Primark deel 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:00

Primark is leuk :j
Je word hebberig als je er loopt, omdat het zo goedkoop is en druk
altijd zo'n grote uitverkoop sfeer daar :P
Ze hebben vaak veel leuke dingen maar ook veel basics, gewoon even
goed zoeken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:01

Nouja, je hebt het complete Alexandrium er om heen, en dat is wel leuk, groot en ook wel gezellig voor Rotterdamse Normen. (Het is voor mij 5 minuten trein, 10 met de auto).

Tevens zit je zo in het Centrum van Rotterdam. (Trein naar CS is 7 minuten). Of met de metro (kwartier, maar moet je OVChipkaart hebben). Dus je zou het op die manier wel kunnen combineren.

L_iek

Re: Primark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 13:02

Zitten er in het Alexandrium niet alleen woonboulevards? Ik kom echt nooooit in Rotterdam :o

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:03

Combi Alexandrium, Oosterhof en Beurs is zeker wel leuk. :D

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:04

Unwritten schreef:
Nouja, je hebt het complete Alexandrium er om heen, en dat is wel leuk, groot en ook wel gezellig voor Rotterdamse Normen. (Het is voor mij 5 minuten trein, 10 met de auto).

Tevens zit je zo in het Centrum van Rotterdam. (Trein naar CS is 7 minuten). Of met de metro (kwartier, maar moet je OVChipkaart hebben). Dus je zou het op die manier wel kunnen combineren.

Gewoon een dagje Rotterdam doen dus. Je kunt wel goed winkelen daar, vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:04

Alexandrium bestaat uit 3 delen, Alexandrium 1 = de Oosterhof. Daar zitten ook H&M, Hema, La Place, The Sting en meer winkels. Erg leuk :j Alexandrium 2 = Megastores. Mediamarkt, een enorme Blokker, nog meer van die grote zaken. Alexandrium 3 = Woonmall, en zelfs dat is erg leuk :j - www.alexandrium.nl nu ook elke Zondag open. Net als het centrum :j

En wat Saskia zegt, Beurs, zeker als buitenstaander, met de Koopgoot, Binnenwegplein en Lijnbaan. (Oftewel, Rotterdam Centrum) is heel makkelijk en leuk met Alexandrium te combineren :j

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:06

Als je het combineert met oosterhof ( zit eraan vast) is het het overwegen waard,

maar k zal niet voor alleen de primarkt 2 uur reizen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:06

L_iek schreef:
Zitten er in het Alexandrium niet alleen woonboulevards? Ik kom echt nooooit in Rotterdam :o

Nou ja, het Alexandrium is die rij winkels buiten.
Afbeelding

En 't Oosterhof is dat hele grote winkelcentrum. :)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 13:07

Oké, dan is het de moeiste misschien wel waard ja. Elke zondag open toch daar?

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:08

ik vind de primark niet zo.
Het is heel erg druk, iedereen loopt voor je voeten en je staat minimaal 45 min. in de rij voor het passen.
Heb laatst 2 uur!! in de rij gestaan om af te rekenen.
Veder is het niet zo heel erg boeiend vind ik, leuke spulletjes maar dat is het..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:09

Desperado, overdrijven is ook een vak. Twee uur in de rij bij de Primark, dat lijkt me ontzettend stug. Ze hebben een fantastisch kassasysteem, brits, waar je 1 rij hebt en steeds naar een kassa toegeroepen werd. Ik ben met de uitverkoop daargeweest, dat je niet meer kon lopen door de mensen. Maar ik was wel binnen een kwartier klaar aan de kassa..

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:11

Ik ben er geweest en ik vond het echt een FLOP.

Wij waren er om half 1 en er waren alleen nog maar grote maten, 42/44/46, en het was zoooo druk. Als je 1 stap deed liep je zo'n 4 mensen omver.
Alle schoenen waren al zo'n beetje uitverkocht en ik vond de kleren echt niks :n

Mijn nicht was er al vaker geweest en die zei dat je beter in de zomer kon gaan, makkelijk hempjes en korte broekjes scoren. :j maar voor leuke winterdingen zou ik er niet heen gaan..

De sokken en accesoires vond ik trouwens wel leuk :D

kimberleyhof

ik ben er gister geweest! er ging een wereld voor me open! zooo groot zooo veel kleren niet normaal!! en alles voor nie meer dan 15 euro! het duurste wat ik gezien had is een jas voor 16 geloof ik:P
maar de primark zit niet in die rij winkels die je op de foto zit, maar aan de andere kant van het overdekte winkelcentrum, vlak bij de mc donnald!.. echt een aanrader voor een shopaholic met een niet al te ruim buget:P

Saskiaatje

:x
Toen ik daar kwam was 'ie net open en stond 't vol met mensen, maar ik had binnen tien minuten m'n sokken hoor. :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 13:13

_BLOEMPOTJE schreef:
Ik ben er geweest en ik vond het echt een FLOP.

Wij waren er om half 1 en er waren alleen nog maar grote maten, 42/44/46, en het was zoooo druk. Als je 1 stap deed liep je zo'n 4 mensen omver.
Alle schoenen waren al zo'n beetje uitverkocht en ik vond de kleren echt niks :n

Mijn nicht was er al vaker geweest en die zei dat je beter in de zomer kon gaan, makkelijk hempjes en korte broekjes scoren. :j maar voor leuke winterdingen zou ik er niet heen gaan..

De sokken en accesoires vond ik trouwens wel leuk :D

Was je doordeweeks of op een zondag? Hij gaat geloof ik morgen om 12 uur open dus dan zorgen we wel dat we er optijd zijn dan.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:14

2 uur in de rij bij de kassa vind ik ook wat overdreven. ;-)

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:16

L_iek, ik was er op een doorderweekse dag, woensdag :D

Maar wel in de kerstvakantie, dus dan is het sowieso veel drukker.

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:16

Ik heb er ale en paar keer wat leuks gekocht :) Ik woonde eerst in rotterdam, dus kwam er best wel vaak.
De kwaliteit is niet op zn best, maar ook niet om het na 1 keer weer weg te gooien.
De sieraden zijn ook erg leuk! :)

Christel3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:18

Primarkt is leuk!!
Veel leuke kleding voor weinig geld. En tuurlijk is het geen top kwaliteit maar het blijft toch best heel lang mooi vind ik!

Ook hebben ze er leuke sieraden en zonnebrillen enz.
Pyama's zijn daar ook heel leuk en sokken en naja eigenlijk heel veel haha!

Alleen op zaterdag is het daar stervens druk, dus misschien een andere dag uitkiezen?

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:19

ik was er 1 keer op zaterdag, nooit meer! als k ga ga ik rond etenstijd hihi

@ noes - 2 uur voor de kassa wow, als ik daar ben en het is druk ben k nog binnen 15 min klaar. En anders zijn er boven op de herenafdeling ook kassa's daar i het meestal iets rustiger.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 13:20

Op zondag is het zeker ook flink druk? Maar goed ik kan niet op een andere dag dus ik zal wel moeten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:24

Het is kwalitatief een beetje blubber wat je koopt. Als je 2 leggings in een pakje hebt, is er eentje die een andere maat heeft. En de gaten vallen in mijn onderbroeken terwijl ik heus geen radio actieve onderkant heb. Bij Primark koop ik echt alleen ondergoed, sokken en cardigans. Oh, en pyjamabroeken.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:25

Lees veel verschillende meningen, maar dat is altijd zo.

Ik ga er wel een keertje door de weeks heen. Nu nog vriendinnetjes zo ver krijgen om mee te gaan..

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:26

MarcoBorsato schreef:
Het is kwalitatief een beetje blubber wat je koopt. Als je 2 leggings in een pakje hebt, is er eentje die een andere maat heeft. En de gaten vallen in mijn onderbroeken terwijl ik heus geen radio actieve onderkant heb. Bij Primark koop ik echt alleen ondergoed, sokken en cardigans. Oh, en pyjamabroeken.

Radio actieve onderkant.. :')

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 13:34

Nouja, ik ga er gewoon heen. Al is het maar voor de sieraden :+