Karin schreef:Primark zou op meer plaatsen in het land moeten komen.
Inderdaad! Nu moet ik potverdikkeme bijna 2 uur in de trein ervoor zitten.. maar ik heb het er voor over!
Ik lees hier even mee!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaaaren schreef:Ik heb een jaar in Engeland gewoond en daar zitten de primark's op iedere winkel hoek samen met de New Look die je ook steeds meer in Nederland ziet komen.
De Primark is goedkoop, maar de kwaliteit vind ik minder. ligt een beetje aan de soort stoffen maar de meeste kleding stukken worden wel snel lelijk. Verder wel hele goedkope tassen en assesoares en schoenen en slippers.. Echt alles hebben ze dus als het NIET lang mee hoeft te gaan.. zeker een aanrader
marleen_usar schreef:Ik heb op internet naar het adres gezocht,en toen ik daar kwam was het in een woonwijk.Nog gevraagd daar maar helaas weer huiswaarts moeten gaan, heeft iemand het adres voor mij?
LF_xx_D schreef:marleen_usar schreef:Ik heb op internet naar het adres gezocht,en toen ik daar kwam was het in een woonwijk.Nog gevraagd daar maar helaas weer huiswaarts moeten gaan, heeft iemand het adres voor mij?
Poolsterplein 100, Rotterdam
Dit zit bij winkelcentrum Alexandrium. Met de trein naar Rotterdam Alexander en dan één halte met de metro, uitstappen bij halte Oosterflank.
Als je bij oosterflank uitstapt zie je aan één kant een weg en flatten en dergelijke, aan de andere kant al wat winkeltjes.
Je moet gewoon naar de winkeltjes toe en dan loop je er zo tegenaan!
_Nadia_ schreef:Ik ben er nog niet geweest, maar zit er aan te denken om na het nieuwe jaar eens langs te gaan. Zit hij toevallig in het oude V&D gebouw? (tenminste, er staat me iets van bij dat die weg ging, laatste keer dat ik er geweest ben is ook al 4 jaar geleden geloof ik)