ouders en kinderen, zucht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:56

Percy schreef:
En dat heeft echt niets met ouders met kinderen te maken maar alles met de avondvierdaagse Knipoog
Het is wel vervelend natuurlijk maar als je bang bent voor paarden en er spring er opeens een jouw kant op kan ik me ook wel weer voorstellen dat iemand uitvalt. Als ik ergens heel erg van schrik blijf ik ook niet altijd super rationeel.

Ik ben het wel met Percy eens.
In dit geval kan je je eigenlijk alleen maar beklagen over de volwassenen, zij zijn het tenslotte die verantwoordelijk zijn voor hun kinderen !! Misschien kan je voor volgend jaar eens bij de gemeente navragen wat de te lopen route is, zodat je die kan vermijden/omzeilen !

Die mevrouw die jouw paard vasthield, had ik (als ze niet op mijn "loslaten!!" had gereageerd!) toch echt een fikse pets met m´n zweep gegeven }> !! Tss... dat vind ik toch wel het toppunt van brutaliteit Boos! !!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 11:59

Sterre schreef:
[
Ik ben het wel met Percy eens.
In dit geval kan je je eigenlijk alleen maar beklagen over de volwassenen, zij zijn het tenslotte die verantwoordelijk zijn voor hun kinderen !! Misschien kan je voor volgend jaar eens bij de gemeente navragen wat de te lopen route is, zodat je die kan vermijden/omzeilen !

Die mevrouw die jouw paard vasthield, had ik (als ze niet op mijn "loslaten!!" had gereageerd!) toch echt een fikse pets met m´n zweep gegeven }> !! Tss... dat vind ik toch wel het toppunt van brutaliteit Boos! !!
[/quote]

de volwassenen zijn de ouders in dit geval en ik merk vaak dat ouders de wereld voor hun kindertjes willen claimen en dat ook mijn wereld om hun kindertjes moet draaien. Ik wist gewoon niet dat het de wandel vierdaagse was, en ik denk ook niet dat de gemeente kan voorspellen wanneer de menigte ergens passeert.

overigens, ik rij nooit met zweep, ik zou ook niet iemand met een zweep durven te slaan. wel met vlakke hand en dit heb ik ook overwogen en misschien was dit uiteindelijk ook gebeurd als die man niet voor mij op gekomen was. Want dat wijf dreef me wel in een hoek en dan moet je wat he.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:11

Agressief ben ik niet maar ik denk dat ik zo'n vrouw ook wel een klap had gegeven alhoewel ik op zulke momenten ook vaak te verbouwereerd ben om te reageren.

Tja, je hebt asociale mensen en ook asociale mensen krijgen kinderen maar je wordt niet asociaal omdat je kinderen hebt.
Wel heel beschermend naar je kinderen toe. Je houdt per slot van heel veel van ze.
Als ik fiets met mijn dochter van 5 over een smal landweggetje zijn we naast elkaar niet breder dan een auto. Als er dan een tegenligger het nodig vindt om mij bijna ondersteboven te rijden omdat ik maar achter mijn dochtertje had moeten fietsen omdat hij te beroerd is om voor fietsers een stukje de berm in te rijden word ik woest.
Ik laat niemand vlak langs mijn kind scheuren met zijn auto, een keer slingeren van haar kan genoeg zijn.

In dat opzicht neem ik mijn ruimte maar wel de ruimte die ik nodig heb voor de veiligheid van mijn dochter, niet om te hinderen. Als er te weinig ruimte is om te passeren ga ik even in de berm staan met haar.
En zo doe ik het ook met mijn paard.

Andersom hou ik ook rekening met mensen met kleine kinderen op de weg, paarden en loslopende honden. Zelfs met mensen met zo'n witte stok met rode streepjes Cool

Maar die asociale automobilist zal straks dezelfde zijn die maar vindt dat iedereen opzij moet springen als hij met zijn kind voorbij komt. 't is balen maar helaas lopen er nogal veel mensen op deze aardbol rond die denken dat de wereld om hun draait en als ze dan in een groep zijn voelen ze zich helemaal oppermachtig.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:38

Percy schreef:
Tja, je hebt asociale mensen en ook asociale mensen krijgen kinderen maar je wordt niet asociaal omdat je kinderen hebt.
Wel heel beschermend naar je kinderen toe. Je houdt per slot van heel veel van ze.

