ei-shampoo andrelon uit de handel!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:27

Ik heb gelukkig niet echt een speciale shampoo (meestal fructis of elvive en dan maar net wat er in de aanbieding is haha)

Maar wel vervelend voor je! Hoop dat je nog ergens een stapel kan inslaan :D

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:29

Ze hebben onderhand bij de AH ook alle dingen die ik lekker vond eruit gegooit! Ik schijn zeker dingen lekker te vinden die niemand anders lust hier in de omgeving... Echt zo frustrerend haha.

KSAC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:32

Of de nieuwe Calvé Mayonaise.. Die is ook veranderd, vond de vorige veel lekkerder. En een hele tijd terug was de Lays Paprikachips vernieuwd, een stuk zoeter, die vond ik dan wel weer lekkerder =)

Maar ik hoorde laatst dat deze shampoo heel goed is, wilde nog aan m'n moeder vragen hem te kopen, gaat ie dus weg |(

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:32

Oooo daar kan ik ook sjachie over worden he... Bah.

Soms kunnen supermarkten daar lekker aan meewerken. Ik koop altijd rode curry pasta van thai kitschen(niet je haar mee wassen arabesk..das au :+ )
Door de Appie Happie een jaar geleden uit de schappen gehaald. De rede...was niet meer rendabel Ik ben stad en land afgegaan voor dat goedje. Nergens...

Maar sinds 2 maanden staat het er weer...ik was blijkbaar niet de enige klager.

Dus Arabesk...klagen...je bent vast de enige niet.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 08-12-09 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:33

Ik ga over op ginseng shampoo, na gewone shampoo.
Schijnt heel goed te zijn dus ben benieuwd :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:47

Ach, ik heb zo vaak dat producten die ik gebruik uit de handel gaan of dat de receptuur ineens veranderd. Erg lastig want ivm voedselintolerantie ben ik erg merkentrouw en als het dan ineens niet meer verkocht wordt of het product wordt gewijzigd dan heb ik geen alternatief. Het is idd erg vervelend maar mijn ervaring is dat producenten niet gevoelig zijn voor de overlast die dit aan consumenten geeft.

MoriMann

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:49

Ik baalde ervan dat de Pickwick Golden China er uit ging. Dit product is gelukkig gereincraneerd als... China Blossom. Exact dezelfde ingredientenlijst, exact dezelfde volgorde en het smaakt ook hetzelfde :D

Baal er ook nog steeds van dat er geen tandpasta's met baking soda meer zijn :(

Vervelend als ze producten uit de handel halen, maar als er genoeg mensen klagen, komt het vanzelf wel terug. Moet ik m'n ogen open houden voor ei-shampoo?

EDIT: Ook naar dat ze het recept soms veranderen inderdaad. Heb je eindelijk drop zonder gelatine gevonden, gaan ze het 'verbeteren' door die zooi er toch in te stoppen!!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:52

2005 schreef:
Ze hebben onderhand bij de AH ook alle dingen die ik lekker vond eruit gegooit! Ik schijn zeker dingen lekker te vinden die niemand anders lust hier in de omgeving... Echt zo frustrerend haha.

Ooooh weet je wat ik echt mis! Die chocolade oreos je hebt nu alleen nog de gewone en de witte. Maar ja het is wel weer beter voor de lijn ;)

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:54

MIsschien dat je het nog kan vinden bij groothandels zoals de makro enzo.Daar gelijk groot verpakking.

Voor veel van die dingen kan je terecht bij de bekende marktkaampjes met de vele shampoo partijen enzo.Hier en daar heb je ook wel een winkeltje die dat opkoopt.

@NatasjavE Thai kitchen kan je ook vinden vaak bij de Xenos wat ook nog goedkoper is dan bij de Ah;)

KSAC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:59

Of die dikke pancakes bij de AH, die ze eerst altijd hadden |( Die waren zo lekker.

Maar ligt het aan mij, of verdwijnen er vooral bij de AH spullen xd ?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:05

KSAC schreef:
Of die dikke pancakes bij de AH, die ze eerst altijd hadden |( Die waren zo lekker.

Maar ligt het aan mij, of verdwijnen er vooral bij de AH spullen xd ?

Nee Dirk is ook een absolute kampioen erin. En ander supermarkten weet ik niet.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:42

Zo is mijn lievelingsparfum, zzz therapy van coty, er een paar jaar geleden uitgegaan.
Dat vond ik ook verschrikkelijk, ben maar overgestapt op naomi campbell.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:05

KSAC schreef:
Of de nieuwe Calvé Mayonaise.. Die is ook veranderd, vond de vorige veel lekkerder. En een hele tijd terug was de Lays Paprikachips vernieuwd, een stuk zoeter, die vond ik dan wel weer lekkerder =)

Maar ik hoorde laatst dat deze shampoo heel goed is, wilde nog aan m'n moeder vragen hem te kopen, gaat ie dus weg |(

Inderdaad, en sindsdien lust ik hem niet meer :')

Heel veel dingen waarvan ze het recept veranderen lust ik dan niet meer of mn maag/darmen verdragen ze niet meer (heb naast een overgevoelige maag ook PDS en ik lust al bijna niets dus naja het gaat al zo geweldig altijd maargoed :+ )

Nu we het over 'dingen die verdwijnen' hebben.... waar is de Pickwick Vanille thee heengegaan?
De C1000(alle 3 in de buurt) en de AH en de Spar hebben hem niet meer :?
Ook van geen enkel ander merk is er de vanille thee helaas en die is juist zo lekker!

Anoniem

Re: ei-shampoo andrelon uit de handel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:07

Irritant he als je lievelingsprodicten verdwijnen.

Zo mis ik de 'AH SNOEPER', kent iemand dat? Mijn gód, wat was dát lekker. Een soort van broodje met een zachte puddingachtige substantie erin, en roze glazuur bovenop.

;(

Of de grote vierkante gezinspizza's van de Aldi.. ;(

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:12

de Ah snoeper ken ik niet maar klinkt gruwelijk zoet&lekker :))

En ik mis de rechthoekige pizzabroodjes met alleen maar simpel tomatensaus, kaas en beetje salami(dus niet met stukjes paprika en weet ik wat er allemaal door, gewoon simpel saus kaas salami)

of dat kleffe plakkerige witte spul in roze bekertje Fluff oid, stond bij de AH altijd bij het broodbeleg zo'n 100 jaar geleden haha al is die tijdelijk weer terug geweest!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:12

Mijn moeder zei ook al dat ze uit de collectie waren.
Best jammer ... ze roken altijd zo lekker :)
Maar ik hoop dat ze weet terug komen !!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:15

FRUSTREREND!!!!! :(

Ik ken het.. heb het met mascara, echt zo'n fijne mascara.. en ja hoor :\ ... Uit de handel, stelletje f*ckers...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:16

hmmzzz, ik ga straks nog even naar de MAkro, als ze die daar hebben, moet ik je dan even een gil geven?

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:25

Renske_ schreef:
de Ah snoeper ken ik niet maar klinkt gruwelijk zoet&lekker :))

En ik mis de rechthoekige pizzabroodjes met alleen maar simpel tomatensaus, kaas en beetje salami(dus niet met stukjes paprika en weet ik wat er allemaal door, gewoon simpel saus kaas salami)

of dat kleffe plakkerige witte spul in roze bekertje Fluff oid, stond bij de AH altijd bij het broodbeleg zo'n 100 jaar geleden haha al is die tijdelijk weer terug geweest!

Dat zag ik laatst in de Jumbo! Herkende het van een advertentie uit een hele oude Donald Duck. :')

Ik heb altijd dat dingen weg gaan die ik nét ontdekt heb. := Heel frustrerend!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:31

Ik vind het vreselijk :+
Of dingen die verbeterd zijn... 9 van de 10 keer is het dan minder lekker geworden ipv. verbeterd, hou gewoon lekker een product hetzelfde! :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:32

Als iemand een Snoeper tegenkomt, graag even melden dan hier. ;) :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-12-09 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:37

Ik weet hoe het voelt als je shampoo uit de handel gehaald wordt.
Ik heb het nu al een paar keer meegemaakt, maar het vervelende is dat mijn hoofdhuid heel veel shampoos niet kan verdragen, dan ga ik schilferen op m'n hoofd... Heb nu een fijne shampoo en als deze nu weer verdwijnt scheer ik mijn hoofd kaal :+ :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:43

Loesje88 schreef:
juk.. wat een verschrikkelijke shampoo vond ik dat! toen ik thuis woonde gebruikte mn moeder dat... stinken dat het doet!

Maar back to the point.. héél vervelend als er iets uit de handel gaat wat je veel/graag gebruikt! en nog veel lastiger dat je iets moet gaan vinden wat net zo goed werkt :=

Ik ben het hier helemaal mee eens. Mijn zus gebruikte die shampoo, vond dat altijd zo vreselijk stinken!!

Kan me voorstellen dat het héél erg irritant is, hopelijk vind je een goede vervanger.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:52

Zo mis ik mn fructis haarlak gel dinges, kon nog net 3 flessen voor een eurie scoren maar ben nu gedwongen aan wat ander sbezig, lang zo fijn niet natuurlijk |(

Die witte oreos zijn het lekkerst! 8-)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:59

Silviabol schreef:
ik vond die ei echt heel erg stinken :o
maar ben persoonlijk behoorlijk over de zeik dat ze winterglow niet in de schappen hebben staan

stomme andrelon met al die nieuwe lijnen. Straks bitchen ze mijn huidige alternatief (Vollume met collageen) nog!! :oo

Nee! die gebruik ik ook altijd... teminste 1 waar mijn haar na het douchen een beetje fatsoenlijk mee uit te kammen is, én ook nog eens (ietsjes) meer volume geeft aan mijn onmogelijke dunne, slappe haar :+