wanneer is een jongen `rein`?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:37

Gewoon als hij over zijn ex heen is. Dat geld voor beide geslachten lijkt me. Bij mij was het een week uit met mijn ex toen ik mijn huidige vriend ontmoette. Maar mijn ex had me bedrogen en we zijn een maandje bij elkaar geweest, geen diepe relatie dus. Ik had dan ook echt maar een paar dagen nodig om daar overheen te komen. De relatie met mijn huidige vriend is zo veel malen beter dat ik er niet eens spijt van heb. Bij een jongen lijkt me dat precies hetzelfde. Als hij geen relatie had vantevoren is het een andere zaak. Als jij de 2e bent waarmee hij naar bed gaat of de 3e waarmee hij zoent die avond, stel je dan maar eens goed de vraag of hij jou echt als potentiele partner ziet..

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:38

vlekkie_fan schreef:
Na twee weken is dat speeksel er wel uit hoor.. volgens mij is dat na 2 dagen al ;)
Uhm.. Tja.. als je een leuke jongen tegen komt, waarom zou je dan een bepaalde tijd wachten voordat je er op af gaat, of voor je met hem gaat afspreken?

Ik quote ''Speeksel van een tweede persoon blijft tot 40 dagen in de mond van de eerste persoon''

Jawel 40 dagen.... :o

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 00:14

geloof er niks van. Zal het eens op school vragen..

Wat is nou rein eigenlijk? Idd als hij niks meer om andere (van vroeger) geeft.
Maar ik weet niet of ik ooit helemaal niet meer om mijn ex zal geven. Ergens voel ik natuurlijk nog wel wat, heel diep. En dat is misschien vooral omdat ik hem zo goed ken, en we zoveel samen hadden. Ik zou ook niet meer terug willen, dus ik vind mezelf wel rein :D

Samiyah

Re: wanneer is een jongen `rein`?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 00:24

Als het goed voelt, voelt het goed toch? :) Het zou mij iig niet zoveel uitmaken hoelang geleden hij nog met een meisje heeft gezoend o.i.d.

Ik leerde m'n huidige vriend kennen toen het 2 maanden uit was met m'n ex. Ben nog steeds niet helemaal over hem heen, en dat zal ook nog wel een tijd duren. Maar ik ben gek op m'n vriendje en dat gaat allemaal prima :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 00:33

Ooh wat een ramp, speeksel! :+

Bij mij heeft het echt daar niks mee te maken. Gewoon wanneer het goed voelt. Als je merkt dat hij totaal nog niet over zijn ex heen is, heeft het sowieso geen zin vind ik. Je kan daar geen absolute tijd op plakken. De ene is al sneller over z'n ex heen dan de ander. Ik leerde mijn vriendje kennen een week nadat het gedaan was met mijn ex (10 maanden mee samen geweest). Het werd al vrij snel wat, maar het is makkelijk te oordelen van "oh, 3 weken na je ex is lekker snel", maar mensen weten de omstandigheden niet. Het voelde goed, voor ons allebei, en dat is het nog altijd :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 11:22

idinn schreef:
Conclusie.. als die tandloos is is die weer netjes rein :D

_O- Hilarisch.. _O-

Ik vind zelf dat er geen tijd voor staat. Als het voor jezelf goed voelt, dan ga je in mijn ogen je gang maar. Tuurlijk is het niet leuk om te horen dat bijvoorbeeld je ex na een week al een ander heeft, dat doet hartstikke veel pijn. Maar dat zegt ook gelijk dat hij dus niet de ware voor je was.

Ik geef eerlijk toe dat ik wel eens binnen een week met een ander heb gezoend nadat het uit was. Onder het mom van: de een met de ander vergeten.. Heb ook een hele leuke tijd met de ander gehad :) Ik maak me er niet zo druk om.

Waar ik me wel aan erger is dat mannen op hun manier gelijk met een ander meisje mogen gaan, maar als het meisje dat doet, dan word er gelijk een etiketje met 'slet' opgeplakt. Alsof dat anders is.. :7