Jeeetje zeg, gaat ook nergens om! Ja dat is het rotte ervan, die vier euro is vaak de moeite niet om te bellen, omdat je dat alleen al aan bel kosten kwijt ben...zo houden ze elke keer weer vier euro (of meer) in hun zak!
Ik ben overigens vorige week mijn chipkaart kwijt geraakt, snapte er niets van waar die was etc...Ging op de site kijken, blijkt dat je hem moet blokkeren, dus ik gelijk gedaan! Viel me overigens reuze mee, want ik had ze gelijk aan de lijn, geen wachtrijen of iets! Ze behandelde me alleen of ik een debiel was, maar oke

Dus naja ik thuis aanvraag formulier aangevraagd, die kreeg ik een week later...dus gisteren gelijk ingevuld en weer terug gestuurd..ben benieuwd wanneer ik m'n ov weer krijg en hoeveel het gaat kosten! Ze zei van niets, maar daar geloof ik niet in..
Heb overigens m'n ov weer gevonden, hij lag in m'n bed

Werkelijk geeeeen idee hoe die daar in terecht is gekomen, maar ok! Dus ik nog proberen of hij het deed, maar tevergeefs, 'hij is écht geblokkeerd!
Weet iemand trouwens of ik mijn OV nu weer eerst moet ophalen of iets? Ik had dat namelijk met mijn vorige allang gedaan... Heb al gezocht, maar kan het nergens vinden!