Je word hebberig als je er loopt, omdat het zo goedkoop is en druk
altijd zo'n grote uitverkoop sfeer daar

Ze hebben vaak veel leuke dingen maar ook veel basics, gewoon even
goed zoeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Nouja, je hebt het complete Alexandrium er om heen, en dat is wel leuk, groot en ook wel gezellig voor Rotterdamse Normen. (Het is voor mij 5 minuten trein, 10 met de auto).
Tevens zit je zo in het Centrum van Rotterdam. (Trein naar CS is 7 minuten). Of met de metro (kwartier, maar moet je OVChipkaart hebben). Dus je zou het op die manier wel kunnen combineren.
_BLOEMPOTJE schreef:Ik ben er geweest en ik vond het echt een FLOP.
Wij waren er om half 1 en er waren alleen nog maar grote maten, 42/44/46, en het was zoooo druk. Als je 1 stap deed liep je zo'n 4 mensen omver.
Alle schoenen waren al zo'n beetje uitverkocht en ik vond de kleren echt niks![]()
Mijn nicht was er al vaker geweest en die zei dat je beter in de zomer kon gaan, makkelijk hempjes en korte broekjes scoren.maar voor leuke winterdingen zou ik er niet heen gaan..
De sokken en accesoires vond ik trouwens wel leuk
MarcoBorsato schreef:Het is kwalitatief een beetje blubber wat je koopt. Als je 2 leggings in een pakje hebt, is er eentje die een andere maat heeft. En de gaten vallen in mijn onderbroeken terwijl ik heus geen radio actieve onderkant heb. Bij Primark koop ik echt alleen ondergoed, sokken en cardigans. Oh, en pyjamabroeken.