goed idee! maar veel dingen zullen moeilijk uitvoerbaar zijn zoals xmarliez ook zegt. Veel mensen willen terecht een vergoeding..
Blabla1980
Geplaatst: 16-12-09 16:31
Ik heb op het gebied van paarden geen hulp te bieden, maar ik kan bijv wel (erg)goed overweg met computers of oppassen (zelf mama van een dochtertje van 17 maanden) taarten bakken en ik ben heel erg goed in dingen zoeken die andere mensen niet kunnen vinden
ow aub in de omgeving Roermond tot Heerlen en roermond tot tilburg ongeveer
Ik wil iemand met angst voor rijden helpen. Ik heb een superbraaf paardenbeest wat nergens van schrikt Dus als iemand echt angst heeft en daardoor niet meer durft te rijden, wil ik iemand wel helpen, zonder vergoeding! Euhh, nouja, een bossie peen voor mijn peerd, dat is genoeg
Ik kan mensen helpen met een buitenrit oid. Ik heb hier 1 brave pony en 1 brave tinker staan. Mocht er iemand zijn die dat niet durft of nooit gedaan heeft.
in het opzicht van wat Tallie1979 bijv. zegt. Dat snap k dat je daar niet persé een vergoeding voor wil. Maar dingen als iemand met zijn pony goede begeleiding geven(lessen) snap ik heel goed dat ze daar ook een vergoeding voor vragen. Ik betaal ook niet voor niets geld aan mijn instructrice.
Ja ok, ik ben het eens met de argumenten die er gegeven worden over het lesgeven. Voor een enkele keer zouden er meer mensen zijn die niet vaak les geven, en dit zonder betaling zouden willen doen. Misschien zelfs om even te 'proeven' aan het lesgeven. Een onervaren ruiter van 15 snapt neem ik aan zelf ook wel dat ze heirin niet kan helpen.
Top dat jullie al dingen aanbieden!
Ik zou graag op het buitenrijden in gaan, door een val heb ik daardoor nogal schrik gekregen. Echter wonen jullie een beetje ver weg....
LovingTweety
Geplaatst: 16-12-09 16:47
Er wordt toch ook nergens gezegd dat meerdere lessen moeten zijn. Maar gewoon tijdens het rijden een paar tips
Sommige mensen hebben geen geld voor instructie. Dan kunnen ze toch wat tips krijgen.
Helaas ook niet. Zou dus echt een keer op een bomproof paard van een ander een poging moeten wagen...
marrie1996
Geplaatst: 16-12-09 16:57
Tallie1979 schreef:
marrie1996 schreef:
Als iemand mij zou kunnen helpen met een echte mooie goede taart bakken?
Watvoor taart wil je bakken?
Het liefst zo'n boltaartje of zijn varken-in-modder taartje (zie topic; Taarten decoreren 11) Ik ben trouwens heeel slecht met maresepijn.
Laatst bijgewerkt door marrie1996 op 16-12-09 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt
jaggie
Geplaatst: 16-12-09 16:58
Positief idee zeg, denk dat er ook best een vorm aan te geven is, is het alleen niet overzichtelijker als men in het topic alleen aangeeft waar hij/zij eventueel mee zou kunnen helpen en waar hij/zij hulp bij kan gebruiken. En dat reacties via de PB afgehandeld worden, anders ben je wel een beetje aan het zoeken of niet?
Winandaa_
Geplaatst: 16-12-09 17:02
Ik zou wel bij iemand gewoon rijles willen krijgen.. als dat zou kunnen. Ik mis de paarden enorm, en op een manege zie ik niet zitten. Ik zou er best een stukje voor kunnen rijden. Ik woon in Asperen.
edit ; Uiteraard tegen een vergoeding.
Laatst bijgewerkt door Winandaa_ op 16-12-09 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Hihi er zijn hier geen mensen in de buurt van Groningen zeker.
jaggie
Geplaatst: 16-12-09 17:08
Waar ik mensen wel mee zou kunnen helpen (wat er zo even in me opkomt): - studie - sollicitatiebrief - buitenrit rijden met eigen paard, ik kan met mijn eigen paard ernaast, maar wil ook best met de fiets mee. - tips m.b.t. rijden (ik geef ook zo les, maar soms kan ik me voorstellen dat je je wel eens dingen afvraagt ook al heb je gewoon les)
marrie1996
Geplaatst: 16-12-09 17:09
Ik kan wel iets anders! Ik kan mensen wel van koude voeten afhelpen.. Echt een aanrader door heel het land.