Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:jeetje,dood eng zeg,gelukkig hebben jullie het allemaal overleefd....das punt 1,maar wat een angst...
weten jullie waardoor het gekomen is??
we hebben hier ook een rookmelder,en laatst was ik heel erg aan het mopperen dat ie snachts begon te piepen dat de batterij op was,en dat ik die midden in de nacht moest vervangen,heb nog gezegd dat ie van mij uit mocht blijven...maar ben blij dat er toch weer een nieuw batterijtje inzit...![]()
heel veel sterkte en beterschap voor jullie en de dieren!
jannie86 schreef:jeetje wat heftig.... sterkte meid...
ik weet hoe het is, en hoe het voelt, 3 weken terug is het huis van mijn ouders afgebrand (ouderlijk huis, opgegroeid, zelf gebouwd door vader) zij hebben nog veel kunnen redden. jullie zijn alles kwijt!
Hou je vast aan de positieve dingen op dit moment, hoe moeilijk ook, jullie zijn er allemaal nog....
sharief schreef:Wat afschuwelijk..wat een geluk dat je de brandmelder hebt gehoord en een brandtrap in huis hebt.
Het lezen van jullie vreselijke gebeurtenis bezorgd mij al een naar gevoel, laat staan hoe jullie de brand hebben ervaren en het verlies van je thuis en de pythons ervaren.
Is er iets waar wij jullie op korte termijn mee kunnen helpen? kleding, speelgoed, voer, andere materialen? Mag ook per PB
Knapt je man ook al op? Zó fijn dat je de kinderen, je man en bijna al jullie dieren hebt kunnen redden, een oergevoel wat dan bovenkomt om iedereen te redden, petje af voor jullie.
Tja, wat kan ik nog meer zeggen? Ik ben er stil van..ik ga duimen dat de poes is weggerend en snel gevonden wordt