met dit weer de straat op of niet??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:48

Sneeuwballengevecht houden met kinderen hier uit de buurt, en ik ga vanavond met een vriendin een sneeuwpop maken. :D

Maar momenteel ben ik aan het opwarmen en zodadelijk ga ik scripties schrijven, moet ook gebeuren he. :)

feliciaa

Re: met dit weer de straat op of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:51

Ik mag de weg niet op van mijn ouders maar ik wil wel.. Ik moet de stal van mijn paard zelf uitmesten en houd dit altijd netjes elke dag bij.. Morgen kan ik er pas avonds heen dus ik vind eigenlijk dat ik het niet kan maken om haar vannacht en morgen overdag in een vieze stal te laten staan..

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:52

Ik geef autorijles en omdat het CBR de examens heeft afgelast heb ik de rest van de lessen ook afgezegt, het is gewoon echt gevaarlijk op de weg.

Heb net een sneeuwpop gemaakt samen met mijn paard en pony en sneeuwengelen gemaakt(die van mij is een stuk beter gelukt dan die van me pony).

Nu zit ik binnen allemaal dingen te doen die ik al een hele tijd moest doen.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:55

Ik heb net lekker even een rondje over de winkelstraat gelopen met de hond. Normaal gaan we nooit die kant op, maar nu was het wel even leuk. Kerstverlichting en sneeuw enzo :+

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:56

Ik heb momenteel vakantie, en hoewel ik toch wel wat te doen heb (en nee, eigenlijk hoort bokken daar ook niet bij), had ik toch wat tijd ingelast om heerlijk van de sneeuw te genieten. Dus warme jas, muts en handschoenen aan en ben een uurtje gaan wandelen om het meer heen. Prachtig. Daar heb ik echt van genoten.

Helaas roept nu de plicht weer, en moet ik maar eens aan de poets... :D Maar die wandeling in de sneeuw, die heb ik lekker al gemaakt.. :D

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:57

Als het op loopafstand is kan het wel...maar op de fiets zou ik het niet meer wagen.
Heb zo net een poging gedaan om mijn krantenbaan rond te brengen..echt niet te doen!!!
spekglad en je komt er echt niet doorheen (de normale straten zijn namelijk niet gestrooid)
naar 5 kranten 15 uiglijers en een half uur verder (normaal 10 min) ben ik maar naar huis gegaan en gebeld naar het frieschdagblad, hoefde het gelukkig niet te doen! ik blij..
maar tot overmaat van ramp zijn mijn ouders totaal verbaasd dat ik terug kwam en ze niet gedaan heb... omdat mijn broer ze vanmorgen wel heeft gedaan.. ja hallo er is hier nog wel 6 cm bij gekomen!
dus hun zijn nu gewoon boos >;)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:58

Ik ben lekker naar mijn verzorgpony gegaan, en lang op stal rondgehangen. Met stalgenootjes gekletsten veel fotos gemaakt :D .
Op de terugweg wel gevallen met me fiets %) moest een krappe bocht maken en er was niet gestrooid.
Gelukkig hebben we een zeer luxe stal met een blokhut met verarming 8-)
Verder ga ik zo nog even naar de appie want moet voor het kerstonbijt op school nog wat kopen, en moet ook nog het konijnenhok doen. Verder blijf ik lekker binnen hoor :D
Laatst bijgewerkt door Suus__ op 17-12-09 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Wickedwyvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:59

Was op weg naar mijn paard, maar de auto gleed al een stuk weg. Besloten om terug naar huis te rijden. Balen, maar is me een ongeluk niet waard!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:59

Ik ga zo lekker naar Tilburg, koopavond met een vriendin en daarna tijd voor een biertje. Zou eigenlijk met de auto gaan, maar ga toch maar lekker verstandig de trein pakken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:00

We zouden vanavond uit eten gaan met de oma's van mijn vriend, maar de ene oma zag het toch echt niet zitten.. Ook al zouden wij haar zoiezo al ophalen en thuisbrengen.. Maar voor die oudjes is het allemaal wat erger en enger die sneeuw.. Dus we hebben afgebeld.. Bij het restaurant zeiden ze al dat ze veel afmeldingen hadden, dus we zijn niet de enigen..

