Citaat:
NOgmaals, hoe moet ik weten dat het avond vierdaagse is in nuenen, daarbij, hoe moet ik weten wanneer ze waar lopen? ik zoek het niet op. 1x in de 2 weken is het rijvereniging voor mij en jij zou moeten weten sandra dat de betaling van de les gewoon doorgaat, of ik rij of niet.
en die mensen mogen daar toch lopen? maar moet dat direct inhouden dat ik er niet mag komen? waarom moet het een het ander uitsluiten? ik ontzeg hen de doorgang niet, zij ontzeggen mij de doorgang. niet dingen om gaan draaien
Nee, dat kan je ook niet weten.... Het gaat mij erom, de reakties over die mensen. Ik bedoel dus..dat het maar 1 x pj is en dat nu die mensen zo aangevallen worden qua menigte, samenstelling en ruimte.
Ja, die les de les lezens weet ik natuurlijk wel.
Gelukkig kost het niet veel..
Er wordt helemaal niks uitgesloten, dat zeg ik niet en het staat er niet. Het is puur door het gedrag van Paddy, anders was er waarschijnlijk niks of niet veel gezegd.. Jij draait de dingen dus om..
Citaat:
als die vrouw in paniek was geweest, had ze paddy niet vast gehouden, ze was boos en grimmig en wilde me wel eens eventjes de les lezen
Dat weet ik niet, ik ken de vrouw niet.
Citaat:
Wat een onzin, Branca. Zelfs al is het maar 1 x per jaar dan heb je je nog aan de verkeersregels te houden. En anders moet de route afgezet worden, net als bij de Vierdaagse.
Vind ik niet natuurlijk... wie zegt dat zich niet aan de verkeersregels hielden? Het is een evenement met veel mensen, dus vaak rommelig. Kan niet verwachten dat er een politie-agent bijloopt...
Het is geven en nemen in de maatschappij.
Route afzetten is een tip naar de gemeente. Misschien iets voor Desiree?
Jullie moeten me goed begrijpen...ik bekijk beide kanten. Ik ben hier niet om mensen af te vallen maar 2 kanten te belichten.