Ik hoop voor jullie dat 2010 meer geluk brengt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XLeandrosX schreef:Mijn vader weer helemaal opgeknapt, mijn zoontje redelijk hersteld, geen kanker, een zucht van opluchting. Ik ben daarna geopereerd maar dat was peace of cake en we konden weer ons normale leven oppakken.
XLeandrosX schreef:Dat ben ik ook. En ik weet dat er mensen zijn die het nog veel zwaarder hebben dan ons. Maar betekend dat ik niet mijn hart mag luchten hier op bokt?
Wellicht zit je zelf in een nog veel vervelender situatie dan de mijne. Dan wil ik je bij deze heel veel sterkte toewensen.
XLeandrosX schreef:Dat ben ik ook. En ik weet dat er mensen zijn die het nog veel zwaarder hebben dan ons. Maar betekend dat ik niet mijn hart mag luchten hier op bokt?
Wellicht zit je zelf in een nog veel vervelender situatie dan de mijne. Dan wil ik je bij deze heel veel sterkte toewensen.
nowornever schreef:XLeandrosX schreef:Dat ben ik ook. En ik weet dat er mensen zijn die het nog veel zwaarder hebben dan ons. Maar betekend dat ik niet mijn hart mag luchten hier op bokt?
Je moet juist je hart luchten hier. Het kan je alleen maar helpen om je hart hier te luchten en er vervolgens er weer te kunnen zijn voor je gezin. Want mensen weten maar half hoe zwaar het is om een zieke echtgenoot te hebben. Ik hoop het ook nooit mee te maken. Maar idd wat leandros zegt geniet zolang het kan.
geerke schreef:We hebben twee dingen gemeen...ik woon ook in frankrijk en mijn paard heeft al 2x piro gehad....alleen daar gaat het goed mee...
Ik wens speciaal jou en je familie echt een beter jaar toe!
hou je haaks!