Twiggy2008 schreef:Voor degenen die echt niet willen, doe het dan ook alsjeblieft niet. En blijf er niet eeuwig over doorzeuren!
Hoe bedoel je dit?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NicoleHorses schreef:was al heeeeel benieuwd of hier al een topic over was, kon er géén vinden!
De stelling lijkt mij wel duidelijk,
Later wel of geen kinderen, waarom wel, waarom niet.
Persoonlijk denk ik dat ik ze later niet zou willen.. Eerst wel, maar als je dan tegen de feiten aankijkt:
- Veel extra zorgen en verantwoording
- Je kunt vaak minder weg / minder tijd voor je partner
- Financieel zoveel duurder
- De hele draagtijd/bevalling zelf lijkt mij persoonlijk niks, alle bijwerkingen die er aan vast zitten, en dat je figuur ervan vaak na de knoppen gaat en dat het kind er dan ook nog uit moetvind het allemaal erg mooi daar niet van! respect voor alle moeders
Helemaal niet afkattend bedoeld, zelf ben ik gek op kinderen, en het lijkt mij aan de andere kant allemaal ook hartstikke mooi en alles.
maar ik weet het gewoon nog niet zodan loop ik wel op de zaken vooruit.. maar altijd goed om is over na te denken
wat willen jullie?
A_lette schreef:josewoos: Hahahah lelijke baby's... HerkenbaarEn dan ook nog eens uit je mond zien te persen 'wat een prachtig kind'
(bij mijn achternichtje had ik echt het idee 'what the....'
)
Twiggy2008: Hoezo over doorzeuren? De meeste mensen zonder kinderen krijgen juist de vraag wáárom ze geen kinderen hebben, of ze die later nog willen enzovoorts. Hoezo wordt er dan over doorgezeurd? Het werkt twee kanten op?
Jade schreef:A_lette schreef:josewoos: Hahahah lelijke baby's... HerkenbaarEn dan ook nog eens uit je mond zien te persen 'wat een prachtig kind'
(bij mijn achternichtje had ik echt het idee 'what the....'
)
Twiggy2008: Hoezo over doorzeuren? De meeste mensen zonder kinderen krijgen juist de vraag wáárom ze geen kinderen hebben, of ze die later nog willen enzovoorts. Hoezo wordt er dan over doorgezeurd? Het werkt twee kanten op?
dan zeg je wat een lief kindje![]()
c_alsemgeest schreef:Twiggy2008 schreef:Voor degenen die echt niet willen, doe het dan ook alsjeblieft niet. En blijf er niet eeuwig over doorzeuren!
Hoe bedoel je dit?
Twiggy2008 schreef:Ik zal het even uitleggen.![]()
Hier op bokt lees ik vaak dezelfde namen van bokkers die keer op keer aan geven geen kids te willen inclusief hun redenen. Ik zeg niet dat ik het over jou heb, maar ik word er soms wat moe van om dat keer op keer aan te horen.![]()
Dus vandaar........
Nogmaals, ik vind het prima als iemand ze niet wil. Begin er dan gewoon niet aan. En negeer het zinnetje er na maar, ok?Ik liet me effe gaan.....
Twiggy2008 schreef:Ik zal het even uitleggen.![]()
Hier op bokt lees ik vaak dezelfde namen van bokkers die keer op keer aan geven geen kids te willen inclusief hun redenen. Ik zeg niet dat ik het over jou heb, maar ik word er soms wat moe van om dat keer op keer aan te horen.![]()
Dus vandaar........
Nogmaals, ik vind het prima als iemand ze niet wil. Begin er dan gewoon niet aan. En negeer het zinnetje er na maar, ok?Ik liet me effe gaan.....