Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia schreef:Inderdaad, waarvoor wil je vechten? Wat maakt die relatie tussen jullie goed om voor te vechten?
Maar goed, wij kunnen je opnieuw advies geven en steunen, maar onthoud dit:
JIJ DOET JEZELF DIT AAN.
JIJ LAAT HET GEBEUREN
KOM UIT DIE SLACHTOFFERROL EN NEEM VERANTWOORDELIJKHEID VOOR JE LEVEN.
DAT HEB JE NL. ZELF IN DE HAND.
sarona25 schreef:en in emmen wou ik zo graag mijn eigen plekje.
maar wist niet wat er zou komen zou ik geld hebben voor een kamer een studio??
We hebben dit huis samen gekocht en samen dus een schuld, aan de ene kant wil ik zo graag hopen dat er nog iets in zit en aan de andere kant denk ik het is hopeloos hij wil niet vechten.
linda_arnold schreef:Ik heb je andere topic ook gelezen, vandaar mijn reactie........!
Je opent een topic waarna je vraagt of het aan jou ligt bent? Ergens denk ik het wel........................klinkt misschien hard maar volgens mij heb jij geen bord voor je hoofd, maar een betonnenmuur, incl muurissolatie en een spouwmuur.
![]()
Iedereen in het vorige topic adviseert je weg te gaan, uiteindelijk ga je terug naar emmen......................horen we een tijdje niets van je (omdat je geen post durfde te schrijven) en nu blijk je weer terug bij af te zijn.
Wat wil je nu precies dat wij zeggen?? A. jij weet heel goed dat wat hij doet NIET goed en het NIET aan jou ligt is en B. jij weet ook dat wij, als bokt...........ook vinden dat die man niet spoort(opmakend uit jou verhalen).
Niet heel rot bedoeld, maar zou het voor jou geen optie zijn eens met een psycholoog te gaan praten en zo wat sterker in je schoenen te gaan staan?
Bienotje schreef:En ik vrees dat je daar tientallen topics voor kan openen en verhalen over kunt horen. Maar totdat je dat zelf inziet gebeurt er waarschijnlijk niks..
Paljassofie schreef:Ik heb je vorige topic ook gelezen en word zelf helemaal moedeloos als ik jouw verhalen lees... je weet donders goed dat hij fout is, dat je daar niet goed zit, maar je doet er gewoon niets aan, je laat over je heen lopen en keert gewoon elke keer terug naar hem.
Iedereen hier is met je begaan, maar jij vecht niet, je geeft gewoon op en komt hier dan wat zeuren;
Ga weg bij die man, keer terug naar Emmen en blijf daar deze keer, als je nog een greintje zelfrespect hebt![]()
Ik zou bijna zeggen dat het wel aan jezelf ligt, door je zo te gedragen maak je het hem alleen maar makkelijker om je te domineren en te kleineren. Ook heb je de mogelijkheid om uit deze situatie te komen, maar doe je het gewoon niet![]()
ik hoop echt echt heel hard dat je nu eindelijk eens je leven in eigen handen neemt in plaats van hier maar te komen zeuren maar al de raad die je krijgt in de wind te slaan
Skipper schreef:Mensen maken net zoveel gebruik van je als je zelf toelaat..................................