Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dutchy_ schreef:Aangifte doen vind ik ook wel een beetje overdreven. Misschien kan je het wel melden bij de wijkagent daar in de buurt. Dan kunnen ze het in de gaten houden.
Qimm schreef:wel aangifte doen, jij hebt er misschien niets meer aan, maar als blijkt dat dat in die buurt vaker voorkent zal de politie misschien extra suirveilleren.
hoop je maar
DEN HAAG - De politie komt vanaf 1 januari niet meer naar alle ongelukken waar alleen sprake is van lichte blikschade. Bij een groot deel van de gevallen moeten weggebruikers voortaan zelf de schadeformulieren invullen.
Een woordvoerder van de Raad van Hoofdcommissarissen heeft dit bericht van de NOS donderdag bevestigd. De politie wil met de nieuwe richtlijn een einde maken aan de willekeur binnen de korpsen. ''Sommige korpsen rukken nog wel uit, andere niet'', stelt de zegsman. ''We willen daar graag wat eenduidigheid in aanbrengen.''
Bovendien stelt de politie dat in dit soort simpele gevallen ''best een beroep kan worden gedaan op de zelfredzaamheid van de burger''. Bij grotere blikschade, of als er onenigheid is tussen twee gebotste automobilisten, komt de politie overigens nog wel naar de plaats van het ongeval. (ANP)
als ze daar ook al niet meer voor komen, waarvoor dan nog wel?
Tjaldur schreef:Wat een idioten zeg!! Mijn broer kwam een tijdje geleden ook zo thuis. Had zijn auto ergens geparkeerd. Nogal duur ding. Had 1 of andere debiel met een schroevendraaier: 'aso-bak', op de motorkap gekerfd en vervolgens de hele zijkant bekrast met diezelfde schroevendraaier. Snap dit soort dingen echt niet!
Tjaldur schreef:Wat een idioten zeg!! Mijn broer kwam een tijdje geleden ook zo thuis. Had zijn auto ergens geparkeerd. Nogal duur ding. Had 1 of andere debiel met een schroevendraaier: 'aso-bak', op de motorkap gekerfd en vervolgens de hele zijkant bekrast met diezelfde schroevendraaier. Snap dit soort dingen echt niet!
Casca schreef:tip; neem een whiteboard marker en ga met die stift over het watervaste, dan veeg je het watervaste daarna zo eraf...
blijft wel dat het gewoon achterlijk is om op andermans auto te kliederen... Maar wees blij dat het geen grafitie is
je hebt wel echt een giga schattige auto!! Ze waren gewoon jaloers denk ik...