Rotreclame, goud inleveren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:14

Dan kan je nog beter je oude telefoon inleveren bij T-mobile, die recyclen hem goed en het geld gaat echt naar een goed doel.
Ik ken die reclamen niet (kijk geen tv) maar ik zou dat dus noooooooit doen. Is niet echt verstandig als je zomaar je waardevolle spullen opstuurd.

evanescence

Re: Rotreclame, goud inleveren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:19

Die reclame is verschrikkelijk! Dat mensen daar aan mee doen! Je krijgt er nooit de waarde van terug!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:20

Die reclame is echt supervervelend !! Dan kijk ik nog liever naar reclames over anale ongemakken |(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:31

Ik ken de reclame niet, maar enige tijd geleden was er een item in KASSA ofzo over zulke bedrijven. Ze betalen meestal wel uit máár véél minder dan redelijk zou zijn met de goudkoers. Ze hebben toen verschillende mensen laten taxeren en hetzelfde bij zulke bedrijven en die bedragen waren gewoon veel lager :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:32

Hhaha wat een walgelijke stem heeft die vent, oooh vreselijk. :D

annemiek186

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:33

lenaa_tje schreef:
Ja ik vind hem ook vreselijk, kan me ook niet voorstellen dat mensen hier intrappen (volgens mij is het gewoon ook flauwekul) die mensen in die reclame alleen al, komt ook niet overtuigend over.
Ik ben voor petitie, ik teken :P

ik heb het geprobeerd met een oude ring van mn ex :P

en verdomd... t gekke ding leverde nog 80 euries op ook haha

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:37

Ffortuna schreef:
Ik dacht precies hetzelfde... ook dat meisje in de reclame die zo nep zegt 'ik heb wel 450 euro gekregen'. Gekregen? als je iets hebt opgestuurd, heb je het niet gekregen maar geruild.

Overigens werkt Zonzoo ook zo (waar je je telefoons in kunt leveren). Je stuurt je telefoon op (wel bepaal je vantevoren aan de hand van hun website wat voor bedrag je ervoor krijgt), en dan storten ze geld op je rekening. Dat heb ik ook onlangs gedaan en het werkte prima.

ik zit hierover te twijfelen, maar jij zegt dat je netjes je geld krijgt?

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:38

GreaseMonkey schreef:
toot schreef:
nou nep zal het niet zijn,
aangezien je voor 10sec tv al 10.000 euro betaald.

Dan heb jij zeker nog nooit van PalmInvest gehoord...

wat is dat??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:42

Sans6: ja ik heb er netjes geld voor gekregen. Kreeg er duidelijk bericht over via de mail. Van tevoren geef jij aan welke telefoon(s) je opstuurt. Dan krijg je een mailtje met de waarde daarvan. Je stuurt de telefoons op (zonder postzegels) naar een antwoordnummer, en zij taxeren daar of de telefoon daadwerkelijk zoveel waard is. Dat was die van mij, dus kreeg ik netjes binnen 10 werkdagen geld op mijn rekening gestort.

En Cleo: de telefoon wordt dan ook gerecycled (iig naar Afrika gedaan ofzo :+ da's ook recycling toch) en een deel van het geld dat de telefoon nog waard is, gaat naar een goed doel. Dat houdt wel in dat je er zelf iets minder voor terugkrijgt maar ach, die telefoon ligt hier anders in een la te verstoffen. En inleveren bij T-Mobile doe ik sowieso niet, want ik zit bij 2 andere providers :D

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:15

Ik denk dat je nog het beste naar turkije kunt gaan om daar je goud in te ruilen voor geld

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:18

Reclame ken ik niet..
Doet me wel denken aan die zonzoo? reclame met die telefoons..
Geef mijn oude mobieltjes liever weg aan iemand dan dat ik ze daarheen stuur..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:19

Ohhh, Cash for Gold bedoel je? _O-

Ik heb er nog niemand over gehoord dat het oplichting zou zijn, maar vertrouwen doe ik het ook niet :))

Walsertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:20

Ik zag de reclame gisteren voor het eerst en het eerste wat ik dacht was: Wat spreekt die man verwijft :+