hahahahaDoe het pas als het echt nodig is.. en mocht ik op hakken weg moeten zorg ik gewoon dat er een paar gympen in de auto liggen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hahahaha
MissPromiss schreef:_Denise schreef:Ik had gisteren met mn les nog een goeie ingeving, ik reed in een woonwijk en mn instucteur zei niet welke kant ik op moest, toen keek ik goed naar de straat en borden. En er stond een bord verboden in te rijden voor auto's. Dus toen heb ik netjes de bocht om gestuurd en zag mn instucteur lachen naast me haha.
haha dat had ik laatst ook inderdaad! Normaal is het rechtdoor als hij niks zegt.. en hij zei niets maar ik zag de borden wel dus ik ging keurig rechtsaf.. dus hij begint te lachen: Je behoort toch tot de kleine groep die er niet intrapt

Maar het theorieboek is aangevraagd dus zal een dezer dagen binnenkomen. Even kijken wanneer ik examen kan doen in theorie en verwacht ook wel dat ik april/mei mijn praktijk kan afronden.

Maar dr is niet zoveel anders aan hoor. Ik was er in het begin ook bang voor, telkens als ik rijles had dacht ik voordat ik naar school ging: ohja geen hakken aan k heb rijles. Tot ik t op een dag vergat, met hakken gereden, ging gewoon normaal niets aan de hand, je loopt toch ook niet ineens heel anders op hakken, dus dan rij je ook niet anders auto (ja tenzij je niet op je hakken kunt lopen, maar dan zou ik ze sowieso niet aantrekken
)
), maar vind het wel super om te doen. Mag ik ook meepraten? Joonsel schreef:Mijn instructeur zou me hard uitlachen!
.