Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
liannes schreef:vrouwen en mannen zullen elkaar nooit begrijpen, echt niet.
Als hij zegt, ga je mee, en ik zeg..... eeehhh... misschien of nee, bedoel ik eigenlijk, vraag me nog een keer en zeg dat je graag wilt dat ik meega.
Hij verstaat gewoon, nee ze gaat niet mee, klaar .
Kanelly schreef:liannes schreef:vrouwen en mannen zullen elkaar nooit begrijpen, echt niet.
Als hij zegt, ga je mee, en ik zeg..... eeehhh... misschien of nee, bedoel ik eigenlijk, vraag me nog een keer en zeg dat je graag wilt dat ik meega.
Hij verstaat gewoon, nee ze gaat niet mee, klaar .
Dit snap ik dan ook echt niet hè? (als vrouw zijnde dan)
Waarom zeg je niet gewoon ja of nee?
Of gewoon 'vraag het nog een keer, want dan zeg ik ja'
Seriously![]()
Vrouwen...
Groompje1975 schreef:En zoiets bedoel ik nou, vraag je iets, dan is het toch makkelijk ja of nee te zeggen. Maar als iemand een vraag stelt en het antwoord eigenlijk niet wilt horen ,tja daar zit je dan mooi mee..
Het valt me op dat iets vragen, het antwoord weten maar niet willen horen tot de meest vreselijke discussies kan leiden. helpt het lezen van boeken wel?
Groompje1975 schreef:@Janine1990
Heb je toevallig wat meer info daarover, als het ooit tot een verzoening mocht komen of voor me verder te helpen in de toekomst, ik kan echt een ongeslepen agrariër zijn
Kanelly schreef:@ Janine, heb er een aantal gelezen
Herken me in die boeken ook te weinig in de vrouwendingen(zou dat het dan zijn
)
Voel me verder wel op en top vrouw haha, maar nee...die typische vrouwendingen die er in die boeken staan... 80% doe ik niet aan hoor
Dat gezeik met die fluwelen handschoentjes, dubbele boodschappen, nee zeggen en eigenlijk ja willen of andersom..p-lease.
En dan moet de man weer 'door het stof', snap ik ook weer niet.
Als je jezelf bijv. dik vind in een jurkje en je vraagt 'schat maakt dit me dik?', nou ja dan is blijkbaar geen een antwoord goed. Vraag het dan ook niet muts.
Groompje1975 schreef:Hmmm, kan het ook als eyeopener voor vrouwen werken, hoe herkenbaar die van dat jurkje, dat gebeurd echt:
zij:Schat, ik ben een kilo aangekomen, bah ik ben dik
ik : ehhhm (denken hoe aan te pakken, wetende dat ze niet te dik is maar mij niet geloofd)
zij: zie je , je vindt me dik en dan......
Groompje1975 schreef:Ja ik maakte wel eens grapjes, of ze worden niet begrepen, niet grappig gevonden, weer die tact hé of het tekort eraan