Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Myukii schreef:Chiqa schreef:Is dit niet gewoon een dood ordinaire HOAX mailing?
Net als die borstkanker die je kon krijgen van deo?
Huh?Nee, het is gewoon bedacht door een groepje meiden/vrouwen, die dachten dat het leuk zou zijn als elke vrouw hun bhkleur in hun WWW zetten, om te laten zien dat je tegen borstkanker bent en om de mannen te 'foppen'.

Precious20 schreef:Op facebook wordt dan weer een mail rondgestuurd dat er een virus is (op facebook) en als je je bh-kleur niet in je WWW plaatst, dan crasht je computer![]()
Dus nee... ik denk niet dat de bh-kleurtjes van Hyves ook nog maar iets met een sensibiliseringscampagne tegen borstkanker te maken hebben.
Szan schreef:Myukii schreef:Is er überhaupt wel iemand vóór borstkanker
Precies! Leuke actie hoor, maar ik zie het verband met borstkanker niet..
Wel krijgt het zo weer even meer aandacht omdat je op Hyves nu bij veel www's (als het goed is) aan de ernst van borstkanker moet denken. Beetje extra aandacht voor de ziekte dus eigenlijk.
Maar of dat nou via bh kleuren moet?
_Bonte_ schreef:Op facebook was het ook ... het is nu meer een spel geworden .. na 2 dagen deed niemand het meer en de jongens wilde ons terug pakken met een uur in hun status te zetten ... hier moesten wij dan maar achter raden
Nu is het weer aan de meisjes met ja- nee erin te zetten
.

. Doe er ook niet aan mee. Blue_Eyes schreef:Szan schreef:Precies! Leuke actie hoor, maar ik zie het verband met borstkanker niet..
Wel krijgt het zo weer even meer aandacht omdat je op Hyves nu bij veel www's (als het goed is) aan de ernst van borstkanker moet denken. Beetje extra aandacht voor de ziekte dus eigenlijk.
Maar of dat nou via bh kleuren moet?
En DAT is dus het hele idee van de actie. Er staat in de mail (tenminste in degene die ik gehad heb) dat het een bewustwordingsactie is - dus denk er even aan dat er zoveel mensen zijn die het hebben.
En Joyce... de mannen mochten het niet weten, maar er zitten ook mannen op Bokt!![]()
)