Primark? ervaringen gezocht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:18

Karin schreef:
Primark zou op meer plaatsen in het land moeten komen. :)

Inderdaad! Nu moet ik potverdikkeme bijna 2 uur in de trein ervoor zitten.. maar ik heb het er voor over!
Ik lees hier even mee!

Kaaaren

Re: Primark? ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:49

Ik heb een jaar in Engeland gewoond en daar zitten de primark's op iedere winkel hoek samen met de New Look die je ook steeds meer in Nederland ziet komen.

De Primark is goedkoop, maar de kwaliteit vind ik minder. ligt een beetje aan de soort stoffen maar de meeste kleding stukken worden wel snel lelijk. Verder wel hele goedkope tassen en assesoares en schoenen en slippers.. Echt alles hebben ze dus als het NIET lang mee hoeft te gaan.. zeker een aanrader :D

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 23:06

Weet iemand of de primark op zondag ook open is?

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 23:09

Primark is een leuke winkel, maar de kwaliteit is bagger (al kun je dat natuurlijk wel verwachten als je naar de prijs kijkt) ;)

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:18

Ginootje schreef:
Weet iemand of de primark op zondag ook open is?

Volgens mij alleen de 1e zondag van de maand :)

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:21

ik zag gister op de website.. dat ze op zondag ook open zijn :D Van 12:00 tot 17:00

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:21

MRIIIS schreef:
Primark is een leuke winkel, maar de kwaliteit is bagger (al kun je dat natuurlijk wel verwachten als je naar de prijs kijkt) ;)

Dan heb ik zeker geluk met mijn t-shirtjes en ook een leuk gebreid v-halstruitje die al twee jaar meegaan. ;)

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 16:37

Ik ben toevallig gisteren nog even geweest, ik pak nog wel eens de metro die kant op als ik toch even op school in Rotterdam moet zijn :j

Ik zie er altijd enorm veel, maar kom altijd maar met weinig thuis. Meestal wat basic shirtjes en sokken, maar verder pak ik altijd een hoop om te passen, maar leg het merendeel weer terug ;) Maat vind ik altijd lastig in te schatten, neem meestal zowel een maat 36 als 38 mee, en dan vervolgens achteraan de rij aansluiten en een kwartiertje wachten :P

Overigens gisteren wel een hele leuke jeanslegging + lange blouse gekocht voor maar €26 in totaal, dus dat is dan weer geen geld :) Kwaliteit van de blouse was ook mooi, daar kijk ik altijd wel naar, want goedkoop kan soms ook duurkoop zijn als je shirtje na 1x wassen gekrompen of vaal is :)

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 17:20

Ik ben er gisteren geweest en het is druuuuuk! Veel leuke dingetjes, zoals iemand eerder al zei je moet goed zoeken want er hangt inderdaad genoeg lelijks. :P
Ik had het me wel beter voorgesteld, maar heb er toch wat leuks vandaan geplukt. :P

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 17:30

Ik word er altijd wel vreselijk hebberig bij de pyjama's en het ondergoed, ze hebben soms zulke schattige setjes en van de leuke pyjama's :D Maar koop er telkens geen 1, want dan kan ik weer niet kiezen en besef ik me weer dat ik niet eens in een pyjama slaap en 'm dus zelden zal dragen }:0

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:22

De primark is nu elke zondag geopend!
Heel 't alexandrium is elke zondag geopend!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:55

Ik heb op internet naar het adres gezocht,en toen ik daar kwam was het in een woonwijk.Nog gevraagd daar maar helaas weer huiswaarts moeten gaan, heeft iemand het adres voor mij?

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:10

Grappig dat ik dit topic tegenkom, ben vrijdag naar de Primark in Rotterdam geweest.
Ik vond het een erg leuke winkel voor lage prijzen.
Voor broeken en truien vond ik het wat tegenvallen, maar heb heel wat leuke lingeriesetjes gekocht en wat sieraden voor maar erg weinig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:21

Ik vond de broeken in Engeland wel super :j Ik heb een hele leuke zwarte skinny meegenomen voor slechts 7 pond! Die ook nog eens heel goed zit :)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:39

Ik wil er ook heen, maar ben bang dat het tegenvalt.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:40

Zolang je er niet te veel van verwacht, is het erg leuk.
Maar ik merkte idd dat mijn verwachtingen veel te hoog waren :j

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:42

Kaaaren schreef:
Ik heb een jaar in Engeland gewoond en daar zitten de primark's op iedere winkel hoek samen met de New Look die je ook steeds meer in Nederland ziet komen.

