Ons huis is vannacht afgebrand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:24

Vreselijk! Echt verschrikkelijk, denk dat dit 1 van de ergste dingen is wat iemand kan overkomen. Gelukkig merkte je dat het brandalarm af ging, en ben je gegaan. Zou niet willen weten wat er was gebeurd was als je niet was gegaan. Weten ze wat de brand veroorzaakt heeft? Als ze dat zo snel hebben kunnen onderzoeken?

Sterkte de komende tijd.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:25

Hemel wat afschuwelijk! En wat ongelooflijk dat zowel jij als je man jullie leven gewaagd hebben voor jullie dieren... Ik hoop dat iedereen er bovenop komt, wel vreselijk dat jullie alles kwijt zijn...

Heel heel veel sterkte van hieruit...

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 01:25

kimmie261 schreef:
jeetje,dood eng zeg,gelukkig hebben jullie het allemaal overleefd....das punt 1,maar wat een angst...

weten jullie waardoor het gekomen is??

we hebben hier ook een rookmelder,en laatst was ik heel erg aan het mopperen dat ie snachts begon te piepen dat de batterij op was,en dat ik die midden in de nacht moest vervangen,heb nog gezegd dat ie van mij uit mocht blijven...maar ben blij dat er toch weer een nieuw batterijtje inzit... :=

heel veel sterkte en beterschap voor jullie en de dieren!

Waarschijnlijk kortsluiting in de bekabeling, maar weet nog niet precies heb het van de buurman gehoord.

Daks

Re: Ons huis is vanacht afgebrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:29

pfff wat zou jij bang zijn geweest. Respect dat je zo hebt gehandel tegenover je dieren. Heel veel sterkte de komende tijd

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 01:30

onley schreef:
ik ben sprakeloos
gelukkig dat je een melder op had hangen hoor !
heb je je slangen ook kunnen redden of ?

2 kleine tijgerpythons niet, en ben ook nog een
poes kwijt.
Laatst bijgewerkt door noudy op 06-03-10 01:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:31

jeetje wat heftig.... sterkte meid...
ik weet hoe het is, en hoe het voelt, 3 weken terug is het huis van mijn ouders afgebrand (ouderlijk huis, opgegroeid, zelf gebouwd door vader) zij hebben nog veel kunnen redden. jullie zijn alles kwijt!
Hou je vast aan de positieve dingen op dit moment, hoe moeilijk ook, jullie zijn er allemaal nog....

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:34

Jesses wat een verhaal....gelukkig nog iedereen kunnen redden, brrrr je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als je geen rookmelder had gehad!! Veel sterkte de komende tijd met herstellen, en alle rompslomp rondom verzekering e.d.....

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:36

jeetje wat erg!
Kan me natuurlijk helemaal niet voorstellen hoe zoeits is, maar kan me wel voorstellen dat als je door wat voor reden dan ook alles maar dan ook echt alles qua spullen kwijt bent je je helemaal leeg voelt....
Heel veel succes en sterkte in de komende tijd!
Ik hoop dat je in elk geval de poes nog vind, misschien is ze nog buiten...

Liefs

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:42

Wat erg zeg. Ik ben blij voor je dat je gezin helemaal kompleet is en dat je dieren er gelukkig ook goed vanaf zijn gekomen.
Mijn complimenten dat je een rookalarm en een brandtrap in huis had. Alle spullen kun je vervangen door nieuwe ook al is dat niet leuk.
Wat heb je geboft( nee niet met de vuur) maar het feit dat jullie leven en niet verminkt zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte de aankomende tijd het zal niet makkelijk zijn, maar gelukkig is het belangrijkste er nog.

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:44

Wat afschuwelijk..wat een geluk dat je de brandmelder hebt gehoord en een brandtrap in huis hebt.
Het lezen van jullie vreselijke gebeurtenis bezorgd mij al een naar gevoel, laat staan hoe jullie de brand hebben ervaren en het verlies van je thuis en de pythons ervaren.
Is er iets waar wij jullie op korte termijn mee kunnen helpen? kleding, speelgoed, voer, andere materialen? Mag ook per PB

Knapt je man ook al op? Zó fijn dat je de kinderen, je man en bijna al jullie dieren hebt kunnen redden, een oergevoel wat dan bovenkomt om iedereen te redden, petje af voor jullie.
Tja, wat kan ik nog meer zeggen? Ik ben er stil van..ik ga duimen dat de poes is weggerend en snel gevonden wordt
Laatst bijgewerkt door sharief op 06-03-10 01:46, in het totaal 1 keer bewerkt

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 01:45

jannie86 schreef:
jeetje wat heftig.... sterkte meid...
ik weet hoe het is, en hoe het voelt, 3 weken terug is het huis van mijn ouders afgebrand (ouderlijk huis, opgegroeid, zelf gebouwd door vader) zij hebben nog veel kunnen redden. jullie zijn alles kwijt!
Hou je vast aan de positieve dingen op dit moment, hoe moeilijk ook, jullie zijn er allemaal nog....

