebben, maar je moet je eerst even hier op focussen. Kunnen ze je aan slaapmedicatie helpen?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 01:52

Maar je red het ècht wel tot er fatsoenlijke ruimte voor je is Lonneke. Kom op, je hebt voor hetere vuren gestaan.

Neem die lekkere beker drinken. De stemmen in je hoofd willen vast ook even nadenken en slapen. Morgen kom je ook wel weer door. Mèt of zonder opvang.

Kom op Lonneke.... laat ze een poepie ruiken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 01:56

Is er ook helemaal geen BOR-bed over?
Instellingen van de GGZ maken zich er soms wel heel gemakkelijk af hoor..
Kun je ook niet vragen of er plek is in een andere regio?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 02:05

KoudbloedKim schreef:
Is er ook helemaal geen BOR-bed over?
Instellingen van de GGZ maken zich er soms wel heel gemakkelijk af hoor..
Kun je ook niet vragen of er plek is in een andere regio?

Goed idee. En dit is misschien heel stom gezegt van mij maar kun je niet een nachtje bij de buren ofzo verblijven?

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 02:08

Wat balen dat het nu weer tegen zit. Maar je kan het, je hebt al zo veel overwonnen. Deze nacht ga je ook overwinnen. Misschien is het wel een teken dat er geen plek is en dat je het zelf kan deze nacht en de volgende nacht en die daarna... En ook al heb je maar een klein beetje nachtrust, dat is toch een vooruitgang. Al zijn het kleine stapjes, je moet het zien als vooruitgaan.

Wat ook nog wel eens helpt als je niet kunt slapen, warme melk drinken en je voeten warmen, met een kruik of even in een bakje met warm water. En als je in bed ligt aan leuke dingen denken, misschien zijn dat herinneringen of dingen die je graag nog wil doen. Positief blijven denken.

Dus, slaaplekker en sterkte
Je kan het :(:)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 02:20

Nachten vind ik ook altijd vreselijk. De reden dat ik nu ook nog wakker ben denk ik. Dat effect heeft dat donker en stil gewoon op mensen

Kom Lonneke, je bent veel sterker dan je denkt.

Doe de gordijnen dicht, lampjes aan. Lekkere warme melk (persoonlijk ga ik voor warme chocomel, maar dat is meer chocolade verslavings iets) erbij. Muziek erbij kan niet ontbreken, je kan ook tv kijken. Bijna alle bekende series staan wel online. op tvduck.com vind je een boel links. (Ik kijk flipper)

En dan afleiding. je kan natuurlijk de kruiswoord puzzel gaan oplossen op het internet en proberen daar prijzen mee te winnen. Maar persoonlijk doe ik gewoon een rondje aanbiedingen hoppen op het internet. Heb al voor 200 euro paardenspullen in me winkelmandje liggen (waarvan ik heel goed weet dat ik die morgen weg gooi, maar dat maakt niet).

Meid je kan het hoor...

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 02:33

ik ben zo blij met al jullie steun. ik heb wat warme melk gedronken en ga maar proberen even te rusten. morgen zie ik wel weer. wat betreft dat bor bed, daar kom ik niet voor in aanmerking omdat ik geen non sucesideafspraken kan maken.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 02:36

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 02:38

Zet een lekker muziekje erbij op, en droom lekker weg :j Ik denk dat als je nu doorzet het ook weer wat makkelijker wordt. Dat het niet makkelijk gaat is duidelijk maar dat is niks erg. Morgen zul je trots op jezelf zijn!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 08:19

Hoe is het met je meid??? Beetje de nacht doorgekomen?