Wat anderen daar van denken? Boeit me niet
als ik iets wil dan wil ik dat, laat me niet beperken in mijn doen en laten omdat anderen niet mee willen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

als ik iets wil dan wil ik dat, laat me niet beperken in mijn doen en laten omdat anderen niet mee willen

Ik ga regelmatig alleen winkelen. Klinkt gek, veel mensen vinden dat echt niet leuk maar ik vind het heerlijk!
)
SSDesign schreef:Gewoon doen inderdaadIk ga regelmatig alleen winkelen. Klinkt gek, veel mensen vinden dat echt niet leuk maar ik vind het heerlijk!
.

Mloes schreef:Gut, nooit zo over nagedacht eigenlijk. Als ik naar een film wil, en niemand kan die av, dan ga ik ook niet. Denk dat ik toch teveel waarde hecht aan de gezelligheid van vrienden om me heen. Winkelen daarentegen, doe ik ook het liefst alleen, tenminste, als ik echt op zoek ben naar iets. Nu wou ik typen waarom, maar ChantalSmook heeft het perfect verwoord
een klasgenootje keek me laatst zo raar aan toen ik zei dat ik altijd alleen ging als ik echt voor mezelf ga winkelen
?
beetje jammer, maar ik wil ook niet met chagrijnige mensen die geen zin hebben. SSDesign schreef:Gewoon doen inderdaadIk ga regelmatig alleen winkelen. Klinkt gek, veel mensen vinden dat echt niet leuk maar ik vind het heerlijk!
.
Maar dan geen 2 weken, maar een week ofzo
.
.
.
dicenbalt schreef:Ja, maar het staat zo "alleen op de wereld", misschien schaam ik me ook wel voor wat anderen denken
En weet je: juist als je alleen bent (vooral op vakantie) kom je erachter dat er nog veel meer mensen zijn die dingen alleen doen, zo leg je juist de leukste contacten die je nooit zou leggen als je al 'voorzien zou zijn van gezelschap'