Het doet zo veel pijn, en ik weet het even niet meer.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Re: Het doet zo veel pijn, en ik weet het even niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:20

Ik weet het, maar hij zal toch zijn spullen moeten komen halen, en dan mag hij me mooi de waarheid vertellen.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:22

Balou_k schreef:
Sorry, ik heb niet echt de puf gehad te reageren eerder, bedankt voor alle lieve berichten.

Hij heeft me ervan verzekert van me te houden (zaterdag middag, de middag voor het uit ging)

Hij laat niks van zich horen, sms hem de hele dag, dat hij z'n spullen moet komen halen die hier nog liggen. En dan hoop ik gelijk te kunnen praten !

Hij zecht5 dat ik lieg en een masker ophad, nee, juist niet bij hem kon ik juist mezelf zijn.

Hij vind dat ik aandacht zoek met dit topic, nee, ik wil steun, want van hem kan ik het niet krijgen.

Hij wilt verder niet naar mij stuurde hij gisteren, dat kan niet, maar hij probeert het niet.

Hij loopt nu al met andere meisjes te krabbelen etc. dat hij ze op kan eten, en wanneer hij kan langskomen.

Als je van iemand houdt, of hield gaat dat niet zomaar over neem ik aan. Maar hij zei dfat hij niet meer van me hield.

Een keer loog ik dat ik naar Balou was geweest, maar dat was omdat ik toen echt geen zin had, voorderest niks.

Hij heeft 5 á 6 maanden gelogen toen hij met een meisje bezig was geweest, uiteindelijk gaf hij toe, ik vergaf hem, ik hou van hem.

Maar hij kan me die ene leugen niet vergeven ?
Ik vind het een beetje krom.

Ik kan niet eten, niet slapen, niet fatsoenlijk praten, ik tril altmaar, van de zenuwen denk ik ?

Ik moet met hem praten, het doet zo'n pijn.

Hij zei altijd dat hij meer van mij hield dan ik van hem, nee dat geloof ik nu niet meer..

@ Ingmar : bedankt, spreek je snel hoop ik.

ps : sorry voor het lange bericht.

Lieve meid. Dus van de 8 maanden heeft hij er 6 gelogen, en je vergeeft hem? Waarom? Wees blij dat je van hem af bent. Hij is een sukkel en verdient jouw niet

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:23

Ja, ik zou als ik jou was ook niks opsturen of wegbrengen.. En haalt hij de ellende niet op binnen een paar dagen, dan mik je het in de vuilnisbak.. Dat ultimatum zou ik hem ook stellen.. Een verklaring in ruil voor zijn spullen. :)

En als hij meeleest op dit forum: wees een vent en sluit dit correct af.. Wat je hebt gedaan verdient alles behalve de schoonheidprijs!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:24

chocobroodje schreef:
Balou_k schreef:
Sorry, ik heb niet echt de puf gehad te reageren eerder, bedankt voor alle lieve berichten.

Hij heeft me ervan verzekert van me te houden (zaterdag middag, de middag voor het uit ging)

Hij laat niks van zich horen, sms hem de hele dag, dat hij z'n spullen moet komen halen die hier nog liggen. En dan hoop ik gelijk te kunnen praten !

Hij zecht5 dat ik lieg en een masker ophad, nee, juist niet bij hem kon ik juist mezelf zijn.

Hij vind dat ik aandacht zoek met dit topic, nee, ik wil steun, want van hem kan ik het niet krijgen.

Hij wilt verder niet naar mij stuurde hij gisteren, dat kan niet, maar hij probeert het niet.

Hij loopt nu al met andere meisjes te krabbelen etc. dat hij ze op kan eten, en wanneer hij kan langskomen.

Als je van iemand houdt, of hield gaat dat niet zomaar over neem ik aan. Maar hij zei dfat hij niet meer van me hield.

Een keer loog ik dat ik naar Balou was geweest, maar dat was omdat ik toen echt geen zin had, voorderest niks.

