Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patos schreef:Zoals TS zegt, respect voor de mensen die wel een open relatie kunnen hebben.
Ik zou het zelf nooit kunnnen. Ik ben daar te jaloers en te onzeker voor, ik zou altijd bang zijn om onder te doen voor de scharrel van mijn vriend. .
KiWiKo schreef:ik ben stellig van mening dat niemand van iemand isNiemand is iemands bezit.......
ikdoemaarwat schreef:KiWiKo schreef:ik ben stellig van mening dat niemand van iemand isNiemand is iemands bezit.......
dat klopt helemaal
maar als mijn vriend met deze stelling zou komen dan zou ik zeggen: je hebt gelijk mop, maar ook ik heb eigen keuze over mijn leven en lichaam, als jij met een ander gaat dan wil ik je niet meer dus daaaaaaaaag
ikdoemaarwat schreef:KiWiKo schreef:ik ben stellig van mening dat niemand van iemand isNiemand is iemands bezit.......
dat klopt helemaal
maar als mijn vriend met deze stelling zou komen dan zou ik zeggen: je hebt gelijk mop, maar ook ik heb eigen keuze over mijn leven en lichaam, als jij met een ander gaat dan wil ik je niet meer dus daaaaaaaaag
KiWiKo schreef:preciesdan kies jij ervoor om hem wel zijn vrijheid te gunnen en zo hoort het. Niemand kan een ander verbieden om binnen een keurslijf te lopen dat deze niet wil
en dan moet je inderdaad afscheid nemen
als je daar niet mee om kan gaan
KiWiKo schreef:preciesdan kies jij ervoor om hem wel zijn vrijheid te gunnen en zo hoort het. Niemand kan een ander verbieden om binnen een keurslijf te lopen dat deze niet wil
en dan moet je inderdaad afscheid nemen
als je daar niet mee om kan gaan