Opel corsa is ook een echte aanrader
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_spekkie_x schreef:Verzekering = erg duur als je nog geen 24 bent, ik begon met 40 euro per maand WA voor een 12 jaar oude Nissan Micra, erg prijzig dus!
Ik betaal ongeveer 260 euro per jaar (betaal 1x per jaar). En dat betaal ik al globaal zolang ik die auto heb (bijna 3 jaar nu).unicorn_kiss schreef:Volvo 4 40 heb je al voor minder dan 1000 euro
Opel corsa is ook een echte aanrader

Maya schreef:x_spekkie_x schreef:Verzekering = erg duur als je nog geen 24 bent, ik begon met 40 euro per maand WA voor een 12 jaar oude Nissan Micra, erg prijzig dus!
Hoe kom jij voor 40 euro per maand voor enkel WA? 40x12 = 480 euroIk betaal ongeveer 260 euro per jaar (betaal 1x per jaar). En dat betaal ik al globaal zolang ik die auto heb (bijna 3 jaar nu).
Sowieso vind ik dat jij wel erg hoge lasten hebt... Hoog verbruik, hoge onderhoudskosten.
50 x 12 = 600 euro voor APK / Onderhoud etc. Pittig. Heb je dan een oude auto ofzo?
1 euro per km, redelijk normaal verbruik, maar kan zeker zuiniger.

trekt goed op. en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten.Kippesoep schreef:Ik heb n polo uit 1990, rijdt nog prima, was wel even een weekje wennen na de luxe les-auto en mijn logge jeep die ik ervoor had.
Hij was wel helemaal vaal toen ik m kocht, laten polijsten en blinkt nu als een spiegeltje
Voor je budget zou ik toch naar iets oudere auto's kijken... die van mij heeft nog geen 600 euri gekost
. Wij hebben ook een oude Polo erbij uit 1992, ding rijdt echt geweldig!!! Super zuinig (haalt makkelijk 1:18), goedkoop in wegenbelasting, goedkoop in onderhoud en genoeg onderdelen voorradig (ook op de sloop e.d.).
.unicorn_kiss schreef:Ik lees hier ergens 1 euro per km?![]()
Denk dat je als student zijnde best een iets duurdere wagen koopt die zuiniger is dan zo'n oud wrak waar je je blauw aan betaalt voor de benzine.
Keuze genoeg rond de 1000 euro waarbij het verbruik rond 7-9 l/ 100 km ligt
Ffortuna schreef:Dat zou ik als een zwaar argument zien want zonder SB rijdt het verrot joh!
. Wij hebben een aantal auto's mét en zonder stuurbekrachtiging, maar doe mij er maar 1 zonder. Dan weet ik tenminste wat er gebeurt onder me. Met stuurbekrachtiging heb ik veel minder dat gevoel. 
Maya schreef:x_spekkie_x schreef:Verzekering = erg duur als je nog geen 24 bent, ik begon met 40 euro per maand WA voor een 12 jaar oude Nissan Micra, erg prijzig dus!
Hoe kom jij voor 40 euro per maand voor enkel WA? 40x12 = 480 euroIk betaal ongeveer 260 euro per jaar (betaal 1x per jaar). En dat betaal ik al globaal zolang ik die auto heb (bijna 3 jaar nu).
Sowieso vind ik dat jij wel erg hoge lasten hebt... Hoog verbruik, hoge onderhoudskosten.
50 x 12 = 600 euro voor APK / Onderhoud etc. Pittig. Heb je dan een oude auto ofzo?
1 euro per km, redelijk normaal verbruik, maar kan zeker zuiniger.

en ook als je geen civic wil hahah 
Stoer en niet te groot. Op Mp voor kleine prijsjes te vinden. Vooral als je een handig mannetje in de famillie/vriendenkring hebt die wat knutseld aan auto's is het leuk.
) kan ik nog hééél lang voort.
. Moet wel zeggen dat ik ze steeds duurder vind worden. Wij hebben er een aantal, kijk maar eens op http://www.suzuki-samurai.nl , super fijne autootjes, ook goedkoop in onderhoud idd
.