Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja schreef:En wat denk je dat je via een rechter voor elkaar zou kunnen krijgen dan? Iemand is in de fout gegaan, heeft z'n straf uitgezeten, en wordt geschikt bevonden voor terugkeer naar de maatschappij...
Zou je ook een rechtszaak aanspannen tegen iemand die dronken een kind doodgereden heeft, als die in je buurt komt wonen? Die heeft ook kans op terugval...
Shahazai schreef:Persoonlijk begrijp ik echt niet dat iemand zo ziek is om deze actie uit te halen.
Die pedo's zijn niet voor niks weer terug geplaatst in de maatschappij. Er worden onder andere medicijnen aangeboden om het libido dusdanig te verlagen dat er geen verlangen meer is en die medicijnen worden vaak met beide handen aangenomen.
Lavien schreef:Shahazai schreef:Persoonlijk begrijp ik echt niet dat iemand zo ziek is om deze actie uit te halen.
Die pedo's zijn niet voor niks weer terug geplaatst in de maatschappij. Er worden onder andere medicijnen aangeboden om het libido dusdanig te verlagen dat er geen verlangen meer is en die medicijnen worden vaak met beide handen aangenomen.
Een pedofiel zit meestal niet thuis braafjes medicijnen te slikken. Die verlangens houden ze altijd. Dus als ze in de buurt zouden wonen, zou ik dat heel erg graag willen weten. Privacy? Mag je best hebben, maar houd dan *** je poten van kinderen af!!! Ik ben geloof ik de enige die dit een goede actie vind.
Sonja schreef:De folderactie was gericht tegen veroordeelde pedoseksuelen (denk niet dat iedereen echt in deze materie zit) dus die hebben wel degelijk kinderen aangeraakt; dat is bewezen anders zouden ze niet veroordeeld zijn.
Een veroordeelde pedoseksueel zal echter doorgaans een therapeutische maatregel opgelegd krijgen, en niet alleen gevangenisstraf want dat helpt niets. De seksuele voorkeur van een pedofiel verandert niet. Hij/zij (vergis je niet!) moet er echter mee om leren gaan, zodat hij/zij geen gevaar voor de samenleving meer is.