Gezocht: de vuile rat die zijn poten niet thuis kon houden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper1

Re: Gezocht: de vuile rat die zijn poten niet thuis kon houden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:19

Bah, wat vervelend! En wat een stelletje losers!
Wel uitkijken voor je lak hoor als je het eraf wil halen.... Anders lost je lak op..
Ik heb zelf in augustus ook zoiets gehad met mijn mooie Goudvis ( zo noem ik mijn goude Yaris)
Had m in de straat geparkeerd en de volgende ochtend belt mn schoonvader ons uit bed...
Of ik mijn auto al gezien had....
Wat bleek, een stel 'kwajongens' en 'kwameisjes' hadden een makelaarsbord uit de tuin van de overburen gehaald en bij mij door mij motorkap en voorruit gegooid.......
Gevolg: mijn motorkap doorboord en mijn voorruit, ruitenwissergedoe kapot.....
Een totale kostenpost van 1500, euro...
Nergens te verhalen, de dader ligt op t kerkhof...
Anyway TS gewoon aangifte doen hoor!
succes met je bolleke!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:35

Dat soort dingen vind ik zoooo laag! Getuigt echt van 0,0 resprect voor andermans spullen. Ik hoop dat het er nog af gaat!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 11:34

Dat is laag, naal...

Ik hoop dat je het er nog afkrijgt.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:55

wel aangifte doen, jij hebt er misschien niets meer aan, maar als blijkt dat dat in die buurt vaker voorkent zal de politie misschien extra suirveilleren.

hoop je maar
DEN HAAG - De politie komt vanaf 1 januari niet meer naar alle ongelukken waar alleen sprake is van lichte blikschade. Bij een groot deel van de gevallen moeten weggebruikers voortaan zelf de schadeformulieren invullen.

Een woordvoerder van de Raad van Hoofdcommissarissen heeft dit bericht van de NOS donderdag bevestigd. De politie wil met de nieuwe richtlijn een einde maken aan de willekeur binnen de korpsen. ''Sommige korpsen rukken nog wel uit, andere niet'', stelt de zegsman. ''We willen daar graag wat eenduidigheid in aanbrengen.''

Bovendien stelt de politie dat in dit soort simpele gevallen ''best een beroep kan worden gedaan op de zelfredzaamheid van de burger''. Bij grotere blikschade, of als er onenigheid is tussen twee gebotste automobilisten, komt de politie overigens nog wel naar de plaats van het ongeval. (ANP)

als ze daar ook al niet meer voor komen, waarvoor dan nog wel?

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:34

@Qimm: ik begrijp heel goed dat de politie niet uitrukt voor een kleine schade: dan zij ze in Rotterdam daar alleen al heel de dag mee zoet :)

@TS: gewoon aangifte doen, als de politie niet weet wat er in een wijk gebeurd kunnen ze ook niet extra surveilleren of iets :)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:34

dutchy_ schreef:
Aangifte doen vind ik ook wel een beetje overdreven. Misschien kan je het wel melden bij de wijkagent daar in de buurt. Dan kunnen ze het in de gaten houden.

Overdreven ? Helemaal niet overdreven, het kan dan wel een oudere auto zijn, maar dan nog slaat het nergens op.
Ik zou ook kwaad zijn en zeker aangifte doen! Zijn ze nou helemaal!!

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:37

Ik zou idd ook aangifte doen!
't is toch van de zotte dat je dit gewoon maar moet laten gebeuren?
Straks gebeurd het nog een keer!

Heel veel sterkte met je bolleke :(:)

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:42

Heb je je bolleke al weer schoon?
Evt. misschien even met wat cleaner poetsen? Daarmee krijg je eigenlijk alles weg en beschadig je haar huidje niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:28

Qimm schreef:
wel aangifte doen, jij hebt er misschien niets meer aan, maar als blijkt dat dat in die buurt vaker voorkent zal de politie misschien extra suirveilleren.

hoop je maar
DEN HAAG - De politie komt vanaf 1 januari niet meer naar alle ongelukken waar alleen sprake is van lichte blikschade. Bij een groot deel van de gevallen moeten weggebruikers voortaan zelf de schadeformulieren invullen.

Een woordvoerder van de Raad van Hoofdcommissarissen heeft dit bericht van de NOS donderdag bevestigd. De politie wil met de nieuwe richtlijn een einde maken aan de willekeur binnen de korpsen. ''Sommige korpsen rukken nog wel uit, andere niet'', stelt de zegsman. ''We willen daar graag wat eenduidigheid in aanbrengen.''

Bovendien stelt de politie dat in dit soort simpele gevallen ''best een beroep kan worden gedaan op de zelfredzaamheid van de burger''. Bij grotere blikschade, of als er onenigheid is tussen twee gebotste automobilisten, komt de politie overigens nog wel naar de plaats van het ongeval. (ANP)

als ze daar ook al niet meer voor komen, waarvoor dan nog wel?

Euhm...wat heeft blikschade met vernieling te maken? :? Beetje erg offtopic vind je ook niet

Ik hoop dat TS iets gevonden heeft om de stift eraf te halen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:40

Beetje jammer he, inderdaad, als je een speciale auto hebt, dat mensen dan die 'wens' :? hebben om het nog even wat 'specialer' te maken ofzo.

