Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jameyskatje schreef:haha Puissance wat een rechtse top 3, hoe komt het?
Puissance schreef:jameyskatje schreef:haha Puissance wat een rechtse top 3, hoe komt het?
Dat weet ik niet, maar is het erg?
Ik weet niet waar ik toe behoor. Met sommige meningen van Geert Wilders ben ik het best eens, zoals allochtonen die een paar keer een misdrijf plegen het land uit. Ook vind ik het niet normaal dat moslims met een hoofddoek op hun pasfoto mogen, terwijl er bij ons al wordt gezeurd als onze oren niet goed zichtbaar zijn. Maar wat ik wel toegeven moet, ik vind dat Geert Wilders het vaak wel te grof en misschien zelfs respectloos brengt.
Wat betreft de salarissen dichter naar elkaar brengen (links), daar ben ik het ook niet mee eens, dus dan kom ik ook uit bij rechts.
Echter kom ik in het fileprobleem wel uit bij links, namelijk bij het OV in plaats van meer wegen. Ook vind ik het milieu belangrijker dan de meeste rechtse partijen vinden.
Ook ben ik links tegenover drugs, de meeste linkse partijen zijn voor het legaliseren van softdrugs (of beter gezegd, dat blijven behouden), terwijl de meeste rechtse partijen er fel op tegen zijn (aldus mijn maatschappijleerboek).
Eigenlijk denk ik dat ik het beste pas bij een one-issuepartij zoals de Partij van de Dieren (ik ben fel tegen dierenmishandeling), het is alleen jammer dat ze zelf meestemmen met bepaalde linkse partijen waar ik me niet helemaal in kan vinden.
Lang verhaal met meningen van mij, waarin te zien is dat ik niet totaal rechts ben. Er is geen enkele partij die precies op mijn meningen aansluit. Ik weet niet of ik links of rechts ben en welke partij er nou precies bij mij past, maar ik vind het wel interessant!
Edit: Typfout.