Dank je jullie ook nog veel sterkte.
Dat is het belangrijkste dat we er allemaal nog zijn,
brandweer zei al als die rookmelder er niet was geweest
waren jullie er nu niet meer geweest.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:49

Wat een verhaal... :(:)
Heel veel sterkte voor jou en je familie, ik hoop dat de kat nog ergens opduikt, jullie krijgen nu al genoeg te verwerken :(:)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:51

Mijn hemel wat een verschrikkelijke gebeurtenis!

Maggie_Eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:52

Sjezus... sprakeloos! Wat een nachtmerrie! Ik vind het heel erg knap van je dat je toch nog zo veel hebt gehandeld! Ik zou echt niet weten hoe ik zou reageren.. Toch maar rap hier ook de brandmelder ophangen, dit is wel hét bewijs van hoe anders het had kunnen aflopen..
Is het met je paarden, je man en je kids verder wel 'goed' nu? Ik hoop dat je kat ook nog opduikt!
Heel veel sterkte toegewenst!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 01:52

sharief schreef:
Wat afschuwelijk..wat een geluk dat je de brandmelder hebt gehoord en een brandtrap in huis hebt.
Het lezen van jullie vreselijke gebeurtenis bezorgd mij al een naar gevoel, laat staan hoe jullie de brand hebben ervaren en het verlies van je thuis en de pythons ervaren.
Is er iets waar wij jullie op korte termijn mee kunnen helpen? kleding, speelgoed, voer, andere materialen? Mag ook per PB

Knapt je man ook al op? Zó fijn dat je de kinderen, je man en bijna al jullie dieren hebt kunnen redden, een oergevoel wat dan bovenkomt om iedereen te redden, petje af voor jullie.
Tja, wat kan ik nog meer zeggen? Ik ben er stil van..ik ga duimen dat de poes is weggerend en snel gevonden wordt

Bedankt voor je aanbod erg lief, heb van buurt al wat kleren gekregen de verzekering is vanmiddag al in het huis geweest
en alles is ook als verloren beschouwd, ze komen maandag langs vanwege vervangende woonruimte en kleding enz.

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:53

onze katten zijn allemaal weer naar binnengegaan... heel vreemd.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:58

Wow wat heftig! Brand lijkt mij altijd een van de ergste dingen! :oo
Gelukkig dat jullie gezin er levend uit is gekomen, erg dat je nu alles opnieuw op moet bouwen maar een leven is natuurlijk meer waard. ;)
Heel veel sterkte!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 02:00

jannie86 schreef:
onze katten zijn allemaal weer naar binnengegaan... heel vreemd.

Is idd raar maar klopt wel want onze engelse en franse bull
wilden ook weer naar binnen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 02:01

Jeetje wat heftig allemaal zeg! Sterkte de komende tijd, en hoop dat alles goed komt met jullie en de dieren! Je kids zullen ook wel flink geschrokken zijn...

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 02:02

De rillingen lopen over mijn rug... Weet niet wat te zeggen, ben er stil van.

Heel veel sterkte komende tijd, ook voor je man, kids en dieren natuurlijk.

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 02:08

Dat is fijn dat je uit de buurt al wat kleding hebt gekregen en dat je maandag meer hoort over woonruimte enz.
Echt alles verloren, heel veel sterkte!
Laatst bijgewerkt door sharief op 06-03-10 02:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 02:10

Wat vreselijk zeg!

Ik kan mezelf niet voorstellen hoe dit voor jullie moet zijn.. In zo'n korte tijd raak je eigenlijk gewoon je leven kwijt.. Herinneringen, belangrijke papieren, kleding, onderdak, twee van je dieren..

Verschrikkelijk!

Ik ben blij dat jij en je gezin er zo goed als heelhuids uit gekomen zijn en ik wens jullie heel veel sterkte bij het verwerken van deze ervaring..

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 02:11

wow wat heftig! (x 1000) !

je had zo te lezen geen seconde later in actie moeten komen, onvoorstelbaar, om zoiets mee te maken!

gelukkig iedereen overleefd, wat een angst...

en nu alles weg..
hoe gaat dat nu dan verder, helpt de verzekering met een nieuw huis en nieuwe spullen.. of weet je dat zelf ook nog niet?

ik ben zo blij voor je dat jullie het allemaal overleefd hebben..
en voel je ontzetting mee over het verlies van al het andere wat je had, onwerkelijk..

heel veel sterkte de komende tijd, eerst maar eens bijkomen van de schrik!
en beterschap voor je man..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 02:12

Idd, als je iets nodig hebt, laat het maar weten. Speelgoed voor de kinderen, spullen voor je dieren, iets voor jezelf laat het alsjeblieft weten.

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 02:20

de hond is er op het laatste moment weer aan zijn nekvel eruit gesleept, we hebben ze opgesloten bij paarden in de stallen... anders waren ze er weer in gegaan.