Ik heb een leuke jeep met een paardenhoofdje voorop en die is er laatst vanaf GEJAT |( _-:(
Ben er ook verdrietig van. Dus: als iemand iemand in Lisse weet die 'ineens' een leuk paardenhoofdje, zilverkleurig, op zijn auto heeft?

Ik geloof niet echt dat politie iets doet met de aangifte tenzij er in de straat ineens allemaal auto's gesloopt of bekladderd zijn...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:25

Ok. Als jij het niet waard vindt om aangifte te doen, moet je het zelf weten ;) Het was alleen een tip :)

Veel succes ermee en hopelijk krijg je het eraf!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:29

Wat een lage streek :\ Gewoon van andersmans spullen afblijven is toch een kleine moeite. jeetje.

Heb je het inmiddels er al af kunnen krijgen??

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 19:49

mijn vader is aan het schrobben geweest :D het is er inmiddels af, geen schade, alles weg :)
dat dacht ik ook al wel.. maargoed, het is zo onnodig..
ik loop toch ook niet op iemand af ''kraskras op z'n gezicht'' *ja je bent oud, of je valt op* :=
hoewel.. ook dat gebeurt...

zal in het vervolg wel opletten, zet hem voortaan verder van de weg af, bij voorkeur tussen 2 grote autos waardoor hij vanaf de weg niet zo in het zicht staat... Ben er wel blij om dat ze het hierbij gehouden hebben, deuken poets je zo lastig weg..

maar! Bol is back on beautytrack! :D

aangifte ga ik even voor kijken, weet niet of dat in breda moet of in eigen woonplaats kan namelijk :=

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:53

Dat kan ook in je eigen woonplaats :j

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:54

Aangifte had je beter eerder kunnen doen... Nu is het bewijs eraf... Of heb je foto's gemaakt? Aangifte kan je overal doen..Zelfs via internet ;)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:04

Naaltje schreef:
aangifte ga ik even voor kijken, weet niet of dat in breda moet of in eigen woonplaats kan namelijk :=

Volgens mij moet dat via internet. En naar mijn idee kan je hem beter in het zicht zetten als niet.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:35

wat een hersenloze mensen die dat doen. :n
gelukkig is je bollie weer mooi. :)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 00:59

Geen idee of het al gezegt is (zit met mobiel op inet en niet alles gelezen.) maar als je het nat maakt en dan met gum overheen gaat, moet het weggaan. ook kan je wasbenzine proberen. stickerverwijderaar absoluut niet doen! beschadigd je lak van. succes ermee! Edit lees dat hij al schoon is! wat fijn :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 01:05

Ik wilde roepen dat je het er ook af krijgt met een potloodgum :D

Maar het is geukkig al in orde dankzij je vader! :+:

Vind het echt heel onbeschoft zeg! :oo Men kan tegenwoordig ook echt niet normaal meer doen he! :n

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 10:34

:)) auto uit het zicht betekent daar gewoon achterop het parkeerterrein :)
wat inhoudt dat het hersenloze volk daar over het algemeen niet komt :) die hoeven de flat niet in nl :D (ga ik vanuit)
gisteravond issie intact mee naar huis gegaan gelukkig :+:

heb inderdaad geen fotos van gemaakt, moest werken en wilde dat savonds doen.. maargoed, paps was zo lief om 'm al te grazen te nemen :)

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 11:28

Wat een idioten zeg!! Mijn broer kwam een tijdje geleden ook zo thuis. Had zijn auto ergens geparkeerd. Nogal duur ding. Had 1 of andere debiel met een schroevendraaier: 'aso-bak', op de motorkap gekerfd en vervolgens de hele zijkant bekrast met diezelfde schroevendraaier. Snap dit soort dingen echt niet!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 11:32

Tjaldur schreef:
Wat een idioten zeg!! Mijn broer kwam een tijdje geleden ook zo thuis. Had zijn auto ergens geparkeerd. Nogal duur ding. Had 1 of andere debiel met een schroevendraaier: 'aso-bak', op de motorkap gekerfd en vervolgens de hele zijkant bekrast met diezelfde schroevendraaier. Snap dit soort dingen echt niet!

Bij ons was de hele straat de pineut. Snap dat soort mensen niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:09

Tjaldur schreef:

Wat verschrikkelijk, helaas doe je hier maar weinig aan en kost het je een flinke duit om dit op te laten knappen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:12

Casca schreef:
tip; neem een whiteboard marker en ga met die stift over het watervaste, dan veeg je het watervaste daarna zo eraf...

blijft wel dat het gewoon achterlijk is om op andermans auto te kliederen... Maar wees blij dat het geen grafitie is :P

je hebt wel echt een giga schattige auto!! Ze waren gewoon jaloers denk ik...

Ik denk net het zelfde!

Maar de tip die hier gegeven wordt werkt effectief. Op mijn werk was iemand zo idioot om met een alcoholstift op een white board te gaan schrijven, heb er gewoon met een white boars marker over geweest en het was (bijna) weg, na een paar dagen herhalen was het volledig in orde!

Veel succes...

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:15

Jeetje wat naar zeg! Echt belagelijk dat mensen dat 'gewoon zomaar' doen..

Mocht er toch nog wat opzitten, deo helpt ook bij watervaste stift van tafels afhalen.. Ik zou niet weten of dat helpt met auto's maargoed.