Ik herken mezelf helemaal niet in de verhalen over asociale ouders die denken dat de wereld om hun kinderen draait. Sterker nog, ik probeer juist mijn kind zo weinig mogelijk mee te nemen, in situaties waar kinderen niet tussen horen.
Maar in dit geval is het andersom, je stuurt je paard bewust een evenement (wat georganiseerd wordt voor kinderen) in. Wat nou als het een bejaarden-vierdaagse was? Die waren ook boos geweest, wanneer jouw paard ertussen springt. Dat is toch logisch.. paarden zijn lomp zwaar en kunnen ook nog eens flink uithalen.

Ik begrijp dat dit in jouw geval je vooroordeel over ouders maar weer eens bevestigt, maar ik vind het niet helemaal eerlijk hoor. Heeft namelijk niets met ouders en kinderen te maken.
Voel me wel op mijn moederlijke teentjes getrapt, hoor Knipoog

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:25

Citaat:
NOgmaals, hoe moet ik weten dat het avond vierdaagse is in nuenen, daarbij, hoe moet ik weten wanneer ze waar lopen? ik zoek het niet op. 1x in de 2 weken is het rijvereniging voor mij en jij zou moeten weten sandra dat de betaling van de les gewoon doorgaat, of ik rij of niet.
en die mensen mogen daar toch lopen? maar moet dat direct inhouden dat ik er niet mag komen? waarom moet het een het ander uitsluiten? ik ontzeg hen de doorgang niet, zij ontzeggen mij de doorgang. niet dingen om gaan draaien

Nee, dat kan je ook niet weten.... Het gaat mij erom, de reakties over die mensen. Ik bedoel dus..dat het maar 1 x pj is en dat nu die mensen zo aangevallen worden qua menigte, samenstelling en ruimte.
Ja, die les de les lezens weet ik natuurlijk wel. Gelukkig kost het niet veel..
Er wordt helemaal niks uitgesloten, dat zeg ik niet en het staat er niet. Het is puur door het gedrag van Paddy, anders was er waarschijnlijk niks of niet veel gezegd.. Jij draait de dingen dus om..

Citaat:
als die vrouw in paniek was geweest, had ze paddy niet vast gehouden, ze was boos en grimmig en wilde me wel eens eventjes de les lezen

Dat weet ik niet, ik ken de vrouw niet.

Citaat:
Wat een onzin, Branca. Zelfs al is het maar 1 x per jaar dan heb je je nog aan de verkeersregels te houden. En anders moet de route afgezet worden, net als bij de Vierdaagse.

Vind ik niet natuurlijk... wie zegt dat zich niet aan de verkeersregels hielden? Het is een evenement met veel mensen, dus vaak rommelig. Kan niet verwachten dat er een politie-agent bijloopt...
Het is geven en nemen in de maatschappij. Ach gut
Route afzetten is een tip naar de gemeente. Misschien iets voor Desiree? Haha!

Jullie moeten me goed begrijpen...ik bekijk beide kanten. Ik ben hier niet om mensen af te vallen maar 2 kanten te belichten. Knipoog

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:29

Branca schreef:
Citaat:
Wat een onzin, Branca. Zelfs al is het maar 1 x per jaar dan heb je je nog aan de verkeersregels te houden. En anders moet de route afgezet worden, net als bij de Vierdaagse.

