Wij hadden toen 6 maanden een relatie en eerlijk waar onze relatie was echt super! Als hij niet was weg gegaan waren we zeer waarschijnlijk nog steeds bij elkaar geweest. Maar doordat zijn situatie redelijk uitzichtloos was (en nog steeds is) Heeft hij er destijds voor gekozen om het uit te maken. Het is soms nog steeds vreemd om elkaar tegen te komen, maar ik denk wel dat het zo beter is. Stiekum zal hij altijd een plekje in mijn hart houden
, maar ik ben nu ook heel gelukkig met mijn huidige vriend.In jouw geval zou ik ook de eer aan mezelf houden, zo'n reis veranderd je of je wilt of niet. Neem afscheid vanhem, houden van is ook loslaten, wie weet komt hij daarna toch weer terug op je pad.
Meid, je moet je zelf beschermen. 
Even wat plezier en tijdverdrijf voor de zomer vastzetten, om erna als een vrij man verder te kunnen gaan. Dacht hij nou WERKELIJK dat je zo stom bent?!
Meid, zet hem aan de kant. Wat ik er uit opmaak, is dat hij nu enkel gebruikt voor z'n eigen plezier en geen rekening houdt met jouw gevoelens. Je bent beter af zonder 'm
Ik zou het nu uitmaken, wat heb je eraan dat hij jou aan het lijntje houdt tot hij weer vertrekt? Je gaat je dan allemaar slechter voelen.