Mijn Sinterklaasgedicht - voor het UWV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:51

Oeps, ik zie nu pas dat het Barmat is die het geschreven is. Sorry :o

Anoniem

Re: Mijn Sinterklaasgedicht - voor het UWV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:52

@hopla: :+

Ik vind het een leuk gedicht hahaha!! je zou m op televisie voor moeten lezen!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:53

Misschien is het leuk dit gedicht naar de telegraaf te sturen :D Misschien plaatsen ze hem wel! :D

anjaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:57

Het is altyd makkelijk om iemand af te zeiken ,mensen zijn wat dat betreft bevooroordeelt en het gedicht is idd gewoon GOED!En het klopt ook ! Dossiers kwijt etc niet betalen of terugvorderen terwijl er niets terug te vorderen is.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:02

Ik ga deze meteen even naar mijn zus mailen. Die heeft er alles voor over om nooit meer met het UWV te maken te hebben, wat maken die er een bende van zeg. En de medewerkers hebben zeker geen gevoel. Opbellen waarom je bent ziekgemeld op je werk terwijl je in het ziekenhuis ligt voor een borstamputatie. En dan doorzeuren waarom je niet kan werken....ehm....juist.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:08

Hahahaha geweldig! _O-

Ken het gedoe met UWV, ik moest een goedkeuring krijgen.
En dat kreeg ik maar niet na zo'n 6-8 maanden wachten..
Kregen we pas aan het einde te horen van...Nou we zijn het vergeten, of juist dat m'n verzekering nummer niet goed was.
En dan had ik de goeie gestuurd, kregen we daarna niks meer te horen..
Later heeft mn vader hen weer gesproken dat het weer fout was, toen heeft hij via zijn werk mijn verzekering nummer gegeven.
Ze lieten van zich echt NIKS horen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:09

Tallie1979 schreef:
Misschien is het leuk dit gedicht naar de telegraaf te sturen :D Misschien plaatsen ze hem wel! :D

das een goeie!!! denk het wel!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:14

Applaus!

(lig zelf ook in de clinch met UWV, ben niet via de standaardweggetjes binnengekomen en nu te ingewikkeld om je voor in te spannen)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:15

voltreffer!
ik ben (helaas) ook steeds slachtoffer van: je dossier klopt niet/is niet verwerkt door personeel/te weinig personeel om je dossier te behandelen enz en de ergste....WE BELLEN BINNEN 48 UUR TERUG,zit al een week op die 48 uur te wachten(is al de 5de keer dat ze dat flikken,normaal bel ik zelf terug) :(
maar...moest online weer (2de keer al) formulier invullen hoe ik over UWV denk.... :Z :z
had graag dit gedicht willen plaatsen :D
(jammer dat UWV zo achteruit gegaan met de patientendossiers,wij vragen er ook niet om ,om chronische ziek te zijn)

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:20

ik wil zo graag weer terug aan het werk , en alles wat ik nodig had was toestemming van het UWV om met mijn IRO project te starten.
maanden heb ik gewacht, hebben we erachteraan gebeld, van het kastje naar de muur gestuurd. tot ik een maand terug eindelijk toestemming kreeg ( wat in mei al had moeten gebeuren) met een banketstaaf excuus dat ze mijn dossier kwijt waren geraakt.....

dan wil je graag aan het werk, ben je vol gemotiveerd, en dan werken hun tegen. waardoor je langzaamaan weer terugzakt in je oude status. schande....

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:27

ik vind het gedicht geniaal!
De rede dat dit geschreven moet worden vind ik ronduit triest.
Ik hoop dat de UWV snel zijn zaakjes op orde gaat krijgen
Want dat je op je knieën moet voor wat centen
Is niet van deze tijd vind ik :n
Ik zeg.. Mailen naar iedere krant en iedere website!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:31

Jaaa opsturen die handel!!!
Ik ben zelf ook al meer dan een jaar met ze bezig en vind ze erg harteloos!
Maar als je er meer van wil weten liever via pb!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:33

Ik vind m briljant!
Heb persoonlijk geen ervaring met het UWV, maar als je problemen hebt met een organisatie vind ik dit wel een ludieke manier om er de aandacht op te vestigen.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:35

Prachtige actie!

Werk zelf bij de soos (in een ondersteunende functie) en ik verbaas me soms over bepaalde collega's die het "zo druk hebben" en niet door hun workload heenkomen maar wel 2 uur lunchpauze kunnen nemen.
Erg jammer voor de andere collega's die wel alles doen om voor klanten het zo goed en snel mogelijk te regelen.
ZIj worden ook op de lakse werkhouding van hun collega's aangekeken.

Er zijn trouwens ook verschillende clienten die nooit tevreden zijn en altijd overal om zeuren terwijl de consulent zich het vuur uit de schoenen loopt.

Dus van beide kanten heb je vervelende mensen }>

Ik kan je wel vertellen dat een gedicht als de jouwe, bij ons hardop wordt voorgelezen!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 16:04

hopla schreef:
Oeps, ik zie nu pas dat het Barmat is die het geschreven is. Sorry :o

En dus veranderd je menig ineens totaal compleet van links naar rechts????

Maar geweldig geschreven Bar!!

Wellicht kun je je beroep er van maken als het UWV blijft verzuimen te betalen :')

Gedichten schrijven voor mensen die een probleem hebben :D

anjaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 17:50

Het enige wat helpt is de ombudsman erbij halen dan kunnen ze opeens alles vinden en alles in orde maken ermee dreigen wil ook wel eens voldoende zijn :o :D

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 17:55

Zal ik 'm dan maar intern doorsturen? :+

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 17:57

Doen Nuage! :+

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 21:46

Hij is al naar de Raad van Bestuur hoor Nuage, dus hoeft niet.

Voor diegenen die van mening zijn dat ik mijn tijd beter had kunnen besteden aan een sollicitatiebrief: ik zit 100% in de WIA (vroegere WAO) en ook niet voor niks. Dus makkelijk oordelen is snel gedaan.

Nog niks teruggehoord uiteraard 8-)

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 22:09

mensen die gelijk roepen dat je je tijd beter kan besteden aan solliciteren hebben geen flauw benul waar ze het over hebben.

Ik loop ook in de wia, en ik probeer hard om terug aan het werk te komen , maar daar heb je wel de medewerking bij nodig van UWV

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:34

Barmat schreef:
Hij is al naar de Raad van Bestuur hoor Nuage, dus hoeft niet.

Voor diegenen die van mening zijn dat ik mijn tijd beter had kunnen besteden aan een sollicitatiebrief: ik zit 100% in de WIA (vroegere WAO) en ook niet voor niks. Dus makkelijk oordelen is snel gedaan.

Nog niks teruggehoord uiteraard 8-)

Als dat met de gemiddelde snelheid van het UWV gaat duurt dat pakweg dus nog 5 maanden voordat je er iets op hoort ALS je er al iets over hoort :D
ook al krijg je een brief dat je er binnenkort iets van hoort dan nog duurt het heeeeeeeeel erg lang 8-)
Maar goed, dat hoef ik jullie niet te vertellen, net als mijn man zitten jullie in de WIA :(:)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 00:04

}:) ~~}>

Go barrie, go barrie!!

Go go go goooooo barrieee!!

*\o/* *\o/* *\o/*

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 10:59

Mooi gedicht. Bij mij is de ellende nu ook al begonnen. Ik wordt samen met 3 collega's werkloos per 1 januari. Omdat we allemaal ergens anders wonen zitten we allemaal bij een andere vestiging van het CWI. Bij iedereen gaat het anders en worden er andere eisen gesteld kwa inleveren gegevens.
Ik ben vorige week langs geweest en bij gebrek aan werkcoaches kregen we een groepsgesprek. Ik alles netjes ingevuld en CV ingeleverd, had ook al alles via internet netjes geregeld. Bel ik vandaag op waar mijn bevestigingsbrief blijft. Blijkt dat ze van niets weten, mijn gegevens zijn wel bekend maar ik ben na 4 dagen weer uitgeschreven om een of andere reden en dat ik langs ben geweest is al helemaal niet bekend. zucht... Ik wordt als het goed is vandaag terug gebeld maar aan de hand van bovenstaande verhalen wordt ik niet bepaald vrolijk.

Elfje_Braam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:34

Ik heb een hele andere ervaring, Ik kwam juist niet van ze af.... Ik was " ziek maar het was niet duidelijk hoe ernstig en hoe lang " echter, ik wilde geen uitkering omdat je dan allerlei gezeur krijgt over langs moeten komen en solliciteren waar ik geen zin in had. Klinkt misschien gek maar als je ziek bent en je hebt het financieel niet nodig (niet arrogant bedoeld) dan wil je geen gezeur aan je hoofd.. Althans, zo voelde ik mij....

Nou het UWV vond dat maar gek en onbegrijpelijk want ik had er recht op bladibladibla... Kwam werkelijk waar niet van ze af....

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:39

Ik heb totaal geen klagen over het UWV, mag zelfs van geluk spreken als ik dat zo zie, want heb nog nooit problemen ermee gehad en ben er ondertussen alweer 2,5 jaar van afhankelijk..
Maar wat een geweldig gedicht!! _O-

Edit; owja, ik heb wel eens problemen gehad met het UWV, ook dossier kwijt enzo, maar gelukkig goed opgelost.