Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odetteke schreef:Lielle schreef:Kinderen krijgen een recht? Dat lijkt me toch niet, wel een voorrecht.
![]()
Dat vind ik een geweldige uitspraak, die ga ik onthouden!!!
Het belang van een kind moet altijd boven de wens van de (eventuele) ouders staan.
bergkraai schreef:brenniie schreef:1844 euro is veel geld,zou je een heel eind mee moeten kunnen komen..
Nou vind ik niet veel geld hoor.. Zeker niet als je er met 5 man van moet leven..
odetteke schreef:Lielle schreef:Kinderen krijgen een recht? Dat lijkt me toch niet, wel een voorrecht.
![]()
Dat vind ik een geweldige uitspraak, die ga ik onthouden!!!
precies, zo denk ik er dus ook over, maar dat wordt te vaak vergeten.
ikdoemaarwat schreef:mijn vriendin heeft geleefd met 3 man van 600 euro
dus ja 1844 is veel geld
SorayaDL schreef:600 euro per maand....dat bestaat echt niet dat je daar rond van kan komen. Huur, eten, verzekeringen, g/w/l dan ga je al over dat bedrag heen met 2 personen die het goedkoopste zouden leven qua huur en verzekeringen, laat staan 3 personen. Sorry hoor maar 600 euro totaal per maand voor 3 personen, daar kom je echt niet van rond.. En ja, 1844 netto vind ik ook veel geld, dan ga je richting modaal ja op jaarbasis bruto.
_sparta_ schreef:Ik geloof zeker dat het kan, dat ben ik met je eens.
Maar met alimentatie, toeslagen enz, dan kun je zeker wel rondkomen. niet luxe,maar wel gewoon goed genoeg.
ikdoemaarwat schreef:ja jouw probleem of je het gelooft of niet,je mag het haar zelf ook wel vragen hoor
ze zit op bokt