CM_ schreef:Coby schreef:Natuurlijk is het logisch dat het 'rijke' westen (wat zich overal helemaal suf leent) geld doneert. Maar inderdaad waarom zó veel? Terwijl inderdaad nog lang niet bekend is waar dat geld aan besteedt gaat worden.
Persoonlijk vind ik dat het volk wat deze gift uiteindelijk toch gaat betalen betrokken had moeten worden. Misschien met een referendum, dat weet ik niet.
De geloofwaardigheid van deze regering is al erg laag, maar is nu tot het dieptepunt gezakt.
Inderdaad, helemaal mee eens.
De geloofwaardigheid zakt nu naar onder het nulpunt.
Ze hadden van die 40 miljoen beter wat aan de groeiende criminaliteit kunnen doen bijvoorbeeld, in eigen land.
Of aan reintegratie van langdurig werklozen etc, maar nee, nederland doet zijn best om allemaal iets te doneren, en hoppa zonder blikken of blozen verdubbeld de regering dit.
En maar zeggen dat ze geld tekort hebben,en dat ze overal op moeten bezuinigen en dat wij dus meer belasting moeten betalen en minder zorg betaald krijgen...
AMEN

Zo denk ik er precies hetzelfde over!!!
En de regering mag imo nog best wel wat van onze belastingcentjes extra doneren echter 41 miljoen is wel heeeeeeel veel en met een gedeelte hiervan kunnen ze ook zoveel voor hun eigen bevolking betekenen