De Primark is goedkoop, maar de kwaliteit vind ik minder. ligt een beetje aan de soort stoffen maar de meeste kleding stukken worden wel snel lelijk. Verder wel hele goedkope tassen en assesoares en schoenen en slippers.. Echt alles hebben ze dus als het NIET lang mee hoeft te gaan.. zeker een aanrader :D

Erg creatief gespeld :D ;)

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:17

Ik vind het wel een leuke winkel. Lage prijzen en de kwaliteit is opzich wel goed.
Ik koop er alleen bijna nooit kleding, maar als je goed tussen kleding snuffelt is er vast wel wat leuks te vinden. Over de kwaliteit van de kelding kan ik dus geen oordeel geven. ;)

Ze hebben wel leuke accessoires, zoals tassen, sjaals, sieraden, e.d.
Ik koop er weleens een klein tasje, soms wat sieraden en heb er pas een lekkere warme sjaal gehaald. :D
Met die spullen heb ik nog bijna nooit iets gehad, alleen dat er een steentje uit de armband was.
Je kan er ook goedkoop andere dingen krijgen, zoals houten kledinghangers e.d.
Ik koop er ook weleens sokken, leggings of panty's.

Leuke winkel, maar errug druk!
Tip: je kan boven ook afrekenen en meestal hoef je dan niet zo lang te wachten.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:19

marleen_usar schreef:
Ik heb op internet naar het adres gezocht,en toen ik daar kwam was het in een woonwijk.Nog gevraagd daar maar helaas weer huiswaarts moeten gaan, heeft iemand het adres voor mij?

Poolsterplein 100, Rotterdam :)
Dit zit bij winkelcentrum Alexandrium. Met de trein naar Rotterdam Alexander en dan één halte met de metro, uitstappen bij halte Oosterflank.
Als je bij oosterflank uitstapt zie je aan één kant een weg en flatten en dergelijke, aan de andere kant al wat winkeltjes.
Je moet gewoon naar de winkeltjes toe en dan loop je er zo tegenaan!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:21

Ik ben gister naar de primark geweest!

voor 22.50€ had ik mijn dingentjes die ik nodig had!
oorbellen,tasje,legging & een super leuk overhemd!

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:27

Primark zit hier gelukkig vlakbij. Vind het echt een hele leuke winkel en ook leuke spullen. Maar je moet wel goed zoeken, want er hangen ook dingen tussen die echt lelijk zijn en van slechte kwaliteit.
Ik heb een vest gekocht bij de Primark een paar weken geleden en op school werd gevraagd of ie van esprite was :D Maar ik probeer niet teveel primark kleding bij elkaar te dragen zeg maar.. Want dan vind ik het soms er een beetje goedkoop uit zien. :o

En wat betreft de drukte, moet zeggen dat ik er helemaal niet zo veel last van heb gehad.. Ik zoek gewoon rustig op m'n gemakje en heb niet extreem veel last van andere mensen hoor. Ben toch op verschillende dagen geweest :)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:28

LF_xx_D schreef:
marleen_usar schreef:

Poolsterplein 100, Rotterdam :)
Dit zit bij winkelcentrum Alexandrium. Met de trein naar Rotterdam Alexander en dan één halte met de metro, uitstappen bij halte Oosterflank.
Als je bij oosterflank uitstapt zie je aan één kant een weg en flatten en dergelijke, aan de andere kant al wat winkeltjes.
Je moet gewoon naar de winkeltjes toe en dan loop je er zo tegenaan!

Je hoeft niet eens met de metro hoor. Je stapt naast Alexandrium uit.. Dus nog een klein stukje lopen en je bent er.

Althans, ik ga altijd met de trein tot Rotterdam Alexander en dan lopen, ben je er zo!

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:30

leuke winkel goed koop,
wat de kwaliteit betreft moet je geluk hebben
dit verschild gewoon per artikel, maar ik heb
niet veel te klagen hoor :+
voor die prijs van daar, kan je bijna niks laten liggen :+

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:30

Ik ben er nog niet geweest, maar zit er aan te denken om na het nieuwe jaar eens langs te gaan. Zit hij toevallig in het oude V&D gebouw? (tenminste, er staat me iets van bij dat die weg ging, laatste keer dat ik er geweest ben is ook al 4 jaar geleden geloof ik)

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:31

_Nadia_ schreef:
Ik ben er nog niet geweest, maar zit er aan te denken om na het nieuwe jaar eens langs te gaan. Zit hij toevallig in het oude V&D gebouw? (tenminste, er staat me iets van bij dat die weg ging, laatste keer dat ik er geweest ben is ook al 4 jaar geleden geloof ik)

Als het goed is wel ja :)