Hij heeft 5 á 6 maanden gelogen toen hij met een meisje bezig was geweest, uiteindelijk gaf hij toe, ik vergaf hem, ik hou van hem.

Maar hij kan me die ene leugen niet vergeven ?
Ik vind het een beetje krom.

Ik kan niet eten, niet slapen, niet fatsoenlijk praten, ik tril altmaar, van de zenuwen denk ik ?

Ik moet met hem praten, het doet zo'n pijn.

Hij zei altijd dat hij meer van mij hield dan ik van hem, nee dat geloof ik nu niet meer..

@ Ingmar : bedankt, spreek je snel hoop ik.

ps : sorry voor het lange bericht.

Lieve meid. Dus van de 8 maanden heeft hij er 6 gelogen, en je vergeeft hem? Waarom? Wees blij dat je van hem af bent. Hij is een sukkel en verdient jouw niet

Nou nee, in de eerste maand toen hadden we volgens mij drie a vier weken,
toen had hij dat dus geflikt, en dat heeft hij zo'n 5 á 6 maanden geheim gehouden.

Ik kan zijn spullen toch niet zomaar weggooien, zijn kleren, zijn helm, denk niet dat hij dat zo leuk vind, daarbij hou ik nog wel van hem, dus zou ik dat toch niet kunnen doen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:26

Waarom niet? Als hij ze niet komt halen dan heeft hij ze toch niet meer nodig? :)

Waarom zou jij de troep van een ander bewaren en zeker van iemand die je per sms dumpt en niet eens het lef heeft het face to face te doen??? :D

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:27

Ohzo, maar dan nog. Hij heeft 0,0 respect voor je. Hij lacht je uit, en maakt het uit via sms. Zo'n vent wil je toch niet :n Ikvrees dat zijn gevoelens lang niet z sterk zijn als je jouwe

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:28

nee ik vrees het ook, en hoe vaak ik het ook tegen mezelf zeg, ik hou gewoon nog van hem, en ik geef zoveel om hem.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:29

Meiske, je bent 17.. Je komt er wel overheen.. Geen hand vol, maar een land vol..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:30

wat mot je ermee :D wees blij dat je ervan af ben :)

ik heb ooit een keer tegen een ex gezegd ........... schat, JIJ heb in een keer van mijn probleem, haar probleem gemaakt, zal je eeuwig dankbaar zijn....

En ik had verdriet van die man........... oooooh was ik daar verdrietig om, dat is nu 2 jaar geleden....... ben er nog niet klaar mee........ maar ik meende wel wat ik zei en ik sta er nog steeds helemaal achter

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:31

Ja ik ben 17, maar daarmee hou ik nog wel van hem..

Dat land vol ja, maar dat is niet degene van wie ik hou, ik wee je hebt gelijk maar daar kan ik nu niks mee :o

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:35

hey daphne!
wat nu uit?
heel veel sterkte!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:35

Omdat jij luduvudu hebt gaat hij echt niet terugkomen hoor.. :(:)

Wat ik al zei, hij geeft geen donder (meer) om je, anders was hij niet op deze wijze met je gebroken..

Mannen zijn lafbekken.. Ook de jongetjes van jou leeftijd. Hij is jou met een week vergeten, hij gaat door met waar hij mee bezig was voor hij je leerde kennen en jij hebt straks een lange tijd verdriet.

Als ik op dze wijze gedumpt zou worden zou hij een probleem hebben.. Hij kon zijn spullen binnen 7 dagen op komen halen en uitleggen waarom op deze wijze, of ze gingen naar de vuilstort, omdat mijn huis geen opbergplaats is van spullen van ex losertjes!

Ik ben hard he? :o

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:39

Inderdaad Kiwiko, TS je ziet nu nog alles door een roze bril en hij lijkt nog zo perfect. Maar kijk eens wat die jongen je flikt? Daar wegen al die mooie dingen van hem toch niet tegenop?

