Pff.. ze gaan wel weer lekker hoor

Wie weet zit er ook iemand op die andere planeet te bokken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Hm een wiebelende planeet....
Wat moet ik me daar bij voorstellen?? (is nogal visueel ingesteld)
Jolliegirl schreef:28 lichtjaren... hoever is dat?
Sammie schreef:Dat er daar leven is wil niet zeggen dat het voor ons bewoonbaar is.
Naief.. Ik vind het kortzichtig dat wetenschappers er van uit gaan dat je een zon nodig hebt voor leven.. Neem eens een duik in onze Atlantische oceaan zou ik zeggen.
Mars heeft ook zonlicht en daar heeft leven zich niet kunnen ontwikkelen.
Sammie schreef:Dat er daar leven is wil niet zeggen dat het voor ons bewoonbaar is.
Naief.. Ik vind het kortzichtig dat wetenschappers er van uit gaan dat je een zon nodig hebt voor leven.. Neem eens een duik in onze Atlantische oceaan zou ik zeggen.
Snader schreef:Sammie schreef:Dat er daar leven is wil niet zeggen dat het voor ons bewoonbaar is.
Leven hoeft inderdaad niet zoals op Aarde te zijn, daar ben ik het mee eens.Alleen, ik betwijfel of je zonder een zon kan, want het zorgt tenslotte voor een constante toevoer van energie. Zou een planeet anders niet "uitdoven" in een tijdspanne van een paar miljard jaar?
wintepint schreef:Allemaal geld verspilling.
Snader schreef:Sammie schreef:Dat er daar leven is wil niet zeggen dat het voor ons bewoonbaar is.
Leven hoeft inderdaad niet zoals op Aarde te zijn, daar ben ik het mee eens.[Edit: Oftewel, gebrek aan licht en warmte hoeft misschien geen probleem te zijn.] Alleen, ik betwijfel of je zonder een zon kan, want het zorgt tenslotte voor een constante toevoer van energie. Zou een planeet anders niet "uitdoven" in een tijdspanne van een paar miljard jaar?