Wat is jullie grootste angst ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

yrsa_karlijn

Re: Wat is jullie grootste angst ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:12

Mijn angst is dat ik kom te overlijden en de kinderen alleen achter blijven. Ze willen geen contact met hun vader door verschillende gebeurtenissen, maar worden door de wet aan hem toevertouwd.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:26

Mijn zoon die pijn heeft.... Geestelijk, lichamelijk op wat voor manier dan ook.
Het liefst zou ik het kleinste beetje pijn van hem met liefde aan mezelf gunnen.

Verder heb ik geen angsten, ja mensen verliezen maargoed... That's life helaas.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:14

Pipi schreef:
Dat ligt een beetje aan je leeftijd denk ik.
Ik zou het vreselijk vinden om m'n ouders te verliezen,maar daar zou ik uiteindelijk wel mee kunnen leven.
M'n kinderen verliezen is een heel ander verhaal,denk dat ik dan volledig doordraai.
Dit is dus ook één van mijn grootste angsten.
Mijn man verliezen trouwens ook.

Daarbij ben ik ook weleens bang om zelf vroeg dood te gaan,niet zozeer voor mezelf,maar het idee dat mijn kinderen zonder moeder verder moeten terwijl ze daar nog te jong voor zijn....

Ja, idd zoals jij het stelt, klopt het ook. Uiteraard als je later huisje/boompje/tuintje hebt, dan is het net iets 'makkelijker' dan als je ouders wegvallen en je woont nog thuis. Ik wou het al erg vinden, moest ik weg vallen en de hond zonder mij alleen verder moeten, moet er niet aan denken hoe het moet zijn als je kinderen hebt..

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:39

Mijn lief te verliezen. Ik denk dat ik dan echt gek word.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:47

Mijn grootste angst is toch wel het verliezen van mijn vriend, ouders en broertje en daarnaast het ziek worden van andere familieleden.

Hebben de afgelopen jaren genoeg meegemaakt en zou het vreselijk vinden dat weer mee te moeten maken. Maar als ik écht naar mijn grootste angst kijk, is dat toch wel dat mijn vriend, ouders of broertje uit het leven genomen zouden worden :n

En ik weet dat afscheid nemen bij het leven hoort, en dat er een moment komt dat ik mijn ouders zal moeten missen, maar voorlopig vind ik ze daar met 48 en 49 jaar veel te jong voor. En toch hoor ik om me heen genoeg verhalen van vaders die hartinfarcten krijgen en moeders die even oud zijn als mijn moeder en kanker hebben...

Ik koester wat ik nu heb en sta nooit te lang stil bij mijn angsten, al doet die angst je altijd weer heel goed beseffen hoeveel je geeft om de mensen om je heen :+:

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:54

Ik denk als eerste het verliezen van mijn ouders of broertje, en daarna het verliezen van vrienden.

Samirah22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:55

mijn grooste angst ik om mijn moeder te verliezen over een korte tijd ze heeft ernstige longemivizeem en heeft vleden jaar keekkanker gehad en ze heeft nog 30%longfunctie dus ik weet dat ze niet oud wordt ;(

en om mijn katten te verliezen die zijn echt alles voor ben ookal altijd bang dat als ik op de wegrijdt 1 van me katten op straat zie liggen.

en kweet niet waarom het altijd bij mij gebeurt maar ik heb de laaste 6 jaar denk ik wel 8 katten van de weg afgehaald waarvan 1 in me tuin ligt.

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:57

Mijn angst is alleen over te blijven.
Of compleet afhankelijk van andere te worden.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:02

Op dit moment is mijn grootste angst dat mijn vriend geen nieuwe baan zal vinden........ maar dat komt wel goed, ooit ;)

Echter het verliezen van mijn partner, ouders, schoonouders, broer en zijn vrouw plus kids of broertje is zeer beangstigend mits onder welke omstandigheden dit gebeurd, soms komt de dood ook als een vriend.........

Mijn paardjes verliezen, tja tuurlijk is ook eng echter je weet dat je voor dit soort dingen komt te staan bij elk huisdier dat je neemt

merrien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:05

dat er iets met mijn pony's gebeurd/ dat ze verkocht worden (ik wil ze echt nooit kwijt!!! )
of als ik toch (weer.... ) niet op het gymnasium kan komen
iets heel erg genants doen voor veel mensen

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:24

M'n ouders verliezen.

Of dat ik een ongeluk krijg oid en ik dat nie toverleefd heb, niet meer aanspreekbaar ben en mijn paard weg moet en ik dus niet kan kijken waar hij terrecht komt en alles.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:42

M'n vriend verliezen.

Ik zou het besterven als ik hem kwijt zou raken, heb zo ongelofelijk veel steun aan hem en hij heeft zoveel begrip voor alles. Denk dat ik dan in een heel erg diep dal terecht kom.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:50

Mijn grootste angst is toch wel dat ik afhankelijk word van andere. Dan zou ik niet meer verder willen. En het verliezen van mijn moeder en broertje. Mijn vader ook, maar ben al mijn hele leven bijna zonder hem.