Ik ben er ook een hele lange tijd ziek van geweest, van de ene op de andere dag negeerde hij me (terwijl hij de dag daarvoor er nog kapot van was dat ik weg moest voor een lange tijd) en begon hij verhalen op te hangen dat hij een andere vriendin had (was onzin). (ik denk overigens dat hij stiekem homo was en dat dat de reden is, dat idee heb ik eerder al eens gehad: niet doordat hij vrouwelijk deed, totaal niet, maar door bepaalde opmerkingen)
Anyways, we waren perfect samen, alles klopte, het was zo super: echt alles. :) En óh wat was ik gelukkig.... Als ik daaraan terug dacht was ik er helemaal kapot van, ik vond het zo erg dat ik dat kwijt was. Maar dan vergeet je dus wat zo iemand je heeft aangedaan. Deze gozer heeft mij zomaar laten zitten, had niet eens het lef om een goede verklaring te geven of om het uberhaupt te wíllen verklaren (daar moest ik zelf achteraan). Eerst dacht ik alleen maar aan die mooie dingen die ik nu kwijt was, maar later begon ik in te zien wat hij mij nou eigenlijk had aangedaan. Nou sorry hoor, maar zo'n loser wil ik niet eens mee samen zijn.

Inmiddels ben ik zover dat ik met een glimlach terug kan kijken op die mooie tijd, en wat hij mij heeft aangedaan heeft mijn vertrouwen in mensen heel erg kapot gemaakt, maar ik lig er niet meer wakker van, kots niet meer, eet weer normaal en voel me verder super. Nee daar ben ik al prima overheen. :)

Ik zou eens goed bedenken of je écht wel bij zo iemand wilt zijn, iemand met 5 goede eigenschappen en 1 hééééle vervelende/gemene wordt je toch schijtziek van? ;)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:39

hard inderdaad,

maar ik hou echt nog van hem, en kan hem ook zomaar niet vergeten.
Hij heeft mij de mooiste 8 maanden in mijn leven gegeven, of eigenlijk 10 zolang ken ik hem :)

Hij heeft mij bijgestaan met mij operatie, heeft me gevoerd :') pilletjes gegeven, ging mee naar de wc.

En als ik daaraan denk, nee dan hou ik het niet meer.

wat is luduvudo ?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:42

luduvudu is liefdesverdriet ;)

Huppekee, bel je vriendinnen, ga een lachfilm huren en ga van het weekeind wat leuks doen.. Prop zijn spullen in een doos, stel hem een ultimatum om ze op te halen, komt hij niet, donder de bende in de container..

Heb je een cadeau van hem gekregen? verbrand het of gooi het weg, maak jezelf los van hem..

Meiske, je bent 17, ja, je bent gisteren gedumpt maar laat het gaan.. Blijf er niet zo in hangen en zoek afleiding!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:44

Tallie1979 schreef:
Heb je een cadeau van hem gekregen? verbrand het of gooi het weg, maak jezelf los van hem..

Dat vind ik een beetje overdreven. Ik heb van heel veel exen nog foto's, cadeautjes, t-shirts, boxers ( :o ) etc. Vind het wel leuk om te hebben, herinnert me aan de mooie tijden die ik met ze heb gehad. Als je over je liefdesverdriet heen bent dan zijn zulke dingen juist heel leuk om te hebben. :)

sjnien1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:45

Ik weet precies hoe het voelt. Ik had ook 8 maand met een jongen. Op een gegeven moment zei hij dat hij tijd voor zichzelf nodig had enz. Ik zag hem nog heel vaak en het was ook niet echt uit. Hij zei dat hij nog heel veel van me hield en dat hij ook niet iemand anders zou willen. Ik was toen op een zondag bij hem, alles was helemaal super als vanouds, ik dacht echt dit komt helemaal goed. Opnieuw zeggen dat hij van me hield etc. Twee dagen later een smsje, dat hij iemand anders had gevonden en daar mee verder ging... Dan barst gewoon alles uit elkaar, dat doet zo'n pijn. Ik heb er behoorlijk lang mee gezeten. Je weet dat het dom is, maar toch blijf je van hem houden. Gelukkig kwam ik er uiteindelijk overheen en heb ik nu alweer ruim 2 jaar met mijn huidige vriend. Als je een keer wat kwijt wilt of even een opbeurend woordje PB maar :) Het enige wat ik je nu kan zeggen is lekker hangen met een kussen op je buik, muziek luisteren en films kijken.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:45

verbranden, nee dat kan ik niet, dat heeft een vriendin van me wel gedaan toen het uit was, het hielp, maar nee dat doe ik niet !!

