Klint erg leuk. Ik heb mijn huidige vriendje ook per toeval via internet ontmoet (niet eens via date site) Hebben nu alweer 8 maanden een relatie. Bij ons klikten het ook zo goed al vanaf het begin dat toen we elkaar in het echt zagen het nog beter voelde
Nou dan mag je blij zijn, jeumig wat een lekker ding! haha!
Hou ons op de hoogte hè
Mers
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-09 16:18
Ik denk het, hij heeft vanacht niet geslapen om met mij te msnen en heeft zich ziek gemeld zodat we sneller konden smsen hahaha PFf, hij slaapt nog. Ik ga zo ff sigaretten halen als ik terug kom moet hij wel weer wakker zijn hoor
Heb het net voorgesteld, dus ben benieuwd oftie eerder wilt afspreken. En nu hoop ik zooo dat mijn nieuwe broek die ik heb besteld binnen is voordat we afspreken. Want die wil ik aan
Mano88
Geplaatst: 14-12-09 16:27
heel leuk topic, ik blijf volgen
Maar wat ik me altijd afvraag bij dat soort 'knappe' jongens op een datingsite, wat mankeert er aan ze dat ze niet gewoon in real life een meisje kunnen vinden
Kieskeurig kan je namelijk beter in real life zijn, dan via internet waar waarschijnlijk 70% zich anders voordoet dan hij/zij daadwerkelijk is
Abeltje77
Geplaatst: 14-12-09 16:28
ik heb VriendLief ook via internet (per ongeluk) gevonden.
ik zocht een collega in een chat en ik vond VriendLief. Nu 10 jaar geleden.
(ja kinders, toen bestond internet al, wel met een inbelmodem, maar het werkte!)
Mers
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-09 16:29
Nou hij kan wel meisjes krijgen maar is kieskeurig. En niet ieder meisje dat je tegenkomt tijdens het uitgaan is een potentieel vriendinnetje (voelt zich nu heeeel erg naast d'r schoenen lopen en doet ze maar weer aan xD )
Zucht..
spatter
Geplaatst: 14-12-09 16:33
leuk topic, ben benieuwd hoe het verder gaat
Mano88
Geplaatst: 14-12-09 16:34
haha, maakt niet uit hoor, is juist leuk zoiets, toch?!
Iig maak je bokt weer gelukkig met een liefdes-kwestie