Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, gewoon op 6/7 cm beginnen voor het gevoel. Als je het te pakken hebt loop je zo weg po 11/12/13. Echt doen hoor!Jantine_ schreef:Ik ben eerlijk gezegd ook bang voor mn omgeving.
Vriendinnetjes zijn ongeveer 1.60, met hakjes rond de 1,67.
Ik ben rond de 1.78 en dan zou ik dus 1.85 zijn met hakken aan.
Ik voel me er gewoon niet fijn bij terwijl ik hakken errug leuk vind
.
maar ik voel me niet prettig als ik c.a. 30 cm boven de andere meiden uitsteek.
. Ik ben ook 1.83, vind het echt verschrikkelijk
. Draag wel kleine hakkies, maar niet van die mooie hoge stiletto's . Ik vind het persoonlijk niet mooi, dan toren je overal zo boven uit. Dus , als iemand een stuk van mijn benen af wil zagen, zodat ik kleiner ben. you're welcome
phormicola schreef:Ik ben 1,78m en loop altijd op hakken van 12 cmDan ben ik lekker 1,90m! Nog leuker is, is dat m'n man maar 1,76m is
Gewoon doen joh, kan jou het schelen. Je hebt waarschijnlijk al mooie lange benen, moet je 's even kijken hoe goed je eruit ziet met hoge hakken en een lekker jurkje

staat juist mooi en vrouwelijk! Miss_Blimm schreef:Ik verkoop schoenen en ja ook hooooge hakken. Krijg idd wel vrouwen binnen die al lang zijn en dan geen hogere hakken willen dragen. Dan denk ik, je bent toch al lang... dan maakt die 'paar' cm ook niets meer uit, toch?staat juist mooi en vrouwelijk!