1, 2 of geen? Boy(friend) trouble..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 14:03

LauEef schreef:
Als je er 100% zeker van bent dat hij er vrede mee heeft, is er uiteraard geen probleem. Dat is alleen maar goed natuurlijk :)
Al zal hij natuurlijk wel jaloers blijven, ik neem aan dat zijn gevoelens niet op 1, 2, 3 over zijn. Al vind ik het al heel goed dat je het bespreekbaar maakt!

B zegt ook, ik had t liever anders gezien.. en ik heb het er ook moeilijk mee gehad. maar ik zie nu dat jij en D veel beter bij elkaar passen en dat vind ik prima zo. ik gun het jullie :)
en hij zegt ook dat ie het moeilijk vind/vond.. en ik heb er begrip vboor.. daarom ga ik ook niet uitgebreid D lopen zoenen waar B bij is.

en inderdaad, ik ben ook blij dat het iig bespreekbaar is.. scheeld al een hoop :)

we zullen zien waar het schip strand.

iniedergeval bedankt voor alle reacties!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 16:52

LauEef schreef:
Majo schreef:
Een reactie waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten, maar dit zelf met een kennis van me ook meegemaakt. Met als gevolg dat de bewuste D en B van toen eerst allerbste vrienden waren, en elkaar nu nooit meer spreken. Jarenlange vriendschap is zo door 1 dame uit elkaar gerukt, en is nooit meer goedgekomen.

Hier ga ik in mee.
Ik heb in soortgelijke situatie gezeten. Ik had een beste vriendin en die ging met mijn beste vriend. Ik voelde dan niks voor die beste vriend, maar nu heb ik met beiden geen contact meer. Zij hebben mij laten kiezen, dus als ik jou was zou ik ze echt niet laten kiezen(ookal doe je dat niet bewust,maar onbewust leg je dit wel op), dat loopt alleen verkeerd af. Misschien heel grof, maar als D slim is laat hij zijn beste vriend niet gaan voor een meisje (:

Alles gelezen en ben blij voor de TS dat het uiteindelijk goed af lijkt te lopen maar wilde nog even op bovenstaande quotes reageren. Ik ben het hier eigenlijk niet mee eens. De keuze is toch aan de heren? Zij heeft duidelijk uitgesproken voor D te gaan. Oké, het is allemaal wat knullig en onhandig verlopen, maar dat is niet alleen haar te verwijten natuurlijk. De 'boys' (zoals de TS zegt ;) ) hadden hier ook met elkaar over kunnen spreken: lijkt me nou niet dat ze niet weten wat er bij de ander speelt als je met z'n drieën optrekt langere tijd.
En of D dan uiteindelijk voor een relatie kiest en het daar wel of niet met B over heeft en dat wel of niet 'op het spel wil zetten' is uiteindelijk de keuze die daar gemaakt moet worden.

Ik heb eens een verkering gehad, maar was stiekem toch wel erg verliefd op de beste vriend van deze jongen. Verkering ging uit, jongen en ik trokken meer en meer naar elkaar toe en ik heb de keuze aan hem gelaten, want ik zou het ook hebben begrepen wanneer hij niet wat met mij zou willen beginnen, gezien de vriendschap met mijn eerdere 'verkering'. Maar ik was niet diegene die daar een beslissing over zou moeten nemen, want het was niet mijn vriendschap.

Dat het dan uiteindelijk anders loopt dat je hoopt is een risico van de keuze die gemaakt wordt.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 23:12

KiWiKo schreef:
joh........... nee....... kom hier vanmiddag op terug.......

zo ga je niet met mensen om, ik zal je vanmiddag uitleggen waarom
ik wacht nog steeds?