Mijn vent heet Elmer, dus ik noem hem meestal Eli of Elijahu (dat heb ik een keer tijdens Hebreeuws gelezen, volgens mij heet die meneer Elia in het Nederlands? Een profeet?)
Vriendin van me (zit ook op bokt dus wie weet meldt ze zich nog ) en haar vriend noemen elkaar altijd mormel hihi
Haha, ik ben het niet... Maar zo noem ik mijn vriend ook wel eens als hij weer loopt te geinen ofzo Verder is het gewoon; Lief, lieffie, schat, schatje, schattie, kanjer
Zie haar al de standaard benamingen gebruiken, en die ik dus ook, vaak liefje, schatje, liefie.
Verder mannetje, stuiterbal (als zn ADHD weer eens erg opspeelt), aapje, puppy, jonkie, stoere kerel
Samiyah
Geplaatst: 09-01-10 01:20
Voor m'n ex had ik echt 10tallen koosnaampjes
Voor m'n vriendje nu nog niet echt wat.. Ja gewoon lief of lieverd
Flits__
Geplaatst: 09-01-10 01:26
Gewoon heel standaard Lief, Liefie, Schat .. en als ie vervelend is Pikkie haha. Hij noemt me ook met dezelfde namen, maar noemt me ook nog weleens Popje En als hij in een vervelende bij is zit hij me enorm te irriteren met Dushi, vind het vreselijk als hij me zo noemt
Naast de standaard namen als lieverd en lief, noemen we elkaar eigelijk altijd Lof (love, maar dan op z'n hollands). Soms noem ik hem ook wel buffel of buffelkneest (knuffelbeest)
MeMar
Geplaatst: 09-01-10 12:55
Bij gewoon heel standaard lieverd, of bij n vraag schatje.. Mij valt het wel op dat ik mijn vriend echt nog maar 5! keer bij zijn voornaam echt aangesproken heb, komt ook denk ik dat we elkaar niet kenden voordat we begonnen met daten.. Hij spreekt mij ook nooit aan met mijn voornaam, heb ik hem (nu ik erover nadenk) nog echt geen een keer horen zeggen
Wachtff
Geplaatst: 09-01-10 12:59
Als ik mijn vriend bel neemt hij standaard op met: "Heey, poepiedepoepiedepoepie" Ongeacht waar hij is of waar hij staat, vorige keer lachte de hele kroeg mee
Verder noem ik hem: "Kroelbeertje". Dat vindt ie vreselijk! Hij noemt mij (logisch): "Poepie".
MamaMiesje
Geplaatst: 09-01-10 12:59
Ehh... Schatje, poepje, engeltje, scheetje, moppie En als ik echt ernstig moet slijmen: schatjepoepjeengeltjescheetjemoppie-liefde van mijn leven- vader van mijn kinderen...
Anne Marie
Geplaatst: 09-01-10 13:01
Ik word alleen bij mijn naam genoemd als hij boos op me is, anders meestal "Hee" . En hij is standaard "Etterbak". Ja, we zijn heel romantisch samen...
Poep, lief, airbagje (hij heef nu een soort van buikje, daar mag ik hem heeeeel graag mee pesten) groot schatje als mijn kind erbij is, want die is klein schatje en kluifje.
hanny_jelke
Geplaatst: 09-01-10 13:20
sjakkie. maar meestal is het gewoon schat. als ik in een erg melige bui ben kan het nog wel eens lelijkerd worden. het leuken is wat ik oook roep hij reageert altijd
Boo, Bubu. Noemen we elkaar. Verder noem ik hem nog wel eens Henk/Sjaak oid.
Lieszje
Geplaatst: 09-01-10 13:28
Poepie
smaos
Geplaatst: 09-01-10 13:35
Leuk topic.
Ik noem mijn vriend wel vaker poepke of snuckie (die had ik ook al voorbij zien komen) Maar het meest gebruik ik kneukske (maastricht dialect voor knokig ) Hij noemt mij wel vaker voor de grap suikerdruifje en daar heb ik zo'n hekel aan.....
`pik hoofd zo noem ik mijn vriend vaak of schatje liefiee skaatser omdat hijop skaatse zit en ik daar ook heel veel van hou of lekkerding gwn van die standaart dingetjes
Anne Marie
Geplaatst: 09-01-10 22:20
Pikhoofd? Woehahaa! En dat vindt hij leuk? Ik dacht dat ik erg was...