Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonneke schreef:oh mijn god, de crisisdienst is weg en ik zit nog thuis, totaal ontredderd en in paniek. er is nergens plek en ik kan alleen in de isoleercel terecht in delft. dat wil ik echt absoluut niet dus nu ben ik nog thuis. weet gewoon niet wat ik moet doen. zag net de metro voorbij rijden en dacht even... ik moet nu dus gaan slapen en hopen dat er morgen ergens plek is. ik kan niet meer. dan denk je op tijd hulp in te schakelen en dan krijg je dit. ik weet het niet meer.....
lonneke schreef:oh mijn god, de crisisdienst is weg en ik zit nog thuis, totaal ontredderd en in paniek. er is nergens plek en ik kan alleen in de isoleercel terecht in delft. dat wil ik echt absoluut niet dus nu ben ik nog thuis. weet gewoon niet wat ik moet doen. zag net de metro voorbij rijden en dacht even... ik moet nu dus gaan slapen en hopen dat er morgen ergens plek is. ik kan niet meer. dan denk je op tijd hulp in te schakelen en dan krijg je dit. ik weet het niet meer.....
chocobroodje schreef:Probeer rustig te blijven, kun je uitleggen waarom je al 2 dagen niet hebt geslapen? Kan me goed voorstellen dat je daardoor nog rotter voelt.
lonneke schreef:chocobroodje schreef:Probeer rustig te blijven, kun je uitleggen waarom je al 2 dagen niet hebt geslapen? Kan me goed voorstellen dat je daardoor nog rotter voelt.
ik heb last van stemmen in mijn hoofd die me allerlei nare opdrachten geven. nu zeggen ze dus dat ik maar naar de metro moet gaan.... ik wil gewoon nietwil alleen maar rust in mijn kop. slapen gaat ook niet en de crisisdienst kan niets voor me doen omdat er dus iets is aangeboden wat ik niet wil.
KoudbloedKim schreef:Is er ook helemaal geen BOR-bed over?
Instellingen van de GGZ maken zich er soms wel heel gemakkelijk af hoor..
Kun je ook niet vragen of er plek is in een andere regio?