Hier is het probleem dat ze de bussen af en toe laten legen door niet-TNT mensen en die maken er soms een potje van.Sommige bussen worden hier beroerd geleegt.
Als je iets via de brievenbus verstuurd moet dit ook op eigen risico gebeuren,ik zeg dat er wel bij.Je kunt eventueel afspreken dat je nog een week wacht en als er nog niets binnen is evt het geld terug geven...of een deel.
Versturen blijft altijd een risico en zelfs met T&T kan het misgaan...ben ook wel eens een pakket 5 dagen kwijtgeweest.Niemand wist ergens van,was ergens in het sorteerproces "verdwenen".Je moet dan een formulier invullen en na een dag of 10 gaan ze daar wat mee doen.Gelukkig stond dit pakket 5 dagen later geheel onverwachts voor de deur...geen boe of bah en geen registratie op T&T

Gelukkig weten ze mij wel te vinden als ik schijnbaar ergens te weinig postzegels op heb geplakt...waar dat heen was gegaan weet ik niet want ook daar stond niets bij.Dus hun policy erop nagehouden... "zonder volledige gegevens kan de klacht niet in behandeling worden genomen"
Hoop dat je pakje nog aankomt,altijd erg naar als het misgaat

En 1x, waar ik nog steeds goed van baal, had ik een K&K bit verkocht. Hij was al voor veels te weinig weggegaan, maar die is dus ook nooit aangekomen. Misschien dat een postbezorger iets hoorde rammelen en het toen open heeft gemaakt. Ik heb toen nog een onderzoek laten doen, maar er is niets aangekomen. Dat geld heb ik toen ook teruggestort. Daar gaat je bit van 90 euro