Maar wel vervelend voor je! Hoop dat je nog ergens een stapel kan inslaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
2005 schreef:Ze hebben onderhand bij de AH ook alle dingen die ik lekker vond eruit gegooit! Ik schijn zeker dingen lekker te vinden die niemand anders lust hier in de omgeving... Echt zo frustrerend haha.
KSAC schreef:Of de nieuwe Calvé Mayonaise.. Die is ook veranderd, vond de vorige veel lekkerder. En een hele tijd terug was de Lays Paprikachips vernieuwd, een stuk zoeter, die vond ik dan wel weer lekkerder =)
Maar ik hoorde laatst dat deze shampoo heel goed is, wilde nog aan m'n moeder vragen hem te kopen, gaat ie dus weg
Renske_ schreef:de Ah snoeper ken ik niet maar klinkt gruwelijk zoet&lekker
En ik mis de rechthoekige pizzabroodjes met alleen maar simpel tomatensaus, kaas en beetje salami(dus niet met stukjes paprika en weet ik wat er allemaal door, gewoon simpel saus kaas salami)
of dat kleffe plakkerige witte spul in roze bekertje Fluff oid, stond bij de AH altijd bij het broodbeleg zo'n 100 jaar geleden haha al is die tijdelijk weer terug geweest!
Loesje88 schreef:juk.. wat een verschrikkelijke shampoo vond ik dat! toen ik thuis woonde gebruikte mn moeder dat... stinken dat het doet!
Maar back to the point.. héél vervelend als er iets uit de handel gaat wat je veel/graag gebruikt! en nog veel lastiger dat je iets moet gaan vinden wat net zo goed werkt
Silviabol schreef:ik vond die ei echt heel erg stinken
maar ben persoonlijk behoorlijk over de zeik dat ze winterglow niet in de schappen hebben staan
stomme andrelon met al die nieuwe lijnen. Straks bitchen ze mijn huidige alternatief (Vollume met collageen) nog!!