Had van de week ingechipt in de bus, maar al voor de eerstvolgende halte hadden we een botsing, bus stuk! Ik niet uitgechipt, dacht we blijven op hetzelfde traject alleen andere bus
Maar mijn blonde logica klopte niet
Je chipt in op een buslijn, niet op een traject dus was er 4 euro van mijn kaart af (normaal krijg je die terug min de kosten) Dus ik naar de helpdesk van connexxion, zegt dat mens; 'dan storten we 2,40 terug op je kaart' Hmm 4 euro eraf en 2,40 terug?? Moet ik 1,60 betalen omdat de bus gebotst was! Ja daaag!! (gaat niet om het geld maar om het principe!) Mevrouw een dikke zucht en krijg uiteindelijk een formulier waarmee ik mijn vier euro terug kon halen (kreeg dus niet alvast die 2,40 terug)Echt heerlijk klantvriendelijk systeem wat ons door de strot gedouwd is!! Stom
Dus naja ik thuis aanvraag formulier aangevraagd, die kreeg ik een week later...dus gisteren gelijk ingevuld en weer terug gestuurd..ben benieuwd wanneer ik m'n ov weer krijg en hoeveel het gaat kosten! Ze zei van niets, maar daar geloof ik niet in..

. Dat stond zo in de krant namelijk
) 

Die van mij werkt gelukkig naar behoren *klopt af* maar ze hadden het zelfs wat mij betreft beter bij het oude kunnen laten...
Serieus, wat willen ze nou?! Ik ga er vanuit dat hij gewoon geactiveerd is en dat de brief een foutje is.... Zo niet ben ik vanaf nu (of heb ik morgen nog activeer tijd) dus de l*l