Man zit 28 uur lang ondersteboven vast in grot en sterft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:06

Een nachtmerrie voor menig mens..
Sterkte voor de nabestaanden.
Toch blijven het mooie sporten. :o

Cassidy schreef:
Heel sneu voor zijn vrouw en dochtertje...moge hij in vrede rusten.

En of ik dit zou doen als ik een vrouw had en kinderen? Mijn vader heeft vroeger aan zweefvliegen gedaan, en is er ook mee gestopt toen hij getrouwd was en er kinderen kwamen. Maar of ik mijn hobby op zou geven voor een partner of kinderen? Ongelukken kunnen altijd gebeuren, je kunt ook uit bed vallen en je nek breken...

Dat snap ik niet dat hij daar mee gestopt is.. :o
Ik vlieg ook maar no way dat ik daar mee stop hoor.
De kans dat je een ongeluk krijgt in het verkeer is kleiner als dat je iets gebeurt in de lucht.

Ongelukken kunnen inderdaad gebeuren, áls mij dan iets gebeurt heb ik wel geleefd.
Maargoed, menig mens zal dat denk ik niet snappen, eens besmet blijft besmet. 8-)

Mayflower_

Re: Man zit 28 uur lang ondersteboven vast in grot en sterft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:22

Wij kunnen ook van het paard afvallen en een dwarslaesie oplopen of onze nek breken. Ja ik weet niet, hoe ver ga je in zo'n situatie? Ongelukkig zitten in een klein hoekje. Best wel dubbel, je laat een dierbare gaan en binnenkort komt er een dierbare bij (baby).. Leven en dood hangen nauw samen.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:49

moonfish13 schreef:
Een nachtmerrie voor menig mens..
Sterkte voor de nabestaanden.
Toch blijven het mooie sporten. :o

Cassidy schreef:
Heel sneu voor zijn vrouw en dochtertje...moge hij in vrede rusten.

En of ik dit zou doen als ik een vrouw had en kinderen? Mijn vader heeft vroeger aan zweefvliegen gedaan, en is er ook mee gestopt toen hij getrouwd was en er kinderen kwamen. Maar of ik mijn hobby op zou geven voor een partner of kinderen? Ongelukken kunnen altijd gebeuren, je kunt ook uit bed vallen en je nek breken...

Dat snap ik niet dat hij daar mee gestopt is.. :o
Ik vlieg ook maar no way dat ik daar mee stop hoor.
De kans dat je een ongeluk krijgt in het verkeer is kleiner als dat je iets gebeurt in de lucht.

Ongelukken kunnen inderdaad gebeuren, áls mij dan iets gebeurt heb ik wel geleefd.
Maargoed, menig mens zal dat denk ik niet snappen, eens besmet blijft besmet. 8-)

ik mag hopen dat je dit omgekeerd bedoeld :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:21

Jeetje wat een sneu verhaal, hoop dat de nabestaanden het wel een plekje kunnen geven. Wat een nare manier om iemand te verliezen...

Bellatrix schreef:
Hmm, vind LZP hier ook niet echt geschikt voor...lijkt mij beter staan op ON

ON is voor paardgerelateerd nieuws ;)