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:00

Ik ben helaas wel naar buiten gegaan, dat heb ik geweten ook... ben tegen een boom gereden ( nouja, eerder geschoven, reed nog geen 25 )

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:02

Kom net etrug avn mijn paard, maar ik heb echt peentjes gezweet in die auto. Bah, wat eng! Als het morgen nog zo is ga ik dus niet.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:03

sunshine schreef:
Ik ben helaas wel naar buiten gegaan, dat heb ik geweten ook... ben tegen een boom gereden ( nouja, eerder geschoven, reed nog geen 25 )

Oeps! Balen zeg!
Veel schade?

Ik moest vandaag gewoon naar school, dus dat al lekker om half 9 op de fiets!
En toennet met de hond even gewandeld, ben 1,5 uur weggeweest en heb het nu ijskoud haha :+

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:04

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 19-02-22 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:17

Lydia_ schreef:
sunshine schreef:

Oeps! Balen zeg!
Veel schade?

Geen schade aan mezelf gelukkig ! Wel wat blikschade, ben met mijn rechter voorkant tegen de boom aangereden.
Zaterdag gaat hij naar de garage voor reparatie ;(

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:20

Gewoon eventjes naar de supermarkt (misschien met de hond) lopen, gezellig toch!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:22

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:22

Brrr, vind dit weer heerlijk, maar als ik al die verhalen zo hoor, hoop ik maar dat mijn vriend vanavond veilig thuis komt. Had hem al gesmst dat het in de wijk zelf spekglad is (daar is niet gestrooid). Morgen zijn we allebei vrij en zou ik met mijn moeder naar Duitsland rijden om boodschappen te doen. Moet eerst maar even zien hoe de wegen dan zijn. Ga wel met een grote auto (volkswagen passat) met winterbanden, maar toch... Haal mezelf liever geen ongeluk op de hals...

En foei toch, nu moet ik echt aan de slag... (:)

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:38

Heb alleen even met de hond gelopen en net moesten we even naar de supermarkt anders hadden we niks te eten vanavond. Verder laat ik de pony vandaag door de staleigenaar even verzorgen zodat ik niet daar heen hoef.

Vriendje moest vanuit Delft met de trein naar huis komen, heeft zich in utrecht in de trein gepropt, gelukkig, nu rijdt er bijna niks meer..

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:41

Ik doe alles wat ik normaal ook doe... Het is maar sneeuw!
Alleen jammer dat ik net 3u in de file heb gestaan, maargoed, dat hoort erbij, Nederland is niet gewend aan dit weer. Maar ik vind het de grootst mogelijke onzin om binnen te blijven voor een beetje sneeuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:45

Gewoon lekker naar stal geweest, boodschapjes gedaan, stoep geveegd zodat de postbode z'n nek niet hoeft te breken, en nu ben ik hachee aan het maken. Had zin in winterkost :)

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:47

Moest vanmorgen naar school fietsen het ging gelukkig goed zonder te vallen aangekomen :P
Wel gleed ik bijna uit toen ik afstapte.
Op de terug weg naar huis nog even een 'sneeuwgevecht' met een jongen uit mijn klas sneeuw zat helemaal in mijn shirt :P

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:48

Gewoon de straat op, zo groen als gras hier :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:49

Ik had vanmorgen een sollicitatie dus ik moest wel weg. Heb zelf ook geen auto en mijn vriend ook niet. Ik wilde met de scooter de straat uitrijden en ben gelijk gevalllen. Toen is mijn vriend maar mee gegaan maar we glibberden alle kanten op. Nu kan ik de straat niet eens meer uitkomen! De sneeuw is nu een beetje weg en dat gaf een beetje houvast maar nu is het allleen maar spekglad. Kan ook niet naar stal toe vandaag, gelukkig doet een heel lief stalgenootje mijn paard vandaag.

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:50

Lekker binnen zitten met pfeiffer en een keelontsteking, hopend dat het nog even naar het allerliefste paardje kon. Maar dat gaat helaas niet lukken. Wel even naar het asiel bij het dorp verderop gereden door mams met het suzje om twee katten op te halen. Helaas hadden ze verkoudenheid dus morgen horen we of wij ze kunnen ophalen. *\o/*

Als ik niet was had ik gewoon gedaan wat ik altijd deed. :)