Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bromfiets schreef:en officieel vrijwilligerswerk is ook niet zo makkelijk te vinden.
bromfiets schreef:Ik zit 3 dagen per week in therapie, maar verder ben ik werkloos. Ik kom mijn dagen door achter de computer, door naar het paard te gaan en door af en toe bij iemand op visite te gaan. Maar het kost me allemaal erg veel moeite (ook vanwege depressie) en wat jullie vertellen over het dag en nachtritme is helaas ook erg herkenbaar
lightmorebh schreef:Vandaag was mijn eerste dag zonder werk en ben nu in de avond aardig sago.Heb geprobeerd rond half 8 uit bed te komen maar dat werd 9 uur. Toen eerst even ontbeten, honden uitgelaten en toen richting stal. Maar daar kon ik ookniet veel doen vanwege de sneeuw dus toen maar weer naar huis. 15.00 thuis en dan. \het internet maar op tot nu.pppppfff Eerst moest ikom 6 uur op en werken tot 3 uur.Heel mijn ritme is nu al weg.En dit was dag 1.Moet nu ook eigenlijk volgens mijn 'ritme' gaan slapen maar ben helemaal niet moe. Hebben meer mensen daar last van?
Toekie schreef:Misschien een goede tip: solliciteer naar een baan als postbezorger. Die worden met grote regelmaat gezocht! Dat zijn geen full time banen maar bijv. bij TNT bestaat het veelal uit een contract van 8 uur per week. Ikzelf heb ook zo'n contract maar zit in de praktijk zo'n beetje aan het dubbele aantal uren. Het is hard werken in soms niet ideale weersomstandigheden maar het is wel heel prettig, lekker in de buitenlucht. Je bent alleen maar toch ook niet.Het is (denk ik) een fijne oplossing, in ieder geval zolang je nog moet solliciteren. Zeker als ik lees dat sommigen al maanden thuis zitten.
Sterkte en succes allemaal!