Cyntje schreef:Galajurk?
Dat had ik in eerste instantie voor ogen maar ben toch gevallen voor een trouwjurk
Zelfde verhaal! Wilde een galajurk, werd toch een trouwjurk! (edit: voor maar 300 euro...)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en zaterdag daarna feest gegeven in feestzaal/schuur op een boerderij.
omdat er gewoon niks leuks was en ik met mijn 30 kilo extra ( door de zwangeschap) er gewoon niet meer uit zag.
Samm schreef:Phfhf een goed alternatief voor een trouwjurk als je zwanger bent word moeilijk hoor.
Ik ben ook getrouwd afgelopen jaar toen ik 33 weken zwanger was, achteraf spijt als haar op me hoofd dat we niet na de geboorte getrouwd zijn, dus tegen deze tijd. Maar ik zei altijd, ik wil niet meer trouwen als er een kind is.
We hebben het simpel gehouden, maandagochtend getrouwd..gratisen zaterdag daarna feest gegeven in feestzaal/schuur op een boerderij.
Ik had altijd al wel gedroomd van een sprookjesjurk haha, en nu trouwde ik in een zwartje postitejurk met stippen van de miss etamomdat er gewoon niks leuks was en ik met mijn 30 kilo extra ( door de zwangeschap) er gewoon niet meer uit zag.
Pfhfh als ik er nog aan terug denk aan die tijd, zo gestresst omdat ik niks kon vinden en mezelf totaal niet meer herkende.
Ik wil je wel succes wensen met het vinden van iets moois en natuurlijk een hele fijne dag wensen!

) 

dat doe ik in een Vera Wang
dit was met kerst ik koop elk jaar een nieuwe galajurk..op de bovenstaande link die winkel heeft jurken vanaf 100 tot ????? wat je wilt