maar spannend hoor!
maar wat als hij nou wel met haar wilde afspreken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mitxa schreef:Ik denk niet dat ik zo blij was geweest als mijn vriendje dat bij mij had geflikt om eerlijk te zijn.
Maar goed, kan me wel voorstellen dat je benieuwd bent wat hij heeft gezegd. Spannend! Hij weet er nog niks vanaf of wel?
marcha1987 schreef:Maar zit jullie relatie dan al niet geweldig dat je hem hiervoor heb opgegeven?
Denk ook niet dat mijn vriend dat zou kunnen waarderen.
gekkesies schreef:Oh ik vind wel dat je lef hebt hoor, als je je vriend al niet 100% vertrouwt. Ik zou er toch niet op nationale radio achter willen komen dat je relatie toch niet zo goed blijkt te zijn eigenlijk.
Moet eerlijk bekennen dat ik er zelf niet gecharmeerd van zou zijn als mijn vriend hieraan meewerkte om te zien of ik betrouwbaar ben, ook al zal ik die persoon echt wel afwijzen.
Nou ja, laten we maar met zijn allen hopen dat hij niet met haar wilde afspreken en achteraf niet te boos op je wordt.
PineApple schreef:CM_ schreef:Hmm ik denk dat we vanavond 2 vrijgezellen rijker zijn als ik dit zo hoor
het zal mij benieuwen![]()
misschien wist hij niet dat hij door 538 was gebeld? heeft hij er daarom niets over gezegd?
en misschien wilde hij niet met dat meisje afspreken en is TS helemaal gelukkig met haar vriend
Biancaa schreef:Nee degene die gebeld werd weet dus niet dat het 538 was. Er is een meisje die hem zogenaamd ergens gezien heeft en die dan via een vriend of wat dan ook zijn telefoonnummer achterhaald heeft. Dus hij is de afgelopen week (of 2 weken) door een meisje gebeld, hij wordt pas vanavond door 538 gebeld dat hij in de zeik is genomen.
Dus hij had aan TS moeten vertellen dat hij door een vreemd meisje is gebeld. Dit heeft hij niet gedaan.
Ik zou als vriendin zijnde erg boos zijn omdat hij niet verteld heeft dat hij gebeld is door een vreemd meisje. Maar ik zou als vriend zijnde ook erg boos zijn dat ik door zoiets in de zeik ben genomen...
Ik vrees, zeker omdat ts zegt dat ze al de afgelopen 2 weken flinke ruzie hebben gehad om niets (is hij deze 2 weken eens in zijn eentje weggegaan), dat we vanavond inderdaad 2 vrijgezellen erbij hebben....
Succes in ieder geval TS!