Folder pedofielen in de buurt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Re: Folder pedofielen in de buurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:55

Moeilijk, moeilijk.
Ik snap de angst wel, maar als iemand een ander heeft vermoord..... hoor je niets over.
Ik denk dat je schrikt als je weet wat de mensen in je buurt weleens hebben uitgevreten.
Van inbraak tot doodslag.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:04

Sonja schreef:
En wat denk je dat je via een rechter voor elkaar zou kunnen krijgen dan? Iemand is in de fout gegaan, heeft z'n straf uitgezeten, en wordt geschikt bevonden voor terugkeer naar de maatschappij...

Zou je ook een rechtszaak aanspannen tegen iemand die dronken een kind doodgereden heeft, als die in je buurt komt wonen? Die heeft ook kans op terugval...

Een pedoseksueel in een kinderrijke buurt plaatsen is de kat op het spek binden.
De rechter gaat ook accoord(nog niet zo lang geleden uitgebreid in het nieuws geweest.)

Iemand die dronken een kind doodgereden heeft is niet een vergelijk. Die heeft vaak enorme spijt van zijn daden. Een pedofiel niet

Pedofilie is niet een aandoening. Je kan er niet van genezen. Ik ben Hetero en zal niet even veranderen. Net als iemand die Homoseksueel is. Die is dat en zo voelt hij dat voor de rest van zijn leven.

Het probleem is alleen als je pedofiel bent dat je een geaardheid hebt waar je nooit iets mee kan.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 15-12-09 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:04

Brainless schreef:
Moeilijk, moeilijk.
Ik snap de angst wel, maar als iemand een ander heeft vermoord..... hoor je niets over.
Ik denk dat je schrikt als je weet wat de mensen in je buurt weleens hebben uitgevreten.
Van inbraak tot doodslag.

Dat kon best eens waar zijn....

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:15

Persoonlijk begrijp ik echt niet dat iemand zo ziek is om deze actie uit te halen.
Die pedo's zijn niet voor niks weer terug geplaatst in de maatschappij. Er worden onder andere medicijnen aangeboden om het libido dusdanig te verlagen dat er geen verlangen meer is en die medicijnen worden vaak met beide handen aangenomen.
Zo iemand verdient ook een tweede kans. Mensen met vooroordelen worden hierin weer lekker bevestigd, waarschijnlijk schamen de personen in kwestie zich verschrikkelijk en moeten ze nu ook nog oppassen voor eventueel wraakzuchtige buurtbewoners die denken zich te moeten bemoeien met zaken die hun niet ten deel komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:17

Ik ben eerlijk gezegd wel eens benieuwd naar betrouwbare recidivecijfers van veroordeelde pedofielen, en dan gespiegeld aan het aantal veroordelingen in feitelijke cijfers. "Het is algemeen bekend dat" zegt me zo weinig. Het is namelijk ook vrij lang algemeen bekend geweest dat de aarde plat was, dat kindjes door de ooievaar gebracht werden, en dat peren eten helpt tegen sproetjes.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 14:56

Shahazai schreef:
Persoonlijk begrijp ik echt niet dat iemand zo ziek is om deze actie uit te halen.
Die pedo's zijn niet voor niks weer terug geplaatst in de maatschappij. Er worden onder andere medicijnen aangeboden om het libido dusdanig te verlagen dat er geen verlangen meer is en die medicijnen worden vaak met beide handen aangenomen.

Een pedofiel zit meestal niet thuis braafjes medicijnen te slikken. Die verlangens houden ze altijd. Dus als ze in de buurt zouden wonen, zou ik dat heel erg graag willen weten. Privacy? Mag je best hebben, maar houd dan *** je poten van kinderen af!!! Ik ben geloof ik de enige die dit een goede actie vind.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 15:07

Lavien schreef:
Shahazai schreef:

Een pedofiel zit meestal niet thuis braafjes medicijnen te slikken. Die verlangens houden ze altijd. Dus als ze in de buurt zouden wonen, zou ik dat heel erg graag willen weten. Privacy? Mag je best hebben, maar houd dan *** je poten van kinderen af!!! Ik ben geloof ik de enige die dit een goede actie vind.

Een Pedofiel heeft nog nooit n kind aangeraakt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 15:13

De folderactie was gericht tegen veroordeelde pedoseksuelen (denk niet dat iedereen echt in deze materie zit ;) ) dus die hebben wel degelijk kinderen aangeraakt; dat is bewezen anders zouden ze niet veroordeeld zijn.
Een veroordeelde pedoseksueel zal echter doorgaans een therapeutische maatregel opgelegd krijgen, en niet alleen gevangenisstraf want dat helpt niets. De seksuele voorkeur van een pedofiel verandert niet. Hij/zij (vergis je niet!) moet er echter mee om leren gaan, zodat hij/zij geen gevaar voor de samenleving meer is.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 15:15

Sonja schreef:
De folderactie was gericht tegen veroordeelde pedoseksuelen (denk niet dat iedereen echt in deze materie zit ;) ) dus die hebben wel degelijk kinderen aangeraakt; dat is bewezen anders zouden ze niet veroordeeld zijn.
Een veroordeelde pedoseksueel zal echter doorgaans een therapeutische maatregel opgelegd krijgen, en niet alleen gevangenisstraf want dat helpt niets. De seksuele voorkeur van een pedofiel verandert niet. Hij/zij (vergis je niet!) moet er echter mee om leren gaan, zodat hij/zij geen gevaar voor de samenleving meer is.

Maar hij zou niet weer vrij rondlopen als de rechter/therapeut het idee had dat hij nog een gevaar vormde. Daarbij kan iemand niet ergens mee om leren gaan als iedereen hem altijd aan het verleden blijft herinneren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 15:32

Klopt, ben het ook helemaal met je eens maar wilde even meegeven dat ik niet denk dat de gemiddelde bokker het verschil tussen een pedofiel en een pedoseksueel voor ogen heeft bij het reageren op een topic als dit.
Dergelijke beladen onderwerpen werken direct op de emotie...