euhm.. dubbelzijdig tape erin misschien een oplossing??
of anders gewoon spanbandje eroverheen hihi
nee eerlijk, geen idee... draag ze nooit en de reden is.. ik kom er dus ook niet op vooruit!
succes!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu weet ik natuurlijk niet hoe jouw vorm van de voeten is, maar het kan nog wel eens lastig worden
ambre schreef:Ja,de enige tip is:blote voeten!!Met een klam zweetkakkertje plakken ze wel vast.Hahaaha!
Ik ben een ervaren pump loper en 11 cm is geen probleem indien ze van goede kwaliteit zijn,de H&M'ers zijn een crime.
newmom schreef:even tussen 24 haakjes (((((((((((((((((((((((((:D)))))))))))))))))))
dan ken je ook vast t foutje wel dat je over een klinker weg hobbelt en je hak precies in zon gleuf blijft haken zodat je of zonder pump verder hobbelt of erger nog, met pump zonder hak.. hihihi

)
Elles schreef:newmom schreef:even tussen 24 haakjes (((((((((((((((((((((((((:D)))))))))))))))))))
dan ken je ook vast t foutje wel dat je over een klinker weg hobbelt en je hak precies in zon gleuf blijft haken zodat je of zonder pump verder hobbelt of erger nog, met pump zonder hak.. hihihi
Ongeveer: ik heb mijn leuke pumpies met bandje aangehad op een familiefeest. Stap ik uit de auto in de prut en ik zak zo achterover..... waren m'n hakken druk bezig in de zompige modder weg te zakken
Erg behulpzaam, moet ik zeggen 
Ik heb die zooltjes gekocht bij m'n schoenmaker. Het zooltje bedekt zeg maar de hele zool voorin de pump, zonder dat je voet afknelt zoals soms het geval is bij die siliconen inleg dingen. ambre schreef:Ja,de enige tip is:blote voeten!!Met een klam zweetkakkertje plakken ze wel vast.Hahaaha!
Ik ben een ervaren pump loper en 11 cm is geen probleem indien ze van goede kwaliteit zijn,de H&M'ers zijn een crime.
Met een pantykousje in mn pumps slof ik er ook zó uit, met een klein kousevoetje daarintegen juist weer niet.
Gewoon thuis inlopen met hele dikke sokken (ik noem het knuffelsokken
van die pluizige dikke
) Ook als je achter de computer zit, tv-kijkt ed. Zo vormen ze altijd prima naar mijn voet, heb er al meerdere mensen over gehoord. Dus wellicht helpt het ook bij jou

Angelita schreef:Volgensmij heb je gewoon verkeerde pumps gekocht.

Je kunt dus voor 9,99 dollar een hele video bestellen
Zou dat mijn redding zijn?
Elles schreef:*maakt lijst*
- natte kranten
- leren inlegzooltjes
- knuffelsokken
- achterkant soepel buigen
- voorál binnen oefenen en niet de straat op gaan
Eerst maar wat nat papier erin proppen vannacht. Als ik hier blij op mijn nieuwe pumpies door de straten huppel, zijn jullie écht de eersten die het horen!
http://melissasworld.jmcg.org/Pictures/soft%20socks.jpg