Vind ik niet natuurlijk... wie zegt dat zich niet aan de verkeersregels hielden? Het is een evenement met veel mensen, dus vaak rommelig. Kan niet verwachten dat er een politie-agent bijloopt...

ten eerste: er staat dat ze de gehele breedte van de weg in beslag namen, en niet op het voetpad bleven

ten tweede: je zegt het zelf: een evenement met veel mensen, dus vaak rommelig
zoiets moet ordelijk verlopen, altijd, dus met begeleiding vanuit de organisatie zelf, of idd politiebegeleiding

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:43

Gehele breedte...hmmm lijkt me sterk.
Er is geen voetpad, is een laan met bomen.
Is toch logisch dat het rommelig is? Dat is vaak zo.. heb al veel mensenmassa's gezien.
En politiebegeleiding: daar is ie niet voor!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:47

Hahaha ik heb dus een paar jaar geleden precies hetzelfde meegemaakt, zaten we ook met 2 paarden midden tussen de avondvierdaagse, alleen vonden de kinderen (en de ouders ook wel) de paarden echt geweldig (en die bleven ook wel redelijk rustig) maar we konden niet echt opschieten (allemaal paardjes aaien en verhalen aanhoren van kindertjes die ook pony reden op de manege Haha! ).

Ik kan me best voorstellen dat mensen die paarden niet gewend zijn bang voor ze zijn, helemaal als ze dichtbij ze raar gaan doen en ik snap ook wel dat ze hun kinderen willen beschermen, maar ze hoeven niet zo asociaal te doen, jij zit ook niet voor je lol met je paard in zo'n mensenmassa en als ze nou een beetje aan de kant gingen was er niks aan de hand geweest.

[edit]typo[/edit]
Laatst bijgewerkt door Kayla op 04-06-03 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:57

Nou ik kwam gisteren ook midden in de avondvierdaagse terecht helaas....

Ik kwam van mijn werk en toen ik bijna thuis was zag ik al klaarovers staan bij de stoplichten. Ik mooi blij dat ik niet rechtdoor hoefde.
Dus ik rijd het woonerf op (moet dan nog 50 meter rechtdoor en dan rechtsaf) blijkt dat die hele meute ook daarlangs loopt.
Ik kon er dus echt niet door.
Dus ik milimeter voor milimeter verder gereden, snikheet in de auto en ik voelde me gisteren al niet....
Krijg ik ook nog boze opmerkingen van mensen dat ik moet wachten en dat ik daar niet mag rijden blabla???
Nou dat gaat me toch te ver hoor!
Ik woon daar toevallig er is absoluut geen andere weg om er te komen en ik kan moeilijk midden op de openbare doorgaande weg gaan wachten met een file achter me van mensen die wel rechtdoor moeten.
Ik erger me dan ook vooral aan de ouders van kinderen die die kinderen niet leren om rekening te houden met anderen.
Voor mij reed ook een auto en er zit daar een soort van mini s-bochtje in de weg, en denk maar niet dat ouders er rekening mee houden dat je in dat geval je kinderwagen beter niet rechts van de auto er doorheen kunt wringen.

Van mij mogen ze best de weg gebruiken enz enz maar ze kunnen toch op zijn minst wel rekening houden met het feit dat er misschien mensen echt door moeten en ook niet voor hun lol!

Kortom ik snap helemaal je frustratie!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:05

Tsjonge jonge wat zijn we weer kindvriendelijk!
Dit heeft toch niks met ouders met kinderen te maken? Gewoon met een stukje fatsoen wat deze mensen niet op kunnen brengen. Gatver Misselijk Alsof je als ouder zijnde dan maar meteen als asociaal bestempeld moet worden.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 14:16

Branca"]
Gehele breedte...hmmm lijkt me sterk.
!
[/quote]
hoe had jij het je dan voorgesteld? gehele breedte van de weg; dat is zoals ik het gisteren gezien heb: van de rechter berm naar de linkerberm toe, over de gehele breedte.

Jij probeert de zaak van 1 kant te belichten; die van de ouders. Ik heb er wel begrip voor dat ze schrik kunnen hebben, maar net zoals Kaj hier beschrijft:

[quote="kaj"]
Dus ik milimeter voor milimeter verder gereden, snikheet in de auto en ik voelde me gisteren al niet....
Krijg ik ook nog boze opmerkingen van mensen dat ik moet wachten en dat ik daar niet mag rijden blabla???
Nou dat gaat me toch te ver hoor!
Ik woon daar toevallig er is absoluut geen andere weg om er te komen en ik kan moeilijk midden op de openbare doorgaande weg gaan wachten met een file achter me van mensen die wel rechtdoor moeten.
!!!
[/quote]
die wandelaars bekijken de zaak alleen maar van uit hun kant. Ze willen niet weten dat ook andere mensen die weg nodig hebben om over te moeten en dat die ook recht hebben om daar te komen.
[quote="kaj schreef:
Ik erger me dan ook vooral aan de ouders van kinderen die die kinderen niet leren om rekening te houden met anderen.
!!!

en ook dit kom ik heel veel tegen....... Die ouders vinden het niet erg als anderen lastig gevallen worden door hun kinderen (die onnodig rotopmerkingen maken tegen mensen die ze niet kennen) maar owee als hun kindertjes lastig gevallen worden!!

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:27

Haha! hoi heel erg rottig dat er af en toe zo beroerd gereageerd wordt, maar je kunt natuurlijk ook even gewoon af wachten of misschien eerder met je paard op weg gaan en anders heb je gewoon pech er gebeuren altijd wel dingen die je niet in de hand heb. of ben ik misschien nu wat te truttig bezig?

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:28

Citaat:
Jij probeert de zaak van 1 kant te belichten; die van de ouders

Ik probeer niks...
Ach laat maar, zucht .... ik hou ermee op. Letters zijn letters, zeggen verder niks... Gaaaap

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:50

Ik heb altijd geleerd dat ik rekening moet houden met anderen.
Dus als ik de kans had gehad had ik uiteraard vrolijk gewacht tot iedereen voorbij was of een andere route genomen.
Maar helaas andere route is onmogelijk en wachten heb ik gedaan en gedaan maar er kwam geen einde aan en de rest van het verkeer moet ook door.
Dus ik heb over 100 meter een kwartier gedaan en voor de kinderen die netjes zoveel mogelijk aan de kant gingen of even wachten tot ik erlangs was niets dan lof!
Maar het waren vooral ouders met kinderen die hun kinderen nog even gauw vlak voor het wiel langsgooiden zo van doorlopen want we gaan hier geen rekening houden met anderen hoor!

En dat ze dan expres voor de auto lopen en de ouders en dan lachend bij staan of nog erger staan te zeiken dat je daar niet mag komen!
Echt dat is heel irritant.

Verder heb ik absoluut niets tegen de avondvierdaagse of wat dan ook want daar houd ik dan gewoon rekening mee maar als ze de route zo plannen dat ik absoluut geen andere mogelijkheid heb en dus ook niet wist dat ze hierlangs kwamen op dat tijdstip ja wat moet ik dan?
Anders was ik wel wat langer op het werk gebleven of zo.
Want rekening houden met anderen is altijd goed natuurlijk!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:30

die situatie beschreef ik ook kaj, helemaal met je eens!

Fijn he die avondvierdaagsen.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:42

Rekening houden met elkaar is prima, maar het is wel fijn als dat dan van 2 kanten komt!

Ik merk hier in de buurt ook vaak, dat mensen je maar lastig vinden met je paard, dat ik net zoveel rechten heb als voetgangers, fietsers en automobilisten, maar wel veel beperkter ben in het gaan en staan met mijn paarden, komt meestal niet bij ze op. Maakt verder niet uit, maar hoe ze soms reageren...

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:49

Sjimmy schreef:
die situatie beschreef ik ook kaj, helemaal met je eens!

Fijn he die avondvierdaagsen.

Heel fijn Knipoog

Vandaag was ik gelukkig vrij dus ik zorg dat ik nergens in de buurt van die avondvierdaagse hoef te zijn vanavond.
Gister kon ik echt wel iemand aanvliegen.
Had tot halfzeven gewerkt ik moest nog naar de pony en ik was gisteren al niet echt lekker dus toen ik twee straten van huis af ook nog in die zooi verzeild raakte kookte ik bijna.

Maar goed vandaag zal het me niet nogeens gebeuren.
Morgen en overmorgen moet ik wel werken maar ik heb me laten vertellen dat de route dan niet meer langs ons oploopt.
Gelukkig maar.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:55

Sjeez Kaj, het is een keer per jaar dat dit voor komt, get over it!!!!! Gaaaap
En dat jij een pokkehumeur hebt op het moment dat die avondvierdaagse langskomt, daar kunnen die mensen toch niks aan doen? Verward

Ik vind het nogmaals heel erg kort door de bocht, dat ouders in het algemeen hier over één kam geschoren worden; echt belachelijk! En kinderen zijn net zo goed mensen. Moeten we ze maar binnen houden tot ze een jaartje of 18 zijn? Nee, dan kweek je fijne mensen Verward Ik probeer mijn dochter wél normen en waarden bij te brengen! En vooral respect te hebben voor andere mensen, het respect is hier ver te zoeken bij sommigen! Wat hebben die kids jullie in godsnaam misdaan??????

Het enige waar ik het wél mee eens ben is dat er in Desiree's geval erg raar is gereageerd, maar dat heeft helemaal niks met ouder zijn te maken. Dat heeft gewoon met een stukje fatsoen te maken wat die mensen blijkbaar hebben moeten missen in hun opvoeding?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:18

kaj schreef:
Vandaag was ik gelukkig vrij dus ik zorg dat ik nergens in de buurt van die avondvierdaagse hoef te zijn vanavond.
blokje om misschien een ideetje?

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 18:41

Excuse me??
Wie zegt dat ik een pokkehumeur had?
Helemaal niet!
Ik was juist heel erg vrolijk, ik was op het werk 's middags even helemaal niet lekker geworden door de hitte en daardoor is er die dag weinig uit mijn handen gekomen. Gelukkig ging het daarna weer een stuk beter dus ik was blij dat ik toen ik naar huis ging me weer goed voelde.
Ik moest nog even gauw langs huis voor ik de pony kon gaan voeren en toen raakte ik dus verzeild in dat gedoe.
En even wachten is echt geen probleem en dat ik langzaam op mijn plek kom al helemaal niet, maar zoals ik al aangeef in de eerdere reacties was het juist het feit dat er expres werd tegengewerkt en ook juist door de ouders en niet door de kinderen!

En ik zou mijn reacties nog maar eens heel goed lezen voor je durft te zeggen dat ik geen respect heb voor andere mensen????
Daar ging het nou juist om dat ik me eraan ergerde dat het blijkbaar tegenwoordig zo moeilijk is om respect voor anderen te hebben.
Ik ben blij dat je jouw dochter dat bijbrengt! En zoals ik al zei ook alle lof voor al die kinderen die wel netjes opgevoed probeerden om zoveel mogelijk rekening te houden met bewoners die er echt langsmoesten. Het ging mij juist om degenen die dat met opzet niet deden.

Dus ik scheer helemaal niet iedereen over 1 kam.
Ik heb extra vermeld dat er ook kids waren die echt wel rekening met mij (en anderen) hielden, ik veroordeel alleen degenen die door hun asociale gedrag hun eigen kinderen helemaal verpestten.

Ik dacht dat ik duidelijk genoeg had vermeld dat ik er totaal geen problemen mee heb dat die vierdaagse word gehouden en ik houd er met alle plezier rekening mee! Maar dan moet dat ten eerste wel kunnen (ik wist dus absoluut niet dat de route daar liep en wanneer) en ten tweede als je er dan toch langsmoet dan moet er wel van beide kanten meegewerkt worden.
Ze lopen tenslotte niet op een voetpad en ik heb geen alternatieve route.

Ik geloof niet dat ik ergens heb doen voorkomen dat ik kinderen veroordeel en dat ik geen respect voor andere mensen heb?
Integendeel ik veroordeel alleen diegenen die juist geen respect naar anderen toe tonen (en in mijn geval waren dit alleen de ouders die de rotopmerkingen e.d. maakten)

Ik geloof je direct als je zegt dat je jouw dochter leert dat je respect moet hebben voor anderen en ik geloof dat jij dus ook niet zo zou reageren als je in dezelfde situatie terecht komt maar ja de ouders die ik tegenkwam deden dat dus wel.

Pfff kan er nog kwaad om worden als ik eraan denk.
Ik vond het in eerste instantie nog wel grappig al die kleintjes die uiteraard wel in de weg liepen maar toch zorgen dat ze zo vlug mogelijk doorliepen naar een breder stuk en niet voor de auto blijven lopen waar ze al aan de kant konden.
Maar ja als je dan wil doorrijden en er komen een stel ouders aan die ineens zonodig hun wandelwagen voor je wielen moeten gooien en dan gaan wachten op een paar achterblijvers enz enz dan wordt je echt wel pissed hoor.

Picasso: mijn reacties waren niet persoonlijk naar iemand toe, ik geloof ook zeker niet dat iedereen zo is en dat heb ik ook meteen al aangegeven.
Waar het mij om ging en nog steeds gaat heb ik ook al in een eerdere reactie aangegeven: je kunt toch best wel rekening met elkaar houden!
Dus dat wil zeggen dat ik ook rekening met anderen houd maar dan mag je toch ook wel verwachten dat dat wederzijds is.

Toen ik nog de leeftijd had dat ik mee liep in zulke evenementen hielden we toch altijd rekening met mensen die er doorheen moesten. Natuurlijk blijven het kinderen en ik verwacht niet dat zo zich voorbeeldig gedragen maar ik verwacht wel dat als de ouders erbij zijn dat zij ze wijzen op evt ongewenst gedrag en niet dat ze het aanmoedigen.

Maar goed het is een heel verhaal geworden, en het is ook zeker niet persoonlijk naar jou bedoeld (was het al vanaf het begin niet maar blijkbaar ben ik in eerdere reacties niet duidelijk genoeg geweest hierover?) maar ik word nu aangevallen op iets wat dus heel ver van de waarheid ligt want het enige wat ik vroeg was of mensen een beetje rekening met elkaar konden houden en daarna lees ik een reactie over dat respect ver te zoeken?

Misschien bedoelde je dat wel niet naar mij toe maar zo komt het in ieder geval over.
Verder no hard feelings maar ik wilde toch nog wel even duidelijk maken dat ik er niet van gediend ben om te worden neergezet als iemand die het teveel is om wat rekening met anderen te houden want dit was zeker niet het geval.

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:43

Toen ik nog de avondvierdaagse liep werd er ook op de andere weggebruikers gelet! Ook auto's werden vaak doorgelaten.

Maar had er ook niet even geblérd kunnen worden of je er langs mocht??
Wie weet had dat ook nog gewerkt! en dan als je er langs was gewoon roepen dat er paarden aankwamen!
Misschien een tip voor de volgende keer? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:15

Kaj, natuurlijk is het belachelijk dat je expres tegen gewerkt wordt, dat slaat nergens op. En mijn reactie was ook niet alleen tegen jouw gericht, althans het tweede gedeelte ervan niet. Maar er wordt hier soms zo'n naar sfeertje gecreëerd rondom ouders met kinderen; ze zijn vervelend in restaurants, winkels, op straat etc etc. Daar wordt ik een beetje moe van, natuurlijk zijn er kinderen die oervervelend zijn en ook de mijne maakt zich daar weleens schuldig aan. Maar er zijn ook genoeg volwassenen die zich niet kunnen gedragen in openbare gelegenheden en ik vind dat sommige mensen hier zich vrij snel storen aan kinderen. We zijn tenslotte allemaal eens jong geweest! Ik probeer mijn kind zo netjes mogelijk op te voeden, maar daarom heb ik nog steeds geen garantie dat ze zich altijd voorbeeldig zal gedragen; het is er eentje met een kop erop Boos! Haha!

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:19

Ik begrijp wat je bedoelt picasso!

Maar van mij uit was het zeker niet zo bedoeld hoor!
Maar goed dan is dit misverstand uit de wereld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:37

kaj schreef:
Ik begrijp wat je bedoelt picasso!

Maar van mij uit was het zeker niet zo bedoeld hoor!
Maar goed dan is dit misverstand uit de wereld!

Zand erover dan......ik heb niks gezegd Schijnheilig

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:40

Haha ik ook niet dan Knipoog