Ik wil voordat ik beslissingen neem, met hem praten, wie weet wat daar uit komt ?

Je weet het toch nooit ?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:46

Die tip heb ik ooit van een maatschappelijk werkster gehad.. Dat is een symbolische losmaking van iemand :)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:50

Tallie1979 schreef:
Die tip heb ik ooit van een maatschappelijk werkster gehad.. Dat is een symbolische losmaking van iemand :)

Ik kan me voorstellen dat het werkt in het begin, wanneer je nog heel veel verdriet voelt. Maar dat verdriet ebt met de tijd wel weg (als je er over nadenkt, veel over praat en lekker je leven doorzet: niet alle dagen onder de wol kruipen zeg maar), daarna heb je dan nog een leuk aandenken.

Zo ervaar ik het tenminste. :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:52

hmm, onder de wol kruipen doe ik niet, kan toch niet slapen..

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:55

Tallie1979 schreef:

En als je huis dan in de fik vliegt komen er leuke brandweermannen langs. ;) Bij Friends dan...

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:56

Balou_k schreef:
verbranden, nee dat kan ik niet, dat heeft een vriendin van me wel gedaan toen het uit was, het hielp, maar nee dat doe ik niet !!

Ik wil voordat ik beslissingen neem, met hem praten, wie weet wat daar uit komt ?

Je weet het toch nooit ?

Ik lees mee, en volgensmij wil je het allemaal nogsteeds niet geloven!
Moet wel..hij loopt nu vrolijk rond, en jij..jij zit in een vet diepe bodemloze put als ik het zo lees.
sorry hoor..maar wees nou is streng, ook voor jezelf!
Laat hem die rotspullen van hem ophale...ZEG gewoon dat je ze anders wegflikkert...
nou wedden dat ie komt.
en je hoeft het nieteens wegte gooien als die niet komt, zet je het ver diep in een kast, dat je er niet tegenaan loopt.
Je kan dan altijd nog een keer zeggen dat ie nog een laatste kans krijgt om die spullen heeft om ze op te komen halen...

Je bent 17..de meeste hebben dan nog nieteens de ware gevonden.
Ookal voelde dit de ware, het was niet weederzeids, dus was het niet de ware.
Liefde moet van 2 kanten komen, en zo niet kan het niks worden.
Jij hebt hem al veel kansen gegeven omdat je van hem houdt,
Hij jou niet, dan houdt die niet genoeg van je.
ookal was die soms zo lief, en met je operatie en alles...
Dat was fijn om hem toen te hebben, en toen wel een leuke tijd te hebben..
mr nu is het einde er..
en komt die liefde mr van 1 kant,
wil je zo leven?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 18:06

Nee maar een gesprek heb ik wel verdiend neem ik aan ?
Ik mag toch weten waarom, ik heb gewoon het recht te weten waarom ?

En waarom hij me dan zoveel pijn moet doen..

Ik had gisteren aan hem gevraagd of hij nog wel van me hield voor het uit was, zijn antwoord daarop was ja, anders had ik je allang gedumpt..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:08

Oké, ja tuurlijk heb je recht op een gesprek.
maar moet dat nu?
kan ook over een week toch?
Ik snap dat het je heel veel pijn doet, maar blijf er niet mee rondlopen, ga leuke dingen doen!
Dat gesprek komt wel, laat het even zinken en dat gesprek en